Nikola Corporation

Ihan vertailun vuoksi laitan nyt nykyisen kurssitason&volan näkyville. Tällä vaihtomäärällä alkaa olla jo vähän enempi merkitystä vaikka ei kovin iso ole vieläkään. Kertoo tällähetkellä että nousupainetta voisi olla. Mutta kuten monta kertaa aiemminkin voi käydä että avataan korkeammalta, n. pari tuntia avauksesta päivän pohjat ja vähän nousua illaksi. Katsotaan noudattaako samaa kaava vai ei…

E: juuri ennen avausta alkaa olla jo normaalia isompi pre market vola

3 tykkäystä

Tämä(kin) lähti sen verran keulimaan, että väliin taitaa jäädä. No jos tuonne jonkun pilkin virittelisi vielä.

Minulla pitkään ollut tämä mietinnässä ja seurannut tätä palstaa, pilkki oli tälle päivälle 12,60$ mutta tämä lähti komiaan nousuun… :person_shrugging:t3:

Saa nähdä mennäänkö tänään yli 15$. Onneksi olen tankannut tätä koko ajan lisää. On jo toiseksi suurin omistukseni Nellin jälkeen Nordean salkussa.

3 tykkäystä

Hyvin painaa kuuta kohti.

Jäi lisäykset iteltäki ottamatta, täytyy seurata jos jossain kohi jäähyttelykierroksella käytäs 13 alla. :thinking:

Nikola investor road show tänään.

Joo ei nyt tähän fomoon uskalla lähteä. Piti lisätä 12.50 tänään. Ei taida onnistua.

2 tykkäystä

Sain nipun 13.22, edelleen aika pieni potti.

Onko tämä seuraava Tesla vai Turska, siinäpä se kysymys.

Sinänsä ideaan uskon vahvasti, toimii jopa paremmin Euroopassa jossa tiukemmat rajoitukset.

Btw, hieman off-topiccina mutta jos Fortum saisi Uniperin kaasuverkon rullaamaan vedyn kanssa, siinä olisi tulevaisuuden tuottomahdollisuuksia aika hyvin.

6 tykkäystä

Ok! Kuka se oli? :grin: pikku rahoja.

Jihuu, kurssi nousussa. Milloinkahan avaavat taas ennakkotilauskirjat?

Olisihan tämä ihan todella mehukasta. Damler ja volvokin Alko suunnitella vetyrekkaa yhdessä. Menikö firmat oikein. Näytti olevan patterirekkaa eka pukkaa massa 2021 ja 2022 Oliko ne isot vetyrekat?

1 tykkäys

Radiohaastattelu. Ei tarjoa mullistavaa uutta. Vähän tyly lopetus kesken asian…

Tuo olisi pitänyt tänään tulla. Jos olit osakkeenomistaja 15. huhtikuuta mennessä, sinulle tulisi ilmoittaa siitä osakevälittäjäsi kautta. Eipä tullut mulle :face_with_raised_eyebrow:

1 tykkäys

Mikä välittäjä sulla? En ole saanut myös ja Degirossa mulla. Veikkaisin että jos hallintarekisterissä osakkeet niin viestiä ei tule…? :thinking: En ole ollenkaan varma mutta pitäisiköhän silloin laittaa viestiä jotta äänestävät sun puolesta.

Joku saa mielellään vahvistaa/hylätä tämän näkemyksen jos on tietoa.

1 tykkäys

Nordnet on mulla. Eiköhän tuo äänestys läpi mene, mutta olis ollut kyllä kiva osallistua.

Edit. Tarkistin vielä että ostin 4.3 ensimmäiset osakkeet.

2 tykkäystä

Juu, eiköhän Nikolan pääomistajilla ja Vecton isoimmilla jo se vaadittava 65 % just olisi :grin: Mutta olis se kiva ihan periaatteesta äänestää :+1:

2 tykkäystä

Olisihan se kiva äänestyttää tyyliin “private small investor from Finland accepts the merger on only on condition that the first hydrogen truck is called Nikola Eki Eki Eki Patang and demands a vote”.

Tämä kaikille Monty Python ystäville.

4 tykkäystä

Ei taida nämä välittyä Suomeen saakka :hatched_chick:

2 tykkäystä

Mulla tulee IB:llä salkkuun linkit, jolla voi äänestää yhtiökokouksen ehdotuksista.

2 tykkäystä

Mäyrä päivitys.

1 tykkäys

Repesin😬