Lion E-Mobility AG - Huippuakkuja Saksan autovalmistajille

Kysyin suoraan johtavalta Leijona-analyytikolta. Käsitin että hänen mukaansa ei välttämättä tulisi Leijonan akut. Enkä itekään löytänyt mitään lähdettä/todistetta puolesta enkä vastaan.

Ei taida kuitenkaan olla tällähetkellä ajankohtainen ajuri leijonan kurssille kuitenkaan toi tapaus. Löytyy mielenkiintoisempiakin ajureita, niin en mieti tätä nyt enempää, mutta jään seuraamaan…

7 tykkäystä

Kuka tunnustaa?

65 tykkäystä

Hahhah :joy: @Pohjolan_Eka kaivattaisiin selityksiä? :wink:

16 tykkäystä

Voisko joku kirjottaa tohon alle että pls stop mörning?

ps. vissiin diilit ihan hyvissä kuoseissa jos aikaa tilailla piensijoittajille takkeja? :smiley:

12 tykkäystä

Nyt on kova meininki! Itse asun 20min päässä Baarin toimistolta. Käyn heiluttalemassa Suomen lippua ja ampumassa muutaman raketin parkkipaikalla kun diili Tier1 toimittajan kanssa varmistuu.

31 tykkäystä

Tiedän henkilön joka nuo takit pyysi ja olen pirun kateellinen etten itse tajunnut pyytää :joy_cat:
Kyllä tässä on tullut muutama sähköposti tullut heille lähetettyä ja aina muistettu mainita että Suomessa moni on kovin kiinnostunut yhtiöstä ja sen toiminnasta.

21 tykkäystä

Mielestäni hieno ele yhtiöltä :ok_hand:t2: Onko muuten kovinkin tavallista tällainen?

Olen tässä ”sijoittaja urani” alkutaipaleelta tätä firmaa seurannut, mutta jäänyt hankkimatta… Olisiko tämä se kaivattu MERKKI :thinking:

13 tykkäystä

Pitänee tilata tuo takki, jotta voi hakea sen naulasta kun leijona tulee tonttiin -10% päivävauhtia. Oikeita uutisia odotellessa ja ehkä lisää tankkaillessa.

8 tykkäystä

Takin tilausohjeet linkkarista :nerd_face:

8 tykkäystä

Joku vois kysyä saako alennusprosentin sen mukaan paljonko tehnyt turskaa? Mulle 30 pinnaa!

30 tykkäystä

Huikeata! Pyysin heti laittamaan satsin takkeja tulemaan. Näillä tukiostoilla saadaan varmasti tulos nopeasti ylöspäin ja kurssi korjattua. Tosin jos mörnintä jatkuu niin taitaa hommat piakkoin vaihtua sijoittajasta takkikauppiaaksi :sweat_smile:

21 tykkäystä

Se on kyl hienoa sitten kun tulee noita kaupungilla vastaan niin voit vaan kysyä: “Paljonko?”
“30”
“Uff nice. Mul on 40”
Tai sitten sellainen hiljainen katseiden kohtaaminen ja molemmat nyökkää. Turha sanoa mitään.

51 tykkäystä

Joo, siis jengillähän pitää olla omat käsimerkitkin turskien mukaan:
-10% :point_up:
-20% :metal:
-30% :love_you_gesture:
-40% :facepunch:
-50% :raised_hand_with_fingers_splayed:
yli -50%:face_with_hand_over_mouth:

39 tykkäystä

40👊Taulussa, täällä👊

9 tykkäystä

Tässähän on hauskaa olla mukana. -20%. Pienien santsausten myötä paino salkussa noussut 9% asti. Ei minua oikeasti haittaisi, vaikka menisi nolliin. Peluriluonne olen, enkä kovin ryppyotsainen sijoittaja. Kunhan eivät laskua lähetä perään. Saatan pikku santsin laittaa vieläkin. Uskoa on ja niinhän tuossa heidän takkipäivityksessäänkin puhutaan nimenomaan uskosta luottamuksen sijaan.

6 tykkäystä

Tämä on kyllä ollut alkuviikon viihdyttävin ketju, vaikka itseltä ei leijonaa löydykään salkusta. :laughing:

17 tykkäystä

Voidaan perustaa Lions Club. :thinking:

Ei meille leijonille enää sitten naurata, kun tämä on kasvanut Teslan arvoiseksi firmaksi. :rage:

12 tykkäystä

Thanks for reaching out! We are offering our premium logo jackets to investors at base cost + shipping. We make no profit from the jackets but want to give our supporters the opportunity to show off the LION logo if they want :slightly_smiling_face:. The NIMBUS Duxbury Softshell Jacket is waterproof, windproof, breathable, and made from sustainable materials.

Cost breakdown:

Jacket - €80
Shipping - €15

Total = €95

Oma takki on jo tilauksessa :partying_face:
95€ vedenkestävästä Leijona takista! Kyllä kelpaa!

26 tykkäystä

Saako Leijona takin vähentää verotuksessa pääomatuloista? :thinking:

8 tykkäystä

Kaikille kanssasijoittajille omistettu laulu:

Leijonaa mä metsästän,
Leijonaa mä metsästän.
Tahdon saada suuren,
Tahdon saada suuren.
Enkä pelkää ollenkaan,
Enkä pelkää ollenkaan.
Edessä on tukitaso,
Edessä on tukitaso.
Tukeva, kaunis SMA200,
Tukeva, kaunis SMA200.
Sitä ei voi ylittää,
Sitä ei voi ylittää.
Sitä ei voi alittaa,
Sitä ei voi alittaa.
Sitä ei voi kiertää,
Sitä ei voi kiertää
Täytyy mennä lävitse,
Täytyy mennä lävitse.
Viuh, viuh, viuh, viuh,
Viuh, viuh, viuh, viuh.

19 tykkäystä