Kuin varkain johtajaruletista ja turhasta kotimaahan keskittymisestä syytetty ADMICOM on hiipinyt 52 viikon korkeimpaan 55 €
Tämä puukko olikin mahdollisuus… Useampana päivänä kävi alle 20$ mutta nopeasti sitä noustiin kuitenkin. Ostinko? No en!
Hyzonin pikkuveli, suuromistukseni Forttumi ei nyt oikein osallistunut Hesulin iloitteluun.
Fortumia löytyy myös multa sijoitusvakuutussalkusta ja tuon miinustelun takia valahti positio myös miinukselle, kun keskikurssi mulla on 14,01 €. Ei nyt sentään yöunet mene, mutta kyrsiihän tää tällainen.
Vilkaisin päivällä miten Nesteellä menee ja oltiin tukevassa +2% nousussa. Päivä päätettiin kuitenkin tutusti miinukselle taas.
Viesti yhdistettiin ketjuun: Ostin/myin juuri äsken (Osa 7)
Knoppikysymys - kenen tunnetun suomalaisen omistama yritys valmisti nuo “säästöpossut”? Kaikki mitä markkinoilla oli tuohon aikaan.
Amazon kertoo tänään Q4-tuloksestaan. Tämä, jos mikä pelastaa mun salkkuni, minulla on hyvä tunne tästä.
Se siitä osarista. Oivoivoivoi… tämä päivä olikin mennyt muuten niin hyvin.
Edit: “Pelasti” alokkaan salkun siltä riskiltä että olisi kenties vahingossa plussalla?
Oliko nyt pohjolassa jotain yleistä positiivista uutista markkinoille kun vähän kaikki laput alkoi kummasti kelpaamaan? Vai onko tämä perus hulluttelua vain?
https://x.com/GoldIRAChannel/status/1887542502066167904
Paysafe, the online payments firm that went public through a merger with a blank-check company led by Bill Foley, is exploring a sale after receiving takeover interest
No eihän tuo 3-4% miinusta ole vielä juuri mitään. Taas kerran taitaa olla markkina unelmoinut liikaa ohjeistuksen osalta ja firma sitten antaa kylmää vettä niskaan.
Kyllä tämä on karannut ihan omiin sfääreihinsä enkä näiltä tasoilta uskaltaisi ostaa.
Jos olisi OST:lla niin olisi mennyt jo Q4 numeroista loputkin lapit laitaan. Nyt raidaillaan hypellä.
AWS oli pettymys ja ohjeistus, tulevaisuus peruttu
Mä oli niiiin varma tästä, että premarketissa noustaan 10 prosenttia, mut kohta varmaan lasketaan sen verran.
Jokin aika sitten keventelin Palantir positiota ja ostin mm. Googlea ja Amazonia. Joskus hajautus on kallista puuhaa.