Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

Jotain en ymmärrä tässä sijoittamisessa.Oma luotto yhtiö ylittää joka vuosineljännes analyytikoiden ennustukset vuonna -24 ja tekee tulosta euron per osake,jakaa vielä kohtuullista osinkoa.Toinen putoaa kuin kivi vuonna -24 ja tekee tulosta -38 senttiä per osake.Ensiksi mainittu palkitaan reilulla kurssilaskulla ja jälkimmäiselle aluksi pystysuoraa nousua hitaasti tasaantuen mutta reippaasti kohti koillista kuitenkin.Onko Suomi lottokansaa kysyn minä hiuksia haroen…s…tana.

2 tykkäystä

image

Borean vastaus tuohon sun viestiin taisi olla “Hold my beer…”.

Vaihto ei kyllä ihan sieltä hesulin kärjestä ole :slight_smile:

7 tykkäystä

Nyt annoit vähän turhan tiukat raamit :smiley: . Venytän raameja virketasolle. Norbit on parempi yritys kuin muut, koska se valmistaa ja myy huipputeknologiaa, jolle on jatkuva ja suurentuva kysyntä meriteollisuudessa.

Tai jotain sinnepäin :smiley:

3 tykkäystä

Antimidas vauhdissa tänään.

Ei ole enää salkussa: QT, Metso, Manta

on edelleen salkussa: Neste, Optomed

46 tykkäystä

Maaasta se Kamuxin ponnistaa! Ex putoava puukko, nyt nousujyrä!

image

3 tykkäystä

Jos meidän firmoilla on vaikeuksia myydä omia Nesteitään, niin on myöskin svenssoneilla. Oatly otti nämmä ihan pikku dropin eiliseen osariin.

Sen verran kipakka toi -50% pahimmillaan, että sieltä on ainakin pressä tultu jo +50% takaisinpäin.

6 tykkäystä

Kempower Eilen 17% ja tänään 7%

Taas on tolkku lähtenyt ihmisiltä.
Kivaahan tämä on, ei siinä mitään. Mulla on vaan paha karma😬 Oon enää 46% pakkasella tämän kanssa, eihän tuo ole enää pahakaan…

19 tykkäystä

Saas nähdä. Tämän kanssa voi tulla vielä aikamoinen short squueze shorttien ollessa ennätystasolla taas ja kiivetään ylämäkeen…

24 tykkäystä

Volkkarin suhteen ensimmäistä kertaa ikinä omillani… :melting_face:

15 tykkäystä

33 tykkäystä

Siellä olis @Hapzu myyntilaidalla hetkeksi taas tavaraa. Joku top 27 omistajista.

10 tykkäystä

On kyllä sairasta menoa, avauksesta suoraan USD 49

19 tykkäystä

Tämä hieman vähemmän puhuttu kaveri kilpailee kyllä myös omassa kastissaan kera palantirien ja kumppaneiden. Syykuussa vielä sai alle satasella :flushed:. Taisi täälläkin olla jokunen omistaja?

7 tykkäystä

Täytyy kiittää hätähousuja jotka myivät Optomedinsä minulle 3,95.
Lupaan pitää lapuista hyvää huolta.

13 tykkäystä

50$ rikki ja YTD yli 100% huhhuh :laughing:

merkkejääääääääää

5 tykkäystä

HIMS:ssä short squeeze päällänsä?
Merkit merkit merkitytyy

8 tykkäystä

Löytyy salkun toiseksi suurimpana heti Verven jälkeen🥰.

En ole huollisani myöskään Verven Q4 raportista tämän jälkeen :eyes:

Edit. Tuli kevennettyä pari viikkoa sitten kevyesti, joten nyt kevyesti tyhmä olo :melting_face:

12 tykkäystä

Duolingo paukautti vaihteeksi ATH:n 419 taalaa, kun viikko sitten oltiin vielä alle neljän sadan. Kempo ja Faron molemmat 8% nousuissa. Ei ihan joka päiväistä.
Huomenna erittäin todennäköisesti putoaa letokone tai meteoriitti mun silmään.

EDIT: Pitäisi kotiuttaa voittoja hitaasti kuulemma. Mulla on mahoton tehtävä tuon Duolingon kanssa. Omistan niitä tasan kaksi kappaletta. Siinäpä sitten kotiutat hitaasti :stuck_out_tongue_closed_eyes:

14 tykkäystä

Harmittelin tuossa aiemmin, kun ei tullut poimittua Palantiria salkkuun 2022, mutta tätä sinne olisi pitänyt änkeä :flushed: Kevyt x50 parissa vuodessa.

13 tykkäystä

Hyppäsin tähän kelkkaan mukaan syyskuun puolivälissä ja tarkoituksena oli (ja on vieläkin) olla pitkäaikaisena omistajana matkassa. Nyt alkaa jo vähän kuumotella kun tuotto on omalla keskihinnalla alle 5 kuukaudessa yli 200% ja YTD tällä osakkeella yli 100%, niin alkaa jo sormi syyhyämään myyntinapilla että tätä pitäisi vähän kevennellä. TTM PE alkaa olemaan jo yli 100 niin uskoisin että tätä saa kohta halvemalla takaisin salkkuun. Toki tästä on vielä Palantirin arvostustasoille matkaa ja tämä nykymarkkinan hulluttelu voi vielä jatkua vaikka kuinka kauan. Ja toisaalta voittajien pitäis antaa voittaa salkussa, ja Philip Fisherin sanoin hyvää yhtiötä ei kannata myydä vaikka arvostus vähän karkaakin.

9 tykkäystä