Ostin/myin juuri äsken -ketju (Kryptovaluutat)

Viikon sisällä myin kaikki steikkaamattomat Cronokset suunnilleen keskihinnalla 0.41usd. CRO on tullut siitä alas 16%. Ostin tilalle Beefyä ehkä noin keskihinnalla 2100usd (Karkea arvio yläkanttiin. En jaksa laskea tarkemmin.) BIFI on tullut tuosta alas 11%. Ilmeisesti pitää lohduttautua, että olen voitolla. :thinking:

Sinänsä luulisi, että kryptot pitäisivät tässä maailmantilanteessa paremmin pintansa. Nehän voi kuljettaa mukanaan valtionrajojen yli helpommin kuin kultaharkot, jos ei omista sitä Gulfstreamiä, jonka hattuhyllylle ne mahtuvat.

3 tykkäystä

BTC/ETH pikkulisäys aamulla.

1 tykkäys

Pieni BTC-tankkaus @ 39.235 EUR

2 tykkäystä

Ethereum tankkaus @2687.

1 tykkäys

Ostoja:
MINA
BTC
AAVE

2 tykkäystä

Osteltu syksyn ja talven aikana French Connection Finance (FCF)

Ape Coinia pieni startteri, tänään tuli myyntiin.

3 tykkäystä

ApeCoinia tankattu testiin

2 tykkäystä

Eilen ostettu Jasmycoinia kahdessa erässä.
50000kpl 0.031
50000kpl 0.041

3 tykkäystä

Tässä paukkui stopparit. Tuli muutama pinna takkiin. Tarkoitus oli pitää pidempään, mutta meni näin.

3 tykkäystä

Myyty firman tililtä 2kpl ETH:ta itse asiassa jo eilen illalla, kun nousu tuntui taas tyssäävän tuon trading rangen (2500-2900 usd) ylälaitaan. Uutta entryä varmaan taas rangen alapäästä, jos tuntuu pitävän.

Nyt holdissa enää 10kpl EGLD:a, eli Elrondia, joka tuntuu viimein tekevän käännettä parempaan.

3 tykkäystä

Lottoa vetämään, Cardanoa @0.79 .€

6 tykkäystä

XRP ja CRO tankkaukset

Ripplen toimari oli (10.3) optimistinen, että lähiviikkoina tulisi päätöksiä. CRO:ssa kasataan paukkuja kohti muhkumpaa korttia.

4 tykkäystä

Dai vaihtoa AAVE;seen

XRP löysi tien salkkuun.

3 tykkäystä

Berkshire Hathawayta seuraten lisäsin Bitcoinin selvään ylipainoon salkussani.

9 tykkäystä

Verasity (VRA) tankkauksia tehty.

3 tykkäystä

Scallopia lisätty 3000kpl. Tämä vaikuttaa hyvältä kaiken regulaatiohöpinän keskellä. Ollut itsellä marraskuusta asti seurannassa.

2 tykkäystä

ETH ja BTC tankkailuja salkkuun tässä viimeisten viikkojen aikana. Itse asiassa kryptot alkavat olla jo 20-25% salkusta. Tuntuu ekaa kertaa mukavalta omistaa näitä kun katsoo maailman menoa. En sitten tiedä onko hyvä vai huonoa asia… ennen näitä on pitänyt 100% pelilappuina, nyt ei tee mieli vaihtaa fiatiksi :smiley:

10 tykkäystä

Ostoja:
ATOM
BTC
MATIC

2 tykkäystä