Nikola Corporation

Vastoin kaikkia aiempia ajatuksia itse tuli myös myytyä tasan 60 dollarissa. Hyvin on valunut pois lukien tämän päivän kova nousu. Joka tapauksessa ajatuksissa on alkaa ostaa takaisin erissä 35$ kulmilla. Eikös sisäpiirin lukossa olevia osakkeita pysty alkaa myymään 15.7 vai olenko täysin väärässä?
Uskon firmaan täysin ja ehdottamasti haluan olla mukana mutta vielä on pitkä matka siihen että tehtaalta ensimmäinen rekka saadaan asiakkaalle asti joten eiköhän tässä ostopaikkoja vielä synny. Sillä välin rahat kiinni muissa vetyhype yhtiöissä.

3 tykkäystä

Huomenna lisää videota. Yksi noista

2 tykkäystä

overview of drivetrain for me as well :sunglasses: Järkyttävä tämä nousu tänään, siis en valita, mutta ihmettelen vain sitä, miten markkina tälläiseen hypeen reagoi. Volyymitkin olivat kohillaan. Huomista odotellessa.

3 tykkäystä

Tunnustan, että tuli kevenneyyä 44 dollarissa… Eilen.

2 tykkäystä

huomenna mennään taas alas . Ostohousuja voit alkaa jo silittämään :sunglasses:

Viljo montako kertaa pitää sanoa että elä myyy :grin:. Ostat vain :slightly_smiling_face:

10 tykkäystä

Kai aika monta kertaa pitää. Vety salkku on kuitenkin ennätyksessä. Kiitos taas muistutuksesta!

1 tykkäys

Voi hyvin olla mutta mitä itse olen oppinut vetyosakkeista on se että ne voivat nousta tai laskea pitempään kuin uskot olevan mahdollista ja vieläpä täysin ilman mitään järkevää tai ainakaan näkyvää syytä.
Oma strategiani on holdata yhtiöitä joihin uskon ja ostaa dipeistä lisää.
Nikolasta tosin erikoisen tekee Trevor jonka twitter kayttäytymistä en aivan täysin ymmärrä.
Mutta jos Bosch ja Iveco on tarkan harkinnan jälkeen uskoneet yhteistyön olevan taloudellisesti järkevää niin uskon että se sitä myös on.

5 tykkäystä

Joo, melkein 50% nousu oman position myynnistä. Noh, pitää laittaa jotain muuta lihoiksi ja ostaa tänään oma positio takaisin heti avauksesta.

1 tykkäys
3 tykkäystä

Worthington on myynyt noin 25% Nikola osakkeista. Jää heille vieä iso potti.

2 tykkäystä

Olen joitakin päiviä Hyliionia kaivellut, ja kyllä tuo vaikuttaa ihan varteenotettavalta kilpailijalta Nikolalle. Kummankin osalta on mahdoton sanoa, miten heidän suunnitelmansa realisoituvat tulevaisuudessa, mutta itse olen tässä vaiheessa vakuuttunut enemmän Hyliionista. Tämä näkemys riippuu kuitenkin pitkälti siitä, mille argumenteille antaa vertailussa painoarvoa.

Kyllähän Trevor Milton on ollut varsin suvereeni Nikolan markkinoimisessa, sitä ei voi kiistää, ja moni firma voisi tuosta ottaa monelta osin mallia. Tyylillisesti Milton on mielestäni kuitenkin lähinnä ”helppoheikki”, kun vertaa asialliseen ja vakuuttavaan Thomas Healyyn. Siinä missä Milton enemmänkin dissaa muita, Healy lähinnä toteaa diplomaattisesti, että kaikille eri teknisille ratkaisuille löytynee markkinarakoa.

Tässä joitain kriittisiä ja perusteltuja näkemyksiä Nikolasta ja Trevorista: Hydrogen vs Electricity: Nikola & Tesla Comparison. - YouTube

Tässä Thomas Healyn (Hyliionin tj)haastattelu: Exclusive One-On-One Interview with Hyliion CEO Thomas Healy | Hyliion Stock | HYLN, SHLL - YouTube

Tässä joitakin ihan hyviä näkemyksiä (vaikka hypevideo onkin) Nikolan ja Hyliionin eroista: BUY SHLL STOCK NOW?? || IN-DEPTH HYLIION ANALYSIS - YouTube

Ajattelin, että nämä näkemykset ja linkit sopisi ketjuun siitä näkökulmasta, että Hyliion näyttäysi olevan Nikolan kilpailija. Elleivät sovi, voi viestini vapaasti poistaa.

8 tykkäystä
5 tykkäystä

Mikä tuon Hylioonin ticker on kun en löytänyt?

Hyliion will be merging with Tortoise Acquisition Corp. (NYSE: SHLL) and the newly combined company will remain on the New York Stock Exchange under the new ticker symbol (“HYLN”).

2 tykkäystä

Nikola siis näin keittiön kautta suoraan päättäviin pöytiin?:thinking::partying_face:

6 tykkäystä

Itse myin koko Nikola possani alkuviikosta 57$:iin. Olin harkinnut jo myyntiä aikaisemmin ja kiihtyvä lasku sai painamaan myyntinappia. Vaikka alkuperäinen ajatukseni oli pitää osaketta tästä ikuisuuteen, en vain pystynyt perustelemaan itselleni tähtitieteellistä markkina-arvoa ilman kunnon näyttöjä. Lisäksi kova nousu oli nostanut osuuden salkusta turhan suureksi ja siirsin varat vähemmän spekulatiivisiin kohteisiin. Ehkä hyppään jossain vaiheessa uudestaan kelkkaan jos osake sopivasti laskee mutta FOMOn perässä en lähden juoksemaan.

Iso kiitos etenkin @_ANDY - hyvät oli nousut! :slight_smile:

3 tykkäystä
3 tykkäystä

Jahas. Meinaavat tehdä videon missä driftaa semillä😁

6 tykkäystä
7 tykkäystä