Nikola Corporation

Mikä on tää nordean juttu? Eikö kupongin pitäisi vaihtua itsestään?

Jos soitatte aspaan, niin kysykää muuttuuko tuo muilla myös automaattisesti vai pitääkö joka ikisen laittaa aspaan viestiä :slight_smile:

1 tykkäys

@jaska1 @Shorttaaja

Mä taas luulen että 700 asemaa. Toi 1200 station equivalents tarkoittaa että yksi “vakioasema” on 8000kg/d kokoinen ja laskennallinen kapasiteetti 8000kg*1200kpl, mutta osa on isompia joten pitäis tulla 700 kpl joitten koko vähän vaihtelee. Toi 500 uus tieto jos jossain ollut. Mä en ole tollaseen törmännyt. Analyst day presentaatiosta muistaakseni ottanut nämä luvut.

3 tykkäystä

Nordeassa ei tunnu ihan automaattisesti kaikki tapahtuvan. Kokemusta on viimeisen kk ajalta jo kahdesta tapauksesa, eli ensin reverse merger mitä sai odottaa 2 päivää ja sitten saman osakkeen kauppapaikan vaihto, mikä selvittelyineen ottikin 3 puhelua ja n. viikon odottelun. Voisin melkein veikata, että tämäkään ei tule menemään ihan sukkana.

Nordealla saattaa kestää useamman päivän ennen kuin triggeri vaihtuu. Inpixonissa otin näpeille kun kesti 3 päivää ja osakkeen arvo romahti puoleen sillä aikaa.

Joo tarkastin myös tuosta ja näinhän se oli. En muista mistä tuo 500 asemaa oli jäänyt kummittelemaan mieleen. Hyvä korjaus :+1:

1 tykkäys

Nordeaan pitää soittaa, jos haluaa että menee viesti nopeasti käsittelyyn. Kuulemma on 2-3 päivää kestää jos viesti lähetetään verkkopankin kautta.

CNBC 7:45AM (Arizona time) Davidfaber show:ssa Trevor tänään. (Olisko 17:45 Suomen aikaa? Kannattaa tarkistaa, mulla ajat joskus menneet sekaisin.) Täytyypi katsoa livenä :slightly_smiling_face:

Illalla soittavat Nasdaqin sulkeutuessa kelloa ja paikalla koko Nikolan porukka. Pitäisi näkyä livenä Nikolan omilta sivuilta.

Myöhemmin Trevorin twitteriin pitäis tulla päivityksiä muista päivän livehaastatteluista

1 tykkäys

Jos joku on Nordeaan jo soittanut, niin laittakaahan tänne mitä sieltä sanottiin.

1 tykkäys

US+CAN ~700 oman muistin mukaan

P.s. mutuilua perään. Tietääkö joku jossain jotakin, vai onko Hexagon compositesin rakettistartti aamuun pelkkää sattumaa? Tankkivalmistajaahan NKLA ei ole vielä julkisesti ilmoittanut.

1 tykkäys

https://fuelcellsworks.com/news/norway-unveils-its-hydrogen-strategy/
Voisikohan liittyä tähän? Tänään huomasin uutisen. Itsekin mietin position ottamista Hexagoniin ennen tuota mahdollisesti Nikolan kanssa tehdyn sopimuksen julkistamista. Muutenkin harvoja vetyosakkeita, jotka eivät ole tältä vuodelta plussalla edes ja kurssi laahannut.

Noin muuten tänään mielenkiintoinen ja odotettu päivä kun tickeri vaihtuu ja hauska seurata minkälainen on reaktio markkinoilla. Toivottavasti sopimuksista saadaan lisätietoa ja ehdottomasti plussaa Trevorille ja kumppaneille tästä palkkauutisesta.

1 tykkäys

Hexaconin taustalla voi olla myös tämä Hexagon Purus awarded contract by Toyota for hydrogen powered electric heavy-duty trucks

1 tykkäys

Tämän Toyota- uutisen nousu taisi tulla jo eilen :yum:

Oman mutuiluni perustan siis vain ja ainoastaan Trevorin ja Nikolan Norjatietoudelle, plus siihen Trevorin twiittihistoriasta löytyvään kuvaan Nikola Two(?)n tankista, jossa luki Hexagon…

Hexagon- omistukseni perustan silti vielä toistaiseksi enemmän HYON: in pohjalle, mutta se jo off topic joten siitä ei tämän enempää

Nyt otettu Hexaconia avauspositio vetysalkkuun.
Tässä on potentiaalia pitemmälle ajalle.

2 tykkäystä

Onkohan tänään pre markettia ollenkaan vai alkaako kaupankäynti vasta 16:30?

E: on siellä jotain kauppaa käyty

1 tykkäys

Jos jotain kiinnostaa niin soittelin Degirolle varmistaakseni et homma toimii. Vielä ei löydy NKLA haulla ollenkaan. Sanoi että luultavasti pörssin auetessa tulee näkyviin, ja jos ei niin voi viedä hetken. Ei osannut siis ihan varmaksi sanoa miten menee. Mutta onpahn asia tiedossa ja hoidossa. Ja en varmaan ole ainoa joka tästä on kysellyt tai tulee kyselemään jos ei heti auetessa löydy :grin: Halusin vaan varmistaa muten hoituu.

2 tykkäystä

Mulla on nordetti. Eka kertaa tässä osakkeessa jännittää vähän enemmän. Johtuu että miten toi vaihto sujuu Nordnetissä😁

2 tykkäystä

Vow tickeri vaihtu aikanaan kyllä kivuttomasti, aamulla vaan oli nimi vaihtunu ku kaupankäynti alko. Osakkeen arvo ja tuottoprosentit ym. Oli oikein koko ajan.

Edittiä:

Premarket ei vissii näy nyt oikein vtiq alla koska mulla näkyny osto 33,87 myynti 33,97 koko päivän.

3 tykkäystä

Premarket ei vissii näy nyt oikein vtiq alla koska mulla näkyny osto 33,87 myynti 33,97 koko päivän.

Koitapa NKLA :wink:

1 tykkäys

Ei löyä mobiilista ainakaa mitää sillä vielä.