Ostin/myin juuri äsken -ketju (Kryptovaluutat)

Ostettu mad meerkat optimizeria hintaan 5.93$

1 tykkäys

Aamulla ostin dipistä Ethereumia @2525usdc. Pohjat oli 2500.64usdc.

4 tykkäystä

Ostin juuri lisää crypto.com Cronosia. Hinta tullut taas alas noin 0.33€.

Jos Crypton visa kiinnostaa > tuolta löytyy lisäinfoa
Kokemuksia Crypto visa

Binacen kortista vastaavasti löytyy tuolta
Kokemuksia Binance visa

Itse valitsin tuon crypton kortin, joka on mulla ollut jo useamman kuukauden käytössä. Crypto cronosin arvo on tuplaantunut ja parhaimmillaan ollut yli nelinkertainen ostohetkestä. Kortissa on ollut se mukava, että se kerryttää jokaisesta ostoksesta 3% cashbackiä. Esim jos cronosin kurssi on alhaalla, saa cashbackiä enemmän. Sit kun kurssi on ylhäällä, pystyy tekemään voittoa myös kerryttämiään cashbackiä myymällä.

Visakorttien cashback tasoja on 1% ilmaiskortista jo maltaita maksavaan 8% visaan asti. 2% visakortin saa 350€ steikkauksella. 3% visan 3500€ steikkauksella. Visakorteissa on myös muita etuja, ilmaista Spotify, Netflix, 10% korko steikatulle summalle ja kirsikkana kakun päällä ilmainen LoungeKey lentokentillä…

1 tykkäys

Myyty 1/5 DOME positiosta. Loput voi jäädä kytemään ja katsotaan loppuun asti, mihin tämä projekti päätyy.

14 tykkäystä

Viikon sisällä myin kaikki steikkaamattomat Cronokset suunnilleen keskihinnalla 0.41usd. CRO on tullut siitä alas 16%. Ostin tilalle Beefyä ehkä noin keskihinnalla 2100usd (Karkea arvio yläkanttiin. En jaksa laskea tarkemmin.) BIFI on tullut tuosta alas 11%. Ilmeisesti pitää lohduttautua, että olen voitolla. :thinking:

Sinänsä luulisi, että kryptot pitäisivät tässä maailmantilanteessa paremmin pintansa. Nehän voi kuljettaa mukanaan valtionrajojen yli helpommin kuin kultaharkot, jos ei omista sitä Gulfstreamiä, jonka hattuhyllylle ne mahtuvat.

3 tykkäystä

BTC/ETH pikkulisäys aamulla.

1 tykkäys

Pieni BTC-tankkaus @ 39.235 EUR

2 tykkäystä

Ethereum tankkaus @2687.

1 tykkäys

Ostoja:
MINA
BTC
AAVE

2 tykkäystä

Osteltu syksyn ja talven aikana French Connection Finance (FCF)

Ape Coinia pieni startteri, tänään tuli myyntiin.

3 tykkäystä

ApeCoinia tankattu testiin

2 tykkäystä

Eilen ostettu Jasmycoinia kahdessa erässä.
50000kpl 0.031
50000kpl 0.041

3 tykkäystä

Tässä paukkui stopparit. Tuli muutama pinna takkiin. Tarkoitus oli pitää pidempään, mutta meni näin.

3 tykkäystä

Myyty firman tililtä 2kpl ETH:ta itse asiassa jo eilen illalla, kun nousu tuntui taas tyssäävän tuon trading rangen (2500-2900 usd) ylälaitaan. Uutta entryä varmaan taas rangen alapäästä, jos tuntuu pitävän.

Nyt holdissa enää 10kpl EGLD:a, eli Elrondia, joka tuntuu viimein tekevän käännettä parempaan.

3 tykkäystä

Lottoa vetämään, Cardanoa @0.79 .€

6 tykkäystä

XRP ja CRO tankkaukset

Ripplen toimari oli (10.3) optimistinen, että lähiviikkoina tulisi päätöksiä. CRO:ssa kasataan paukkuja kohti muhkumpaa korttia.

4 tykkäystä

Dai vaihtoa AAVE;seen

XRP löysi tien salkkuun.

3 tykkäystä

Berkshire Hathawayta seuraten lisäsin Bitcoinin selvään ylipainoon salkussani.

9 tykkäystä