Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Ei yhtään harmita, että olin asettanut stopparin QT:lle.

Todella nätisti kävi koppaamassa sen ja samantien nousuun sen jälkeen. Mistä ne aina tietää mihin minä olen ne stopparit asettanut :smiley: ?

155 tykkäystä

I feel you bro :exploding_head:

28 tykkäystä

Vuodeksi 2025 siirryttiin kyllä Hesulissa johonkin rinnakkais-ulottuvuuteen:

53 tykkäystä

Nordeaa sai pari viikkoa sitten euron halvemmalla eikä edes osingon irtoamisesta ollut kyse. Ei mitään Amerikan prosentteja, mutta näin vakaalle osingonmaksajalle iso heitto.

24 tykkäystä

Kysymyshän ei ole veikkauksesta tai tammirallista vaan Nokian pidempiaikaisten näkymien paranemisesta ja siitä hyvästä…Nokia price target raised to $7

14 tykkäystä

Onneksi myin pois 3.1.2025 @12,25

3 tykkäystä

Jaha nytkö se kupla sitten puhkesi. Onneksi ehdin viime viikolla kevennellä.

3 tykkäystä

“Stop loss” voisi olla nimeltään myös “guarantee loss”.

9 tykkäystä

Onneksi Qt antaa vastapainoa näille ja muutamat muut vihertävät :slight_smile:

image
image
image

4 tykkäystä

Tälle senttiosakkeelle alkoi lyhyessä ajassa tapahtua… Ensin tuli Mobileye, nyt lausuttiin taikasana NVIDIA.

Innoviz, in Collaboration with NVIDIA, Showcasing Cutting-Edge Perception Software with NVIDIA DRIVE AGX Orin at CES 2025, Unveiling New Software-Driven Features

4 tykkäystä

Mikäs tänään pistää Remedyä noin alasuuntaan? Vai onko normaalia päiväheiluntaa :roll_eyes:

1 tykkäys

Olen ennenkin kysellyt mutta mikä Sampoa painoi taas nousumarkkinassa?? Ollut aika toistuva teema viimeiset 1-2 vuotta…

4 tykkäystä

En tiedä mutta ehkä tämä vaikutti:

Hiljaista jaksoa edeltävä, analyytikoille suunnattu infodokkari on julkaistu saitilla: https://www.sampo.com/investors/analyst-information/analyst-materials/

2 tykkäystä

Hyvin on hypeä ja volaa tossa Arbe Roboticsissa ($ARBE). Kävi kutittelemassa jo $5:sta, mutta päivän päätteeksi laski ku lehmän häntä (päätös $3.76). En kerennyt tarpeeks nopeesti ostoksille.
Vissiin päivätreidaajat halus realisoida lappunsa. Täytyy väijyä huomenna uutta tilaisuutta…

jos savupiippujen kysyntä alkaa kasvaa niin niiden papereiden kysyntä kasvaa. se taas ei niin vakuutusmarkkinaan vaikuta. korkojen laskukaan ei kauhean hienoa tällä kertaa välttämättä ole floatille. no huomenna on varmaan 2% nousua tämän viisauden jälkeen.

1 tykkäys

Sieltä tuli anti kesken päivän:

Arbe Robotics Ltd. (NASDAQ, TASE: ARBE) (“Arbe” or the “Company”), a global leader in Perception Radar Solutions, today announced that it has priced an underwritten offering of 8,984,375 ordinary shares at a purchase price of $3.20 per share.

4 tykkäystä

Kuinka yllättävää. Ja fomottajat pääsevät katsomaan kun tulee turskaa. Kertoo että kurssi karannut aivan liian kauas ja firma hyödyntää tilanteen keräämällä markkinoilta rahaa hyvällä suhteella.

21 tykkäystä

Ihmeseiskat punastelivat eilen :red_square:

https://x.com/meetblossomapp/status/1876736608566702285

12 tykkäystä

Nyt lähtisi laadukas yhtiö esimerkiksi Mandatumille halvalla.

Minun ja Tommin Titaniumvarallisuus on pudonnut vuodessa 50%. Vaikka osuman voimakkuus on hyvin eri luokkaa euromääräisesti luulen että se kirpaisee kumpaakin melkolailla.

Parempia aikoja odotellessa🙏

Ps. Tälläkin kertaa olisi toiminut vanha viisaus “jos meinaat paskantaa housuusi, paskanna ensimmäisenä” Nyt on vähän nihkeä lähteä myymään pilkkahinnalla, eikä se oikein onnistuisikaan.

14 tykkäystä

Rigetti teki saman 2 dollarin annilla ja ovat 1kk siitä käyneet 1000% ylempänä