Nexstim - Aivostimulaatiolla maailmanvalloitukseen

Montako kertaa Nexstim on jo järjestänyt näitä merkintäoikeusanteja? Vaikka kurssi on sukeltanut, osakemäärä on kasvanut niin urakalla, että valuaatio näyttää pysyneen siinä listautumisen aikaisen 40 miljoonan paikkeilla.

Ai sinä olit annissa mukana jo vuosi sitten, no sehän on hienoa. Mukava kuulla.

Laitetilauksia pitäisi tulla toistakymmentä kerrallallaan muutaman viikon välein mutta hiljaista pitelee.

Kuopion tulos oli masentava.

Pakko mättää loputkin rahat tähän jätepaperiin kun kerran mukana ollaan.

Täytyy tämän kanssa vain uskoa ihmeeseen. Kai ihmeitä voi tapahtua kun sellainen sana on keksitty.

Taitaa olla liputuksen paikka taas kun en tätä osaa hehkuttaa.

Kai maailma olisi parempi paikka jos kaikki ajattelisi palstalle tyypillisellä euforialla, tai sitten mentäisi silmät lautasina seinää päin.

4 tykkäystä

Tuleekohan ensi vuonna taas merkintäanti? Nykyinen 6,6 (jos merkitään kokonaan) riittäisi ensi vuoden puolelle? Koska odotetaan, että tulorahoitus riittäisi kattamaan kulut? Onko siitä ollut mitään tietoa tai puhetta?

Trinitydeltan laskelmissa on arvioitu, että tarvitaan 10milj rahoitusta 2021-2022. Ja eps vielä 2022.

Eps siis 0 vielä 2022

Jokainen voi tehdä omia ennusteita ja arvioida niiden pohjalta tulevaa rahan tarvetta. Itse olen varautunut jo ensi vuonna uuteen (tätä suurempaan) antiin. Ja se on hyvä juttu. Nyt toteutuvalla annilla saadaan kasvua synnytettyä enemmän kuin mitä Redeye ja Trinity ennustavat (oma mielipide) ja siten saadaan yhtiö lähemmäksi kannattavaa toimintaa. Ja sitten seuraavalla kierroksella sementoidaan kasvu ja kannattavuus. Tällä annilla laitetaan perusta kovemmalle kasvulle kuntoon ja sitten seuraavalla kierroksella kiihdytetään ja painetaan hanaa. Näin olen sen itse ajatellut. Kyllä tästä hyvä tulee, kunhan tuote ja palvelu ovat toimivia pelejä ja organisaatio kunnossa kasvua varten. Mutta jokainen tekee omat arvionsa ja ennusteensa omilla perusteillaan.

5 tykkäystä

Milloin tämän uuden annin osakkeita voi merkitä? Vai onko suunnattu anti? Minulle ei ole tullut mitään tietoa.

OP:ssä kysytään ISIN koodia, eikä minulla ole sellaista. Kuulemma postissa olisi pitänyt tulla. Kellään muulla vastaavaa tai vinkkiä miten voisin asian hoitaa?

Nordnetissä ainakin pystyin tämän tekemään jo noin puolituntia sitten.

Kerrotko tarkemmin mistä sieltä?

Ylävalikosta “sivuni” → “Yhtiötapahtumat & osakeannit” → “Omat yhtiötapahtumat”

ISIN koodin sinä näet osakkeen tiedoista tai vaikka googlettamalla, alkaa kirjaimilla FI…

Okei, kiitos paljon!

1 tykkäys

Muistinkin että minulla on Nexstimit OP:ssä. Mutta kiitos kuitenkin.


https://www.inderes.fi/fi/tiedotteet/nexstim-oyj-virtuaaliset-sijoittajatapaamiset

Nexstim Oyj (NXTMH:HEX, NXTMS:STO) (“Nexstim” tai “Yhtiö”) ilmoittaa järjestävänsä kaksi webinaaria medialle, sijoittajille ja analyytikoille 16. maaliskuuta 2021 liittyen Yhtiön tulevaan merkintäosakeantiin.

Toimitusjohtaja Mikko Karvinen ja talousjohtaja Joonas Juokslahti esittävät tietoa vuoden 2021 merkintäoikeusannista, jonka jälkeen osanottajat voivat esittää kysymyksiä. Ensimmäinen webinaari on suomeksi klo 10.00 (EET).

1 tykkäys

Nordealla ei näytä pystyvän tekevän asialle vielä mitään, salkussa näkyy vaan “NEXSTIM OYJ RTS”

Soita Nordeaan. Itse teen antimerkinnät aina soittamalla pankkiin.

OP:ssä näkyy vain sama kappalemäärä kuin omistan antiosakkeina osakeomistuksissa (Nexstim Oyj NPV), mutta kun yritän ostaa kyseisen kappalemäärän ei toimeksianto mene läpi vaikka maksaisin yli toteutuneitten hintojen. Oletan että näkyvä kappalemäärä on se minkä voisin ostaa?..

Op:ssa nämä onnistui viimeksi vain kirjeellä tai puhelimella. Se kirje saattaa viipyä.

Ymmärsin että tuon verran on merkkareita, siis 1/osake ja kahdella voi merkitä yhden osakkeen ennakkoon mainittuun hintaan. Joku viisaampi korjatkoon jos olen väärässä. Tämä on itselle uusi asia. Noita jo näkyviä merkintäoikeuksia lienee mahdollista myydä, tai ostaa lisää? Pahoittelut jo etukäteen mikäli tässä on asiavirheitä…

Itsellä toimeksianto meni OP:lla samantien läpi