Lohilo Foods - Globaalia kasvua superfoodeilla ja energiajuomilla

Joo tämä tuli testattua, ihan jäätävän hyvää. Jostain syystä näistä ei tule sellaista samanlaista etovaa oloa jälkeenpäin kuin normijätskistä. Sokeri , rasva vai mikä lie? Myös älysormus ei rokota yhtä pahasti (alhaisempi leposyke, enemmän deep sleep vrt. ben&jerrys) yöllä jos tällaisen Lohilon verrokin syö illlalla vrt. ben&jerrys.

Oli muuten ne lohilon pakkausjäätelöt loppuneet tuosta lähikaupasta kokonaan. Näytti oudolta kun muiden jätskien hyllytila täynnä mutta Lohilot loppu. Joko toimitusvaikeuksia tai sitten ne myy kuin häkä…

5 tykkäystä

Ettei olisi inderes sijoittajien markkinatutkimus nostanut kysyntää hetkellisesti? Mistä kaupasta niitä jätskejä saa?

3 tykkäystä

Cittarit ja k-supermarketit ainakin myy. Prismoissa en ainakaan itse ole vielä nähnyt jäätelöä.

1 tykkäys

Sokos Herkusta ainakin löysin jäätelöä. Lisäksi foodie.fi mukaan löytyy Prismoista(ainakin parista mitä katsoin).

1 tykkäys

Täällä myöskin meni eilen ilalla Lohilo-neitsyys tuon Salted Caramelin kanssa. Oli muuten viimeinen purkki paikallisessa ääsmarketissa. Vaimon salkussa oli sentään jo entuudestaan Lohiloa (minä yllytin).

1 tykkäys

Muutamasta S-marketista löytynyt myös jätskejä.

2 tykkäystä

Itse arvioisin, että voi olla toimitusongelmia. Tuskin mekään niin paljon jätskiä ostetaan, että melkein joka kaupasta on joku tuote loppu :slight_smile: Toki onhan kaikki mahdollista.

Niin ja siis positiivisin skenaario on, että trikoomimmit on syöny kaikki!

2 tykkäystä

Tämä on vähän hölmö postaus mutta laitan nyt kuitenkin kun pisti silmään. En siis tiedä KUKA hän on, enkä tiedä MISTÄ hän on, mutta jotain Lohilo-analyysiä vihdoin tulossa. Tietämättömyydestäni huolimatta jään mielenkiinnolla, jopa innolla odottamaan, koska näitä ei kyllä todellakaan Lohilon osalta liiaksi ole :slight_smile:

Biosta löytyi osoite → https://inwestsson.com/ - Eli ehkäpä julkaistaan tuolla sitten.

image

14 tykkäystä

Itse kanssa pari kertaa ostanut tuon salted caramel jäätelö purkin.Siinä on kyllä onnistunut tuote. Testattu myös vadelma salmiakki, se ei kyllä oikein toiminut.

3 tykkäystä

Lohilon tuotteet olen huomannut kaupassa, etenkin jäätelöt vaan ne on jääneet pitkään maistamatta lähinnä sen takia, että yleisesti nämä terveystrendijäätelöt ovat tuottaneet pettymyksen jäätelöhampaan kolottaessa. Kuitenkin nyt viimeviikkoina olen ostanut kolmea erimakua 6 purkillista ja täytyy sanoa tämän olevan ensimmäinen hyvä terveysjäätelö. Täyteläinen maku, ja voittaa maukkaudessa jopa oikean jäätelön kun puhutaan tiiliskivi pakkauksissa. Lisäksi tämä on kätevän kokoinen nappasta kerralla. Loputkin Lohilon jäätelöt kyllä menee ostoon.

Mietin myös onko tämä ja Nocco suorat kilpailijat toisilleen, kuin Redbull ja Battery. Eilen kaupasta tarttui Noccon energiajuomia testimielessä, mutta tänään mielenkiinto voitti ja naputtelin Lohilon verkkokauppaan 24 tölkkiä testimielessä noita 3* maun sekoituksia, samalla tulee siis maut testailtua laajasti. Ainakin Nocco ei miellyttänyt omaa makua kuin perinteinen enegiajuoma, sugarfree Redbull tai sugarfree Battery. Toki Nocossa oli miellyttävää, että maku ei ole ainainen sama, vaihtelu virkistää enkä niitäkään huonoksi sano. Uudenmaun oppiessa menee aikaa.
Verkkokauppacomin valikoimassa oli Noccoa, mutta Lohiloa ei, joten laitoin sinnekin viestiä että oisko mitään jos noita saisi tilattua :yum:

Toki Lohilolta tilatessa etuna on makujen sekoittelu, kun ei tarvitse lavaa tilata samaa makua. Kesällä mieleeni jäi kyllä Noccot haaparannassa, nuoret ihmiset osti niitä laatikkokaupalla, en muista oliko ko.kaupoissa Lohiloa edullisesti?

Lohilo pyörähti salkussa nopeasti kun korjasin voitot talteen, mutta saattaa palata takaisin, lähinnä mietin onko tämä nopea buumi, kun kilpailijoiden on varmasti mahdollista samoille apajille. Minulla on ollut mielessä jo pidemmän aikaa ennen tätä viestiä kirjoitella kaffehuoneen puolelle näistä testauksista, kaikkea mitä salkussa on ollut, on täytynyt jollain tapaa testata :stuck_out_tongue: Joskus on ollut vähän haastavaa, mutta on tainnut aika hyvin onnistua kokonaisuutena.

16 tykkäystä

Onko tuosta välittäjätilastosta mitään pääteltävissä vai minkä ihmeen takia avanzasta myydään paljon suhteessa muualle ja nonnerot ostaa? Tuntuu olevan 1250kpl erää liikkeellä paljon. Nuo avanzan myynnit tuntuvat aika isoilta, mutta onko se vain kun on ruotsalainen osake. Lukuihin nähdenhän tämä on nyt suht edullinen sijoitus.

Kyllä edulliselta alkaa Lohilo taas näyttämään. Itse virittelen tässä lisäyspilkkiä parhaimmillaan, kun ollaan kohta palattu melkein lähtöruutuun, kun foorumilla tätä keissiä alettiin perkaamaan :slight_smile:

14 tykkäystä

Luin naita kommentteja ja innostuin tarkastelemaan yhtiota ja sen tuotteita pintapuolisesti. Kieltamatta kiinnostava kohde, mutta ohut likviditeetti kylla mietityttaa… Samoin lukuisat AVA:n valittamat aivan parin hassun osakkeen toimeksiannot.

1 tykkäys

Oon alkanu bongailemaan Lohilo tölkkejä kaverisalitytyjen ig stooreista enenevissä määrin. Se ei kyllä iha hirveesti lohduta kun joka päivä tullaa vähä alapäin… Eiköhä tää tästä vielä (loh)iloks muutu. HEHE

21 tykkäystä

Onko nämä maksettuja kumppanuuksia vai ihan vaan tyytyväisiä asiakkaita?

2 tykkäystä

En itse IG:tä omista, mutta sen sijaan omistan Tinderin. Olenkin käynyt tämän vuoden aikana muutamilla treffeillä ja tottakai kaikki tietää, että mikä se on miehellä aina mielessä: no sijoittaminenhan se mielessä.

Pettymyksekseni on sanottava, etteivät tutustumani naiset ole olleet Lohilon jäätelön ystäviä, vaan olen joutunut syömään tylsää ja liian makeaa Ben & Jerrysiä. Voitteko kuvitella! Kuulemma Lohilon rakenne on huonompi eikä maku yhtä hyvä. Omasta mielestäni Lohilon jätskit on hyviä, mutta tykkään valita kotimaisen vaihtoehdon. Nämä naiset eivät olleet myöskään kuulleet Lohilon energiajuomista, vaikka salitytöiksi itsensä identifoivat. Valistin ja kehuin tuotetteita suoramarkkinoijan elkein. Mutta ehkä Lohilon valtti onkin se, että sitä syödään yksin kotona, kun taas Ben & Jerryyn liittyy enemmän jakaminen ja samasta purkista syöminen.

Tindertreffeillä olen viime aikoina suorittanut myös muita salaisia osaketutkimusmatkoja. Eräskin ravitsemustieteitä opiskellut henkilö varmaan ihmetteli, kun rupesin pommittamaan kysymyksiä liittyen K2 -vitamiiniin. Taustalla tottakai Inderesin Nattopharma keskustelu. Pitää varmaan rajoittaa foorumin käyttöä.

99 tykkäystä

Ihan vaan asiakkaita

Tänään testissä kilpailija Celsiuksen tuote. Tällainen oli ilmestynyt lähikauppaan (Lohiloa ei tuolla ollut tarjolla). Vähän mielestäni Lohiloa parempi maku 4/5 antaisin celciuksen city pulse tuotteelle. Lohilon juomatuotteissa on mielestäni vähän tylsästi jokainen juoma maistuu todella makealta ja tuohon toivoisin kyllä vaihtelua.

Eli makeannälkäisille Lohilo on hyvä tuote (ja itsekkin sitä välillä voin ostaa), mutta vaikea tuosta ainakaan kilpailuetua toiseen tuotteeseen juoman osalta havaita.

1 tykkäys

Ihan sellainen sivuhuomautus kenenkään kohdistumatta, että linja näissä ketjuissa vaihtelee kovin. Toisissa ei saa hehkuttaa mitään eikä poiketa aiheesta ollenkaan. Tässä on nyt pidempi pätkä käyttäjäkokemuksia tuotteista yms.

Mulle on ihan sama kummalla mennään, mutta ei tässä oikein itsekään tiedä että missä saa sanoa ja mitä. En jaksa ketään liputella, kun ei kenenkään yksittäinen viesti häiritse. Kunhan toin asian ilmi.

Jottei ihan ohi aiheen mene, niin kovin näyttää siltä että pikkuhiljaa palaillaan kurssin kohdalta samalle tasolle mitä kuukausi sitten oltiin.

11 tykkäystä

Kommentoin eilen Harvian ketjuun, että on usein kardinaalivirhe pitää itseään kohderyhmänä ja tehdä sijoituspäätökset sen pohjalta. Nostaisin saman pointin myös tänne.

@Pohjolan_Eka kommentoi tähän liittyen hyvin aikaisemmin:

Itse en ole maistanut yhtäkään juomaa :smiley: Yhden jäätelön olen napannut hyllystä ja sen hyväksi todennut, mutta silläkään ei ole mitään merkitystä. Katsotaan niitä kasvulukuja ja potentiaalia, niistä ne sijoituskeissit tehty on :wink:

23 tykkäystä