Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Harvia hakkaa jo yli 47e :harviaraketti: Positiostani 25% ostettu syksyllä ja se on +300%, koko positio +111%. Toivoinkin että löydän jonkun superseksikkään teknologiakasvuyhtiön joka lähtisi hyvään kasvuun :grin:

26 tykkäystä

Kamux herkullisessa tilanteessa. Oikeat tahot myy :slightly_smiling_face: ja ulkit ostaa, ensi viikolla ehkäpä jopa jäätävät tilastot toukokuulta. Nam. On tankattu!

21 tykkäystä

Ettei kukaan ihmettelisi niin QT on luonnollisesti taas tehnyt uusia ATHita tänään. Toisaalla voimme myös havaita että aurinko nousi myös tänään ja vesi on edelleen märkää. Jospa tuo 110e vielä tänään menisi rikki…

:face_with_monocle:

…ja pari-kolme ATHta sitten kevennelleiden otsalla alkaa nousta hikikarpaloita että eikös tämä menekään enää alaspäin koskaan :smiley:

13 tykkäystä

Setä tänään ip. ihan oikeissa töissä, joten vetäiskö Jarnis Trallat, jos 110 eetua ylittyy?? :slight_smile:

Masse-setä, FA, Ensimakua: :notes: :notes:

10 tykkäystä

Kevensin “riskin” vuoksi kolmasosan lapuista 67e kohdalla. Olen löytänyt uuden itsepetoksen muodon ja mietin miten menetys “on oikeasti vain 30e per lappu kun siitä olisi mennyt kuitenkin veroja…” :grin:

Edit!. Nyt jo 109,6… joko kohta… SIELTÄ!!

8 tykkäystä

110e meni sitten rikki Quutilla :partying_face:

Meemit esiin?

image

37 tykkäystä

Plug premarketissa +3%, MA(200) rikki. Omat ja varastetut kiinni tässä :cowboy_hat_face:

11 tykkäystä

Mun mielestä jotenkin älytöntä, että Harviaa saa ostettua tähän hintaan vielä palju-uutisen jälkeen. Olin aamulla varma, että nämä kurssireaktiot Marimekon ja Harvian osalta menisivät toisinpäin. Markkina yllätti jälleen kerran. :slight_smile:

17 tykkäystä

CBLU hakataa maan rakoo :cold_face:

14 tykkäystä

Maaperästä uutta kasvuvoimaa hakemaan. Mutta kuinka syvältä ja pitkään… näkymät sumeat, mutta potentiaali tallella.

5 tykkäystä

Aika yleinen ilmiö tällä hetkellä, että positiiviset uutiset saavat osakkeeseen pienen pompun, mikä sulaa hetkessä myyntilaidan täyttyessä. Selvästi sijoittajat kyttäävät sopivaa hetkeä kotiuttaa voitot ja käyttää rahat johonkin muuhun. Isommatkin pelurit alkavat siirtämään rahojaan ilmeisesti toisiin kohteisiin korkojen nousua odotellessa ja raaka-ainefutuurien kivutessa. Eli meneekö tämä Vernerin terassi-ilmiö nyt sitten niin, että lomakauden alkaessa ihmiset menevät ensin terassille ottamaan Olvit, seuraavana päivänä Kamuksille auton vaihtoon. Hetken maisemia katseltua ja Nesteellä tankattuaan hakevat vielä kärryn auton perään ja hurauttavat juuri Tornatorilta hankitulle mökkitontille rautakaupan kautta Harvian kiuas ja palju kyydissään kattoteline täynnä kallistunutta kakkosnelosta. Rahat näihin hankintoihin on nostettu kätevästi myymällä sijoitusbuumin aikana hankittuja osakkeita. Samojen firmojen osakkeita, joihin sitten ne rahat kuluttavat. Mielenkiinnolla seuraan, kumpi tässä pelissä lopulta voittaa, muna vai kana. Itse seurailen sopivia ostopaikkoja kesällä…

14 tykkäystä

Veikkaan että sell in May toimii tänäkin vuonna hyvin (kausianomalia). Siksi itselläni ei ole tällähetkellä kovin suuria ostohaluja osakkeisiin. Mutta tuntuu erittäin hyvältä ostaa kesämökille uusi kiuas ja palju Harvia-voitoilla.

2 tykkäystä

Itse ostin Harviaa näköjään 38.xx € hintoihin toukokuussa ja vaikkapa Evoa 13xx SEK hintoihin, joten toisille se oli sell ja toisille vahva buy :blush: Pitää muistaa aina, että kaupoilla on ne kaksi puolta.

Toisaaltahan mikään ei estä saamasta näitä joskus halvemmallakin, mutta en vetoa siitä uskaltaisi lyödä.

24 tykkäystä

Nyt on pakko päästä tätä hehkuttamaan, Harviasta tuli minun ensimmäinen 2-bagger :heart_eyes: Kaikesta pitää kiittää tätä foorumia, olen teille velkaa tästä (siis sellaista kreikkalaista velkaa, jota ei makseta takaisin). Pitäisi juhlia tätä menemällä saunaan, mutta meidän surkeassa vuokra-asunnossa ei ole Harviaa, joten juhlin olemalla menemättä kilpailijan saunaan.

56 tykkäystä

https://keskustelut.inderes.fi/t/sampo-group-ketju/692/3818?u=johnnyboy

Paras arvaus se että jotkut oli betsannut sen puolesta että kurssi nousee kun nordea myynnit jatkuu. Kurssi laskikin, joten ovelle tuli ruuhkaa. Lisäksi Sammosta taitaa olla myös konsensus että tulevan vakuutusfirman tuloksesta maksetaan PE20 kertoimia. Joten ovelle saattaa ruuhkaa jo paljon aiemmin, kun elliotit sun muut alkaa tekemään exittejään.

PS. viestisi saattaisi sopia tähän ketjuun paremmin.

5 tykkäystä

Omalla sijoittajauralla 50 tai 100 % kurssinousut ovat loistaneeet poissaolollaan vuosien ajan.
Syksyllä arvoin ostasko Harviaa, onneksi tuli ostettua tammikuussa. Nyt nousua 100% neljässä kuukaudessa. On se vasn uskomaton firma :slight_smile:
Sormi syyhyää myydä, koska pian se kuitenkin laskee sanoo tunne.
Järki ja Petrin analyysi sanoo älä myy, herkkua on vielä luvassa.

12 tykkäystä

Aikas näyttävä close Marimekolla. Joku halusi napsia laidan kotia😀

20 tykkäystä

Ite kuitenkin ollut asialla :rofl:

14 tykkäystä

:face_with_hand_over_mouth:

12 tykkäystä

Marimekosta on tullut viimeaikaisten nousujen myötä ensimmäinen osake, jota minulla on yli 3 000 € arvosta. Summa tuntuu isolta, onhan se jo tavanomaisen bruttopalkkani verran. Tuntuu sellaiselta suurelta merkkipaalulta. :coffee::cake: Kakkukahvit kai tässä pitää juoda. Kiitos foorumille. Hyvä kun on paikka, jossa juhlistaa merkkipaaluja yhdessä.

62 tykkäystä