Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

image
Joy GIFs - Get the best GIF on GIPHY
image
Demolition Crash GIF - Demolition Crash Building - Discover & Share GIFs

9 tykkäystä

Mikäs Kreatea noin nostaa? Omaan silmään ei ainkaan ole osunut mitään uutista.

1 tykkäys

ei tuolla ollut kuin yksi iso ostaja joka ei eilen saanut osakkeita hankittua mitä halusi ja tänään korotti hintaa.

2 tykkäystä

Bittium +13%

Kyseessä lienee legendaarinen& harvinainen ESSOR-pomppu

3 tykkäystä

Oh no - santa rally peruttu?

  • en kehtaa laittaa soft landing kuvaa tuolta tähän, katsokaa itse :cold_face:
35 tykkäystä

Kyllä harmittaa kun tietää mitä tapahtuu ja ei voi mitenkään hyötyä siitä.

19 tykkäystä

Olin aika varma noin 10 vuotta sitten siitä, että Neste on taantuva yritys. :cowboy_hat_face:

Toki se tästä eteenpäin voi olla sitä. :grimacing:


Mielikuvieni mukaan tää vaan avaa mun pdf:t ja tekee sillä rahansa, mut miten toi kurssi on tollane. :open_mouth:

9 tykkäystä

Cell Impact:

Lokakuussa oli vielä antikorjattuna noin 90öre’ä, nyt on vakiintunut ainakin hetkeksi noin 40ö tasoon.

Annissahan yhdellä vanhalla saa 8 uutta hintaan 20ö kappale. Merkkari on tällä hetkellä alle 4ö, joten merkkariannissa merkattuna noin 40% ale päivän kurssiin.

Kuvaa vain sitä että moni ei ole valmis laittamaan lisää rahaa tähän vaan on pikemminkin myynyt merkkareita. (Avasi maanantaina ,25kr=25ö tasolta)

Annissa osakemäärä käytännössä 10-kertaistuu ja läpimeno taattu käsittääkseni 85% asti. Ostin merkkareita eilen ja tänään (alle 0.04kr hintaan), nyt on sitten 4.12. asti aikaa katsoa merkkaako vai antaako raueta.

Kurssihan on rapsakasti miinuksella muutamassa kuukaudessa kun liikevaihto on laskenut.

image

Lokakuussa saatiin kuitenkin PLUGilta (jossa olen shorttina) 20Mkr tilaus, joten katsotaan. Annit varmaan jatkuvat joskus taas, mutta tällä annilla pärjätään nyt ainakin vuosi. Jospa lähtisi. Luultavasti toki ei.

7 tykkäystä

Ne Adobella tietää mikä on kuuminta hottia. Adobe Firefly AI on oikeesti aika kätevä ohjelma :sunglasses:

1 tykkäys

Ne on niitä samoja mielikuvia, joiden mukaan Nokiakaan ei ole enää olemassa, kun 3310 valmistus on lopetettu.

4 tykkäystä

Nokian kuoppaminen(lue: myyminen) 3310 valmistuksen jälkee olis kyllä ollu lahja suomalaiselle sijottajalle.

4 tykkäystä

Kappas, nyt voi taas näemmä vaihtaa salkun vertailuindeksin takaisin OMXH25 kun hetken aikaa täytyi käyttää First North 25 kun se “kuvasi paremmin salkun koostumusta” :hugs: :angel:

15 tykkäystä

Tällaisia havaintoja harvemmin itse huomaan. :smiley:

Kaikenlaisia syöksyjä on tullut kyllä huomattua oman salkkuni yhtiöiden osalta. :frowning:

3 tykkäystä

Ympyrät (tai sykloidit) vielä menee, alaspäin aukeavat paraabelit huomattavasti pahempia.

1 tykkäys

Juha Varikselta kiinnostava lista :slight_smile:

En tosin tiedä, voiko ja kannattaako listasta mitään isompia päätelmiä tehdä kuin, että vaihtelua on.

5 tykkäystä

Nimeksi vois vaihtaa Sell Impact

1 tykkäys

Stockmann +18,98%/kk

21 tykkäystä

Kuka käski lyödä Mandatumit laitaan?

11 tykkäystä

Siellä on se tuore shortti hyökkäämässä, ehkä…

kämmenet verillä

3 tykkäystä

C(S)ell Impact - Ostin kanssa merkkareita - tein kiireessä pikku päässälaskentavirheen ja ostin niitä yhden nollan verran liikaa. Muistin väärin merkintähinnan :joy:Jouduin myymään tappiolla 90% pois, mutta halvempi tapa ottaa pikkutappio näin kuin merkitä aivan liian iso määrä osakkeita ja sitten hikoilla kurssin avausta :face_vomiting:

14 tykkäystä