Nikola Corporation

Alan etsimään jo lähintä mäntyä mihin lyödä päätäni. Älä myy, älä myy, älä myy. Mutta myin kuitenkin.

9 tykkäystä

Sama täällä, 32.50 rikottu :grin:

Harmittavan hyvät nousut jäi saamatta, mutta reilun 110% muutamassa viikossa kyllä maistui.
En ymmärrä miksi tämä alkuvuoden kieppui 10-13 välissä ja nyt tämä noste? En ymmärrä Teslankaan arvostusta ja paljon on opittavaa näistä.
Tärkeimpänä: pidä kiinni suunnitelmastasi :man_facepalming:t2:

Eiköhän tähän mergen jälkeen saa kohtuullisen entryn? Onnea niille jotka pitävät vielä hatustaan kiinni :+1:

Ostin sen verran maltillisella summalla, että puren hammasta ja pidän pitkässä pidossa. Tehdas kun joskus aukeaa ja tilauskirjat alkaa täyttymään vasta rajalliseen kapasiteettiin nähden voi FOMO iskeä taas :slight_smile:

2 tykkäystä

BYND. osake nousi taannoin noin
Kahdessa kuukaudessa 25 usd sta 235 usd. Myy ns. Lihaa. Kaukainen vertaus mutta kumminkin. Hypefomobomo…

2 tykkäystä

Kai virheen tein…
Nimimerkki: eilen myin puolet.

1 tykkäys

Itse olen onnistunut veivailulla möhlimään paljon rumemmiksi riveille alle 4kr Nel ostot, 2,2$ Plug powerit samoin kuin 4,5$ Ballardit, alle 10kr Vowit sekä alle 50sek Pcellit…Nikola on ja pysyy kh 11,15$ ja omassa salkussa nyt nousujen myötä suurimpana tulevat vuodet ilman kikkailuja ellei jostain oikeasti kuulu todella huonoja uutisia itse yritystä/hanketta koskien

10 tykkäystä

Piti Nikolan kunniaksi avata tunnukset ja ensimmäinen viesti tietysti tänne. Kiitos foorumille ja Nikola uskovaisille tämän osakkeen tuomisesta omaan tutkaan - eipä olisi muuten tullut huomattua.

Olen koko lyhyen omistusajan seurannut huuli pyöreänä osakkeen menoa ja samalla foorumistien kipuilua myymisestä vs. holdaamisesta. Ainoa ohje on: pysy suunnitelmassa. Jos pidät osaketta mahdollisena tenbaggerina, niin holdaa. Jos haluat treidata, niin treidaa. Tai pidä kaksi erillistä possaa kahdella arvo-osuustilillä, niin voit tehdä molempia :slight_smile:

Jos tämä tosiaan on pitkässä juoksussa moninkertaistuva osake, niin treidaaja jää väistämättä jossain vaiheessa kyydissä. Ja ne muutamat onnistuneet veivit tuskin kompensoivat kalliimmalla takaisin ostettavaa possaa. Tällaisten osakkeiden liikkeitä on ihan mahdoton ennakoida, joten ajatukset “otan uudestaan näiltä tasoilta jos ei laske” tai “tämä ei voi enään nousta” ovat aika vaarallisia.

Minulle on tämä on pitkäaikainen sijoitus ja ajatukselle, että se moninkertaistuisi. Jos se käy välillä alempana tai laskee pidemmäksi aikaa ostohintoihin tai alle, niin sitten se laskee. Olempahan pysynyt suunnitelmassani.

12 tykkäystä

e68d1bc8b90d75bc733d89f281087f449781697c_2_690x414

Tuosta vain 5pv aikaa. Nyt vola kohta miljoona🙄
Saa vähän innostua.

Edit: miljoona meni rikki just.

3 tykkäystä

31 puhkee kohta

Miksi, oi miksi möin kolmasosan eilen? :grin:
No eiku nautitaan menosta nyt vaan.
Onhan tämä aivan ainutkertaista menoa, ainakin omalla kohdalla.
Eipä ole itsellä ennen ollut 160% plussalla mikään.

2 tykkäystä

Mulla on, monikin, mutta on niissä mennyt useampi vuosi kasvaa, revenio, qt, talenom… On kyllä huikeata, pelottaa myydä vaikka mieli tekisi. Edit:Joutuuko jossain välissä ottamaan omat pois.

3 tykkäystä

Itsekin istun käsieni päällä etten enää möisi… pitäiskö vaan pistää ruutu kiinni ja lähteä ulos? :blush:

1 tykkäys

Sain pilkittyä osan takaisin 29,90

4 tykkäystä

Jos kevennellä haluaa ni oikea paikka voisi olla yhdistymisen jälkeen

Tai vähän ennen? Katotaan nyt vielä lisää…

Toissapäivänä avasin position karvan päältä 18 USD, enpä arvannut että meno olisi näin kovaa. Alkaa jo vähän huimata tämän raketin kyydissä, mutta vähän harmittaa, että avauspanostus oli melko varovainen…

Toisaalta tekisi mieli jo kotiuttaa pikavoittoja, mutta eihän tässä uskalla ettei jää edelliselle planeetalle jos raketti jatkaa matkaa :smile: Vaikea tilanne, mitähän tässä nyt tekisi :thinking: ehkä se on vain oltava tekemättä mitään?

1 tykkäys

ekaan puoleen tuntiin enemmän vaihtoa ku viime perjantaina kokonaisuudessaan :sweat_smile:

1 tykkäys

Hyvä paikka tehdä pientä veivausta, vaihto on niin hiton kovaa. Nytkin tein avauksesta kolmella kaupalla (3000 USD panoksella) viikon palkan.

Ja ettei tunnu pahalta, myin alkuperäisen position pois hieman alle 15 USD hinnalla :smiley:

EDIT: Joku lähti isosti kaupoille, 32 USD → 34 USD

1 tykkäys

Halted

6 tykkäystä