Ostin/myin juuri äsken -ketju (Kryptovaluutat)

Pieni possa ostettu (:monkey:noitu) CultDaota ($cult). Hyvinkin mielenkiintoinen decentralized investment DAO.

Ostettu kohtalainen possa
-Arpachain
-Powerledger
-DIA

Itse koen että näissä on potentiaalia, sillä nämä liittyy tulevaisuuden vaatimuksiin ja tekniikkaan.

4 tykkäystä

Ostettu mm 1000 kpl Fetch.ai sekä reilu tuplaus Powerledgeriä. Pienet panokset sitten Diaan sekä Arpachainiin.

3 tykkäystä

Myin Cronos coineja pois vähän yli puolet. Olen miettinyt kauan mitä näille teen ja päädyin kevennykseen. Loput Cronoksista laitoin defi-stakeen.

3 tykkäystä

Oho ei ole tullut seurattua kryptosalkkua . Tuollahan oli APE noussut mukavasti reilu 100% . Myin puolet pois niin ei ole omaa rahaa tässä kiinni.

3 tykkäystä

Ostoja:
POWR
MATIC
BTC

4 tykkäystä

Avasin pienen position Avalanchea @53€ ja laitoin earniin 6% korolla.

1 tykkäys

Pitkoa ja eth molempia 500€lla.

4 tykkäystä

Shorttasin vappuna Cronosta 10x vivulla. Suljin parin päivän päästä +68% voitolla. Shorttasin uudelleen vähän ylempää. Nyt +228% voitolla jälkimmäisen erän kanssa. Hienosti siis viikossa yli viisinkertainen voitto, jolla voisin ostaa vaikkapa suklaalevyn. (Alkupanos oli hurjat usd 0.60)

27 tykkäystä

Ostettu Luna longia 5x vivulla :coffee: -rahoilla

EDIT: Nousi 200% kahdessa minuutissa, mutta odotellaan josko tälle kolikolle joku keksii “pelastussuunnitelman” :thinking:

EDIT2: Melkein 1000%:ssa mennään, ja Hotbitin bugit ei enää näytä assetteja, eikä pääse myymään :man_facepalming:

6 tykkäystä

10% näistä ilmestyi assetteihin, ne myytiin päälle 3600% tuotolla :open_mouth:

EDIT: Ja se 10% olikin sitten 100%, kun Hotbitissä on tälläinen jännä “share merge” -mekanismi. Noh, silti suurin saamani tuotto so far, mutta olkaahan varovaisia jos tälläsiä epämääräisiä instrumentteja käytätte! :crossed_fingers:

8 tykkäystä

Ilmeisesti kuitenkin shorttia, kun tuollaisiin voittoihin pääsit? Vai nappasitko alamäestä jonkin hetkellisen hyppyrin täydellisellä ajoituksella?

Itse omistin ihan perus-lunaa 0.23 kpl. Nyt osallistun pomppausarpajaisiin ostamalla yhden kokonaisen hintaan usd 4.35 ja laitoin pilkin toista kokonaista varten tasolle 3.05.

1 tykkäys

Kyllä se longia oli, kun katsoo kuvaajaa niin olis sieltä mahdollisesti enemmänkin irronnut:

Oma ostohinta oli 0.11USDT ja tuo huippu kävi ~40USDT, mutta nämä automaattiset “share merget” näyttäisi tekevän koko hommasta arpajaiset :game_die:

Jottei ole kokonaan off-topic, niin myin loputkin FLOKIt pois kuljeksimasta.

1 tykkäys

Onko Lunaa kaksi eri? Käyrä näyttää aivan erilaiselta kuin LUNA/terra.

Taitaa olla muutokset niin suuria, että tämä vipuinstrumentti käyttäytyy eri tavalla kuin sen alla oleva kolikko. LUNA/USDT tai LUNA/Terra -graafeissa ei siis näy ihan noin kovaa nousua/laskua :sweat_smile:

1 tykkäys

Ostettu 200 lunaa hintaan 1,53 dollaria testimielessä :laughing:

5 tykkäystä

Bitcoinia ja Solanaa lisäilty.

Tunnelmat muuten :point_down:

27 tykkäystä

Ostettu Polygonia @0.68e
Ostettu Polkadottia @8.90e.
Ostettu Avalanchea 30.30e.
Ostettu Ethereumia @2100e.

14 tykkäystä

Myyty 15000 cro:tai n. 50% turskalla. Tilalle saatu kallista oppia ja mielenrauhaa.

10 tykkäystä

Lunan arvon laskettua yhteen dollariin viritin siihen yhden dollarin pilkkejä nappaamaan aina kun sen arvo puolittuu (suunnilleen). Tuli 100 kappaletta. Viimeiset kurssilla 0.02usd. 0.01usd ei ainakaan toistaiseksi toteutunut. Tätä kirjoittaessa kurssi on 0.12 ja minun pitäisi koko potin kanssa olla suunnilleen omillani.

Olen tietoinen siitä, että LUNA ei välttämättä koskaan toivu ennalleen ja voin menettää koko sijoitukseni - ja toisaalta voin joutua harmittelemaan, miksen ostanut enempää, kun kerrankin halvalla sai.

6 tykkäystä