Lempiosakkeesi - luottamuksen arvoinen

Tarkennetaan: tulos ja kurssikehitys. Ydintoiminnot vielakin plussalla, kun muilla menee vi…ksi. YTD plussan puolella. Edessa viela enemman hilloa, kun korot nousee. Revi siita. :wink:

2 tykkäystä

Oma suosikkini on todennäköisesti Sampo Group.

Tiedän, että on tylsä kohde, mutta luotto on kova ja tähän astiset näytöt hyviä. :moneybag:

14 tykkäystä

Revenio since 2013.
2021 asti sen myynnit matkan varrella oli virhe (jokunen ostokin mahtuu mukaan),mutta 2021 olisi pitänyt myydä enemmänkin,loput laput on nyt melko betonissa.
Revestähän on tullut tylsä savupiippu (joka kasvaa 15% vuodessa),joku voisi ostaa satasen/lappu :sunglasses:

5 tykkäystä

Altria on omalla kohdallani se pisimpään salkussa ollut osakevalinta, joten lienee myös se rakkain. Noin 15 vuotta sitten tuli ostettua ensimmäiset erät ja siihen ne ostot oikeastaan jäivätkin. Hyvin niukkaa lisäilyä muutama vuosi sitten. Kohtuullisen hyvä osinkokone ollut ainakin tähän päivään asti.

4 tykkäystä

UPM. On ollut hyviä ja huonoja aikoja kaikki nämä vuodet mitä olen ollut mukana, mutta ei voi kuin hymyillä mitä tulee arvonluontiin ja osinkoon. Turvallinen, erinomainen yhtiö!

Pakko kertoa vielä tämä tarina. Vuosien ja vuosien ajan en seurannut sijoitusasioita laisinkaan enkä tehnyt mitään peliliikkeitä. Mulla on aika monta kaveria, jotka toimii it-alalla. Yhdessä saunaillassa nämä kaverit sit hämmästeli, että mikä tässä Goforessa on kun se tahtoo pärjätä niin hyvin julkisen puolen kilpailutuksissa. Gofore? No minä innostui ottamaan yhtiöstä tarkemmin selvää ja tulinpa sijoittaneeksi yhtiöön. Eikä ole tarvinnut katua! Mulla on kova luotto Goforeen ja sen kasvutarinaan. Tämä on pitkässä salkussa, enkä ole toistaiseksi löytänyt mitään syytä hypätä pois kyydistä.

10 tykkäystä

Stockmann tällä hetkellä. Siitä harvinainen, etten itse halua käyttää heidän tavaratalopalveluita mutta Lindexiä suosittelisin kelle tahansa.
En kyllä muutenkaan ostaisi osakkeita sen takia, että tykkään ko firman palveluista, vaan sen perusteella voisin alkaa tutkia, kannattaako niitä osakkeita ostaa.

5 tykkäystä