Ostin/myin juuri äsken -ketju (Kryptovaluutat)

Polkadot lisäys. Polygon lisäys

8 tykkäystä

Ujosti Cardano, Polygon, Kadena ja Radicle

5 tykkäystä

Loput Polkadotit ja Uniswapit pois.

Perään tilasin cryptocomin kortin ja sinne piti tietty ostaa CRO:ta steikkaukseen. Ostin muuten CRO:t Norwegianin luottokortilla, kun se onnistui kuluitta tässä alkuvaiheessa…saapa nähdä kirjautuuko ostosta cashpoints-edut.

4 tykkäystä

Ostettu isosti $ENS. Varsin maltillinen market cap vielä ja listaus Coinbaseen ilmeisen varmaa.

2 tykkäystä

Laitoin pienen possan KDAsta ulos ja ostin näillä CAS ja HAKAa.

3 tykkäystä

Mistä moista herkkua hankit?

Ainakin Crypto.com, FTX, Binance…

1 tykkäys

SUSHI varovainen Osto

4 tykkäystä

Cro osto 700kpl hyvään kurssiin :sunglasses:

7 tykkäystä

Eetteriä ja pitkoo lisäys, tylsän boomerin lailla. Q4 ralli tai dipistä sitten lisää = win/win.

5 tykkäystä

IOTEXia pidempään pitoon. Uusi setti.

5 tykkäystä

ETH tuli taas tämä vuorokausi tasaisena virtana lisää :ok_hand:
Link lisäys
Sushi lisäys
Matic lisäys

9 tykkäystä

Vaihdoin noin 700 CROta noin miljoonaan VVSään. Laitoin osan niistä liquidity farmiin ja osan steikkasin. En suoraan sanottuna tiedä, mitä menin tekemään, mutta toistaiseksi numerot pyörii ylöspäin.

11 tykkäystä

76kpl Hibiki. Näitä on liikkeellä vain 113K. Eli omistan nyt yli puoli promillea floatista? (Cronoksessa liikkeellä olevista siis, eikä kaikista.)
Alkaa lähteä lapasesta tämä eksoottisten viritysten sämpläily.

3 tykkäystä

Olen tässä vajaan viikon verran ostellut yhden kappaleen päivävauhtia Ethereum Name Servicea crypto.comista. Tähän on eräänlainen syykin: kahdenkymmenen dollarin päiväostoksista saa viisi timanttia ja kahdenkymmeneviiden timantin jälkeen saa avata mysteerilaatikon, joka sisältää palvelun omaa valuuttaa. Yhden boksin olen päässyt avaamaan, mutta odottava tunnelma lässähti heti palvelun kertoessa saaneeni pronssisen laatikon ja lopulta sen sisältökin oli huikeat 0,7 paikallista CRO-valuuttaa eli parikymmentä eurosenttiä. Jeepä jee. Boksipettymyksen lisäksi on myös avoin tiketti, kun yli 500 dollarin päiväostoksesta Kadenaa ei tullutkaan luvattua kuuttakymmentä timanttia, joilla siis avaisi jo kaksi mysteerilaatikkoa. Vähän välein aspa kyllä lähettää viestiä, että kiitos ystävällisyydestä ja odotathan vielä. Tai no ensimmäinen vastaus taisi olla, että yritätkö hieman tarkemmin sönkätä whats the problem.

Jos olen siis tuolla tapaa hieman vielä saamapuolella, niin huomasinpa erään porsaanreiän, jonka avulla mielestäni saavutin hienoista voittoa. Olen yhdistänyt Cryptocomin kortin ABC! Mobiiliin ja päätin tankata Toyotani täyteen dieseliä. Laitoin katevarauksen sataankahteenkymppiin ja sain menovettä menemään vähän yli satasen edestä. Cashbackit maksettiin kuitenkin katevarauksen perusteella. Pitänee ensi kerralla syöttää siihen maksimit vai jäiköhän multa jotain tajuamatta?

3 tykkäystä

Näistä on redditissä ihmiset vaahdonneet. Ihan aiheesta. Lootboksit rikkovat lakia joissakin Euroopan maissa ja tällainen pelleily pikkurahan perässä nakertaa yrityksen mainetta asiallisena finanssilaitoksena. Arpajaisvero taitaa Suomessakin langeta maksettavaksi ja voittotodennäköisyydet pitäisi avata.

3 tykkäystä

Saitko s-bonukset katevarauksen mukaan vai cashbackit crypto.com kortille katevarauksen mukaan? Oletan että jälkimmäistä tarkoitit. Siitä ollu paljo netissä juttua että katevarauksen mukaan cashbackit tulee ja sehän ottaa aina vähintään 75€ katevarauksen vaikka tankkais 5€, niin crypto.comin puolelta ovat lyöneet kortteja lukkoon väärinkäytösten takia jotka käyttävät toistuvasti tota bugia hyväkseen. Työn alla kai sen korjaus on mutta toistaseks ainakii tuota bugia itse ainakin olen käyttänyt hyväksi niin että oon tankannu joka viikko sen noin 40€ edestä mitä saanu tankkiin mahtumaan ja 75€ cashbackit niistä tullu… Mut kyl kortti varmasti lukitaa aika äkkiä jos pistäs 200€ katevauksen ja tankkais 10€ päivittäin :sweat_smile:

3 tykkäystä

Itsekin lähdin kokeilemaan tuota vvs financea. Tuotto % vieläkin hyvä vaikka laskee koko ajan. Ostettu myös crofarm tokenia. Cro:n kurssi ainakin kiittää kun raha menee noiden eri defi projektien pooleihin. 550 miljoonaa cro:ta siirtynyt jo cronoksen puolelle.

2 tykkäystä

Osto Metahero. ETH/BTC jälkeen kolmas kryptokokeiluni.

4 tykkäystä

Lisäsin vielä yhden erän Kadenaa. Tällä potilla mennään. Kuuntelin alla olevan haastiksen ja seuraavien viikkojen aikana tulossa lukuisia isoja virstanpylväitä. Nyt ei muuta kuin odottelemaan sitä syklin päättävää paraboolista rallia :racing_car: :sweat_smile:

7 tykkäystä