NYAB - Infra- ja erikoisrakentaja

NYAB Oyj - Johdon liiketoimet | Kauppalehti

Toimari taas ahnehtimassa halpaa osaketta. Ruotsissa saattaa alkaa kunnon nousu?

Aapelin kommentit siitä, miten NYABin kaupankäynti alkaa tänään Ruotsissa. :slight_smile:

1 tykkäys

Sille tuo näyttää. 10 kruunua tällä hetkellä. Tiestysti kaupankäynti ei vielä täydellä volyymilla kun kaikkien osakkeita ei ole vielä muutettu.

180k lappuja vaihtunut. Stadin päiväksi olisi vilkas vaihto. Ruotsalaiset ymmärtää Norrbottenin alueen potenttiaalin.

Pohjoisen investointipotentiaali on noussut lähelle 200 miljardia euroa (digipolis.fi)

1 tykkäys

Mitäs osakkeille seuraavaksi tapahtuu, ne nyt -100% ja missä aikataulussa. Ei kokemusta tällaisesta aikaisemmin.

Hieman ihmettelen, että miten se maansiirtourakointi olisi niin paljon kannattavampaa Norrbottenissa kuin muulla Skandinaviassa.

Julkisuudessa puhuituista investointieuroista/-kruunuista kohdistuu vain pieneltä osin kaivuri, sorarekka ja dumpperi -hommiin.

2 tykkäystä

Voi olla eroja kenellä niitä säilyttää. Nordnetissa muuttuvat ”linkkiosakkeiksi” ja itse pitää pyytää että muuttuvat kaupattaviksi osakkeiksi. Muutos tehdään 5-7 päivän kuluessa. Ei maksa mitään omistajalle.

2 tykkäystä

OP vastasi, että he hoitavat siirron automaattisesti niiltä, jotka eivät vastustaneet yhtiökokouksessa kotipaikan vaihtoa.

2 tykkäystä

Näköjään näin Nordnetissä menee.Tosiaan tämä on ns. vapaaehtoinen konversiotarjous. Kun en aiemmin ole ollut vastaavassa tilanteessa, niin enpä ymmärrä muita vaihtoehtoja, kuin muuntaa ne. Muutenhan osakkeet ja rahat jää tuonne jumiin. Kaupankäynti jatkunee tämän jälkeen normaalisti, vaikka ovatkin sitten tuolla Nasdaq First North Premier Sweden -markkinapaikalla.

Minullekkin eka kertaa tämmöinen. Eli nyt oottelen että millon muuntuvat kaupankäyntikelpoisiksi osakkeiksi.

1 tykkäys

Juu, samaa odotellaan täälläkin. Kuinka kauan saa odottaa?

Itse kuittasin linkkiosakkeet viime lauantaina ja tulivat keskiviikkona näkyviin.

1 tykkäys

Hyvä että siellä edistynyt, Mulla op, niin saa varmaan ootella vähän kauemmin.

Mulla muuttui keskiviikkona eli yllättävän nopeasti. Kurssikehitys ollut surkeaa.

2 tykkäystä


Joo, siltä näyttää :smiley: Ehkä se siitä piristyy ja pomppaa, kun pahin myyntiaalto menee ohi.

1 tykkäys

Hurjaa toimarin tankkaamista. Taas 4,4miljoonaa lappua päätynyt salkkuun.

Insider transactions - Sweden | insider screener

3 tykkäystä

No nyt OP ssa, muuttuivat kaupankäyntikelposiks. Jai ei muutakuin oottelee sopivaa hintaa :upside_down_face:

Mulla ei ole vieläkään muuttunut OPn laput kaupankäynti kelpoisiksi.

1 tykkäys

Liekö sitten kiinni tilistä. Itelllä nää laput AOT tilillä? Aikansa aina ottaa eri palveluntarjoajilla, erilaiset ajat näissä…

Mulla kanssa AOT tili. Ei kyllä ole kiire myymään.

1 tykkäys