Nurminen Logistics - Kiinaan limppua ja kinkkua

Minkälainen tilanne vain on itänaapurissa raiteilla, jos sota joskus loppuu ja montaa liikennettä halutaan jälleen jatkaa? Löytyykö varmasti kalustoa, veturinkuljettajia, onko infra kunnossa, joka paikassa…

Jos samaan aikaan meillä Suomessakin joku Kaskisten rata pistetään toistaiseksi kiinni ja ensi vuodeksi Suomessakin ratamaksut nousee, jos nyt 0,1532 senttiä/ bruttotonnikilometri niin ensi vuonna 0,1927 senttiä/ bruttotonnikilometri. Jossain kun luin, että Venäjälläkin rahtien hinnat nousee.

Itsestä tuntuu, että Nurmisella aavistus liikaa bisneksiä kiinni Venäjän liittyvissä jutuissa… Saisivat nyt noita Ruotsin läpi menevää bisnestä kasvatettua ynnä muuta…

Ja North Railin suhteen vaikka Haminaan kulki viime kuussa se 10 junaa niin nyt vain 1. Ja Kotkan junia nyt ajettu 27 tässä kuussa ja vuosi sitten 50. Yaralla toki nyt ajettu Uuteenkaupunkiin muutama juna enemmän kuin elokuussa…

6 tykkäystä