Kyselyt ja vastaukset firman X tilanteesta TA:n näkökulmasta

Kiitos vastauksesta, täytyy ehkä vielä tarkkailla, kuka on myyjälaidassa ja koska myyntipaine hellittää.

Miltä Nel:n tilanne näyttää TA:n puolesta? Pitkään salkkuun tekisi mieli lisäillä ja mietin ostotasoa…

Tässä kuva, jos joku kommentoi teknistä puolta. Laitoin pidemmältä aikaväliltä, kun puhuit pitkästä salkusta:

Tuo tuore BoA:n 30 NOK ostosuositus varmasti heilauttaa näin lyhyellä aikavälillä.

Mitään en suosittele, mutta itse lisäsin aiemmin tällä viikolla.

E: Selaa ketjua vaikka pari pvää taaksepäin, tai käytä hakua, kysyin itse NELlistä hetki sitten, ja sain useamman vastauksenkin :wink:

3 tykkäystä

23.35 vastus pitäisi saada selvästi puhkottua jotta olisi taas happea nousta enemmän, RSI:llä on vielä tilaa nousta W/D/4H/1H tasoilla.

Jos tuota 23.35:stä ei saada puhkottua niin sitten on vaara että haetaan taas vauhtia ensiksi 18.66 tasosta tai vielä alempaa 16.47:sta.

5 tykkäystä

PPäätös 23.40, eli ei nyt kovin selkeä puhkaisu tainnut olla

3 tykkäystä

Huomenna joutuu aloitusheiton katsomaan. Voi lähteä iloisesti jos menee läpi

9 tykkäystä

Tässä omaa pohdintaa NEL yrityksestä. Saa haastaa & korjata. :slight_smile:

Yritys rikkoi 23.43 (vastuksen) ja päättyi korkeammalle. RSI hieman tilaa nousta yli 70 rajan, jolloin koetellaan sijoittajien myyntisormea. Jos mulla olisi lappusia ja olisin pitkänaikavälin sijoittaja laittaisin stoplossin 18 paikkeille. Nyt sahaillaan uuden tukitason (23.43) luona ja katsotaan pysyykö hinta siellä vai ei.

Täällä kukaan ei ole oraakkeli, mutta mikä teidän mielipide mihin suuntaan hinta liikkuu ja miksi?

3 tykkäystä

Smart Eye tulossa breakout ylöspäin, jos rikotaan vastustaso. Jos kuvitteellisesti heittäisin longin niin laittaisin stopparin noin 165 paikkeille. Exit olisi 195-200 paikkeilla.

En ole treidaaja ja en suosittele mitään. Nämä on mulle ajatusleikkei, jota ääneen (kirjoittaen) teen. :smiley:
Saa sparraa mun ajatusten kanssa ja mielellään perustella, että tää treidi olisi huono. :smiley:

6 tykkäystä

NEL:n tämän päivän kynttilä muistuttaa Spinning topia, joka kertoo epäröinnistä. Maanantain tuntikynttilöissä on Evening Doji Star, joka on bearish. Odotan tiistaille laskua.
image
Nikola-GM-uutiset ovat tässä vahvasti taustalla ja en itse pitänyt niitä kovin positiivisina NEL:lle.

12 tykkäystä

En nyt saa kuvaa liitettyä, mutta Velodyne lidar kyseessä. Onkohan tuohon muodostumassa aika massiivinen HilSe(head and shoulders) kuvio :thinking:
edit. Kuva lisätty

Plugia seuraillu TA mielessä mut tämän hetken tilanteesta ei osaa sanoa myydä vai ostaakko tuntuu porukka nyt arpovan pysytäänkö laskussa vai ei.

Mut mitäs proot sanoo kynttilöistä plugin suhtee? :v:

1 tykkäys

En näe hilsettä Velonynessä. Olkapäiden pitäisi olla samalla tasolla. Toiseksi kuvion merkitys olisi kyseenalainen, koska se ei ole nousutrendin harjalla vaan ponnisti tasamaalta.

4 tykkäystä

PLUG. Seuraavat tukitasot 21.89 ja 18.92. Volyymi ja RSI on laskussa päivä- ja viikkokynttilöillä. 1D MA50 (sininen) on antanut tukea toukokuusta alkaen.

16 tykkäystä

Olettaisin myös 22.50$ antavan tukea, koska anti tehtiin siihen hintaan.

2 tykkäystä

Olisi ehkä näemmä pitänyt pidättää ostot vielä, kiitoksia tästä jälleen!

Miltä Norjalainen Tomra näyttää teknisesti? Viime kuukaudet on tehty vain matalampia huippuja ja 200 päivän MA alkaa lähestymään. Tomra on lähellä lentää salkusta ulos ja pyytäisin hiukan teknistä tukea päätöksentekoon.

1 tykkäys

Plugin anti tehtiin 22.25$ hintaan. Eilinen avaus oli tasan siinä josta pomppasi rakettina ylöspäin. Eli erittäin vahva tuki.

Viime kerralla 11.8 anti tehtiin 10.25$, osake kävi 10.16$ pikaisesti ja siitä heti 40% ylös. Tuon jälkeen kävi tekemässä pari korkeampaa pohjaa 10.56$ ja 10.94$. Näistä voisi päätellä että ilman markkinan suurempaa heikkoutta, tullaan tuskin nytkään tuon 22.25$ alle menemään. Toki kuten edellä mainittiin, nuo pohjat olivat myös samalla lähellä MA50, joten poissuljettuahan sinne asti valuminen ei tietenkään ole.

4 tykkäystä

Olen seurannut Kesko B:tä long positiota silmä pitäen. Näyttää pari päivää sitten kimmonneen MA 100:sta. Kuinka todennäköisenä näette mahdollisuuden death crossiin, jossa MA 20 tai MA 50 breikkaisi kuukauden - parin aikajänteellä MA 100 alle?

Minkälaisia ajatuksia tuosta piirtämästäni lyhyen ajan descending trianglesta?

Marraskuun lopulla tapahtanut iso myynti, yritin katsoa uutisista mutta en löytänyt, kuka laittoi lappua yli laidan?

NEL näytti nyt tippuvan aika paljon ja aikaisemmin mainitun tukitason alle, mikä seuraava tukitaso mahtaa olla? Ei tekisi mieli myydä kuitenkaan tätä, mutta kiinnostaa mahdollisen veivailun kannalta.

Smart Eye kolmio breikattiin ylös, mutta mitä ajatuksia, double top ja käydään mahdollisesti hakemassa vähän vauhtia MA 50 mikä on toiminut tukena keväästä lähtien? :thinking:

Voisi piirtää myös tähän tyyliin ascending triangle?

3 tykkäystä