Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Kuin varkain johtajaruletista ja turhasta kotimaahan keskittymisestä syytetty ADMICOM on hiipinyt 52 viikon korkeimpaan 55 €

7 tykkäystä

ssss

Tämä puukko olikin mahdollisuus… Useampana päivänä kävi alle 20$ mutta nopeasti sitä noustiin kuitenkin. Ostinko? No en! :blush:

6 tykkäystä

Nordea puksuttaa - onko omien ostot aloitettu salaa :upside_down_face:

22 tykkäystä

Hyzonin pikkuveli, suuromistukseni Forttumi ei nyt oikein osallistunut Hesulin iloitteluun. :frowning:

image

15 tykkäystä

Hämmästellään tällä kertaa veliosake Servicewarea, joka puksuttaa koilliseen kuin viimeistä päivää.

7 tykkäystä

Fortumia löytyy myös multa sijoitusvakuutussalkusta ja tuon miinustelun takia valahti positio myös miinukselle, kun keskikurssi mulla on 14,01 €. Ei nyt sentään yöunet mene, mutta kyrsiihän tää tällainen. :grin:

6 tykkäystä

Vilkaisin päivällä miten Nesteellä menee ja oltiin tukevassa +2% nousussa. Päivä päätettiin kuitenkin tutusti miinukselle taas.

11 tykkäystä

Viesti yhdistettiin ketjuun: Ostin/myin juuri äsken (Osa 7)

Knoppikysymys - kenen tunnetun suomalaisen omistama yritys valmisti nuo “säästöpossut”? Kaikki mitä markkinoilla oli tuohon aikaan.

4 tykkäystä

image

7 tykkäystä

Amazon kertoo tänään Q4-tuloksestaan. Tämä, jos mikä pelastaa mun salkkuni, minulla on hyvä tunne tästä. :cowboy_hat_face:

image

10 tykkäystä

:scream:

Se siitä osarista. Oivoivoivoi… tämä päivä olikin mennyt muuten niin hyvin.

Edit: “Pelasti” alokkaan salkun siltä riskiltä että olisi kenties vahingossa plussalla? :grimacing:

19 tykkäystä

Oliko nyt pohjolassa jotain yleistä positiivista uutista markkinoille kun vähän kaikki laput alkoi kummasti kelpaamaan? Vai onko tämä perus hulluttelua vain?

4 tykkäystä

https://x.com/GoldIRAChannel/status/1887542502066167904
Paysafe, the online payments firm that went public through a merger with a blank-check company led by Bill Foley, is exploring a sale after receiving takeover interest

Palantir. Tuo kevään 2025 SMCI. Kyllä tekisi mieli fomottaa mukaan mutta nyt pää kylmänä.

3 tykkäystä

Jep…

3 tykkäystä

No eihän tuo 3-4% miinusta ole vielä juuri mitään. Taas kerran taitaa olla markkina unelmoinut liikaa ohjeistuksen osalta ja firma sitten antaa kylmää vettä niskaan.

7 tykkäystä

Kyllä tämä on karannut ihan omiin sfääreihinsä enkä näiltä tasoilta uskaltaisi ostaa.

Jos olisi OST:lla niin olisi mennyt jo Q4 numeroista loputkin lapit laitaan. Nyt raidaillaan hypellä.

2 tykkäystä

AWS oli pettymys ja ohjeistus, tulevaisuus peruttu :frowning:

Mä oli niiiin varma tästä, että premarketissa noustaan 10 prosenttia, mut kohta varmaan lasketaan sen verran. :frowning:

image

1 tykkäys

Jokin aika sitten keventelin Palantir positiota ja ostin mm. Googlea ja Amazonia. Joskus hajautus on kallista puuhaa. :rofl:

28 tykkäystä