Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut (Osa 3)

@Suppilovahvero’lle tiedoksi, että Saabin kurssiraketointi johtuu DI:n eilen illalla julkaisemasta haastattelusta. Siinä Saabin toimari mm. näkee yhtiölleen ainakin 10 vuoden katkeamattoman kasvunäkymän.

Aika kultasuoneen olet osunut Saapi-sijoituksellasi!

14 tykkäystä

Kateellisena kauhistellen aina katson tällaisia, mutta en koskaan omista… paitsi ehkä laskuvaiheessa. :frowning:

8 tykkäystä

Oletko varma ettei se joku leiki Duelilla myös, en tiedä olenko minä itse juuri ‘se joku’, mutta olen leikkinyt eilen ja tänään kyllä molemmilla. Mutta Lehto tuotti noin 10x enemmän voittoa, että pidän sitä siksi järkevämpänä tähän paikkaan.

Lehdot toki piti nollata illaksi, mutta Duellissa melko iso potti holdissakin koska hiukan pidemmällä tähtäimellä uskon sen moninkertaistuvan annin tasosta, kunhan palataan ‘business as usual’ tilanteeseen.

2 tykkäystä

Aika lailla sama, mutta eilen hyppäsin kelkkaan ja toistaiseksi en ole katunut (5k plussalla kahdessa päivässä). Sopii kysyä, että miksi et koskaan omista, jos tämä on se mihin raha virtaa?

2 tykkäystä

Hienoa ja onnittelut. Itse pidän konkurssia niin selvänä etten arvaa Lehdolla leikkiä. Välillä kesken päivääkin kauppa keskeytetty. Järkevästi teet kun yöksi tyhjäät possan.

Hyvä kysymys, koska olen aina odottanut, että kyllä nämä alas tulevat. :smiley:

Mulla ei ole siis mitään hyviä perusteluita sille, miksi en omista tällaisia.

7 tykkäystä

Mikäs meidän kotimaista pörssiä vaivaa, kun nyt parina päivänä USAssa ollaan päätetty korkeammalle ja täällä ollaan punaisella?

10 tykkäystä

Kusetusmarkkinat ja kriisit on pysyvä olotila jota ei mitkään tammikuuilmiöt tai joulupukkirallit muuta.

67 tykkäystä

Panostaja ja 20 vuoden pohjanoteeraus

9 tykkäystä

Tänne päin ei ihan kamalan kovaa talouskasvua ole povattu, kyllä nuo täälläkin ottaa tuulta alleen jahka alkaa käänne olemaan lähempänä.

Vau, tääkin liikahtaa pitkästä aikaa (URNU)

4 tykkäystä

Tavallaan ihailen ihmisiä joiden rohkeus riittää tähän spekulointiin. Etenkin siten että on vielä ostolaidalla yli viidessä sentissä. Lehdossa kai se todennäköisin skenaario on kuitenkin se, kenelle lopulta jää musta pekka kouraan kun peli vihelletään poikki.

15 tykkäystä

Ollaan Jimin kanssa influenssereita… :frowning:

image
Forecasting Apple Stock Prices Using LSTM's and Tensorflow | by Gabriel  Mayers | Analytics Vidhya | Medium

24 tykkäystä

Wahlroosia mukaillen ‘Ne ei tavalliset täsmäostajat tuo ku hiekkaa konsulttitalon porstuaan.’

Lääketukkurit sen sijaan … :heart_eyes:

7 tykkäystä

Alokas-effekti on selvästi taas palannut markkinoille :face_with_spiral_eyes:

image

51 tykkäystä

@Sijoittaja-alokas myi myös Optomedit hiljattain :stuck_out_tongue_winking_eye: eiköhän fda lupa tärähdä myös lähipäivinä jos on alokasefektiin uskominen!

23 tykkäystä

Jos oikein positiivisesti ajattelee, niin KH Group on vielä plussalla, tosin hieman tippui ostoni jälkeen. :cowboy_hat_face:

image

14 tykkäystä

Suomalaiset ovat skeptisyyteen taipuvaista vakavamielistä insinöörikansaa, joka suhtautuu jokaiseen kriisinuhkaan moninkertaisella vakavuudella suhteessa muihin läntisiin heimoveljiimme. Uhka painaa vaa’assa enemmän kuin mahdollisuus.

8 tykkäystä

Kyllä ne kovimmat tuotot näköjään tänäkin vuonna tehdään Lehdolla :chart: :chart: :chart:

Lehto Group 0,039EUR +7,95%

Muutos 1 kk +68,09%

4 tykkäystä

image

Oriolassa osakkeenomistajat ovat kohta “kirjanneet alas” jo puolet tänä päivänä tiedotetusta tietojärjestelmäinvestoinnista.

23 tykkäystä