Ostin/myin juuri äsken -ketju (Kryptovaluutat)

Tänne en kyllä kyllä muista näitä laittaa mutta eilen ryhdyin ostelamaan UST:tä pikavoittojen toivossa … Voi tosin mennä reisillekin. Kova on yritys vissiin stabiloida kurssi takaisin 1 USD:hen mutta saas nähdä onnistuuko.

1 tykkäys

Olen kanssa itse miettinyt, että voisin ostaa hupiposition LUNAa. Tonnilla saisi näillä hinnoilla jo ihan kivan kasan. Muuten olen heittänyt ulos kaikennäköistä roskaa kryptosalkusta.

1 tykkäys

Jos jaksaa, osaa ja uskaltaa (minä en), niin tässähän voi tehdä paljon rahaa nopeasti. Toistaiseksi pohjat oli tunti sitten 0.02. Sen jälkeen noussut +500%.

1 tykkäys

On vaan rahat sopivassa pörssissä vähissä. Se tässä on monasti ongelmana, kun olen enemmän holdailija - ei ehdi mihinkään nopeisiin markkinaliikkeisiin mukaan.

1 tykkäys

Sain nyt vähän siirreltyä USDT:tä Krakeniin ja about kurssilla 0.04 eur taisi lähteä näitä pelipoletteja nyt mukaan. Laski tietysti heti vähäsen. Jos tämä tästä pidemmän päälle nousee niin sitten harmittaa, kun ei enemmän tullut hankittua mutta toisaalta, jos laskee en menettänytkään juuri mitään.

1 tykkäys

Testasin saisinko napattua jotain irti arbitraasista eri pörssien välillä. LUNA tuntuu elävän omaa elämäänsä niissä kaikissa. Ei kovin yllättävää, ettei Bybitistä ostamani LUNA näytä lähtevän liikkeelle terra-verkossa kohti Cryptocomia. Tällaisen arbitraasin hyödyntäminen vaatisi ripeitä liikkeitä tai ainakin jonkinlaista ennustettavuutta. Hintaero noiden välillä oli hetken jopa 15x.

1 tykkäys

Crypto.com esti tänään Lunan kaupankäynnin ja siirtämisen

3 tykkäystä

Ostettu 4kpl AVAX joka treidattu → JOE. Laitettu Joet steikkiin, aika herkullisella tuotolla (+100% kirjoitushetkellä). Tämä piti toteuttaa kauan sitten, mutta silloin ostin vahingossa ethereumia ja hurjien kulujen takia jäi tekemättä. No nyt sai ainakin halvemmalla.

Hieman myös pieniä ostoja metaverse puolelta, sekä hieman isommin BRISEä (~50$).

Kaikki menee piiitkään holdiin. Kyseessä yhteensä alle 200€ kauppoja, niin ei sitä hirmuisesti yöuniaan menetä, mutta tuotto voi seuraavassa syklissä olla kiva. Toki kryptojen tulevaisuudesta en täysin varma ole, nähdäänkö lisää lunan kaltaista manipulointia…

3 tykkäystä

Lunan arvoon tuli yön aikana niin monta desimaalinollaa lisää pilkun väärälle puolelle, etten usko eilisen ostokseni tästä enää tokenevan kympin paremmalle puolelle. Alempaa ei pysty edes myymään pois. Tulipa lotottua.

2 tykkäystä


Vaikka oli tippunut jo 99.8% viikossa niin onnistui vielä tippumaan 99.9% päivässä. Harva assetti pystyy aivan tälläiseen rysähdykseen mutta algoritminen stable coinin pari kyllä pystyy. Tälläinen death spiral missä ei mitään kovaa stopperia on sisään rakennettuna ja ilmiselvä heikkous. Toivottavasti joskus tämäkin ongelma ratkaistaan oikeasti.

9 tykkäystä

Hyvä ajatus mutta käytänössä olet luultavasti myöhässä. :slight_smile:

Arbitraasia pystyy kyllä kryptomaailmassa hyödyntämään jatkuvastikin mutta se edellyttää että seisottaa varoja valmiiksi sopivissa pörsseissä. Siirtoja ei ehdi missään tapauksessa tekemään ja usein siirrot myös maksavat sen verran, että mahdollinen arbitraasihyöty katoaa siihen. Enintään joku XRP tai XLM voisi siirtyä tarpeeksi nopeasti(=muutamassa sekunnissa) mutta siinä pitää ottaa noiden suhteen taasen kurssiriskiä ja on niiläkin siirtokulunsa.

Tähän löytyy valmiita bottejakin ja varmaan tätä jo useampi treidaaja pyrkii hyödyntämään jatkuvastikin. LUNA ei varmaan ollut (vielä) näiden bottien listoilla. Vaihdetuimmissa virtuaalivaluutoissa hintaerot pitkälti korjaantunee juuri noiden bottien ‘ansiosta’ nykyään aika hyvin ainakin isoimmissa pörsseissä.

2 tykkäystä

Koko LUNA verkko on pysäytetty. Siirtoja ei voi tehdä mihinkään pörssiin sisään tai pörssistä ulos.

Vaihdanta saattaa toimia osassa pörssejä mutta silloin pitää olla rahat siellä valmiina.

1 tykkäys

Bybitissä Lunan hinta nyt 0.013, Binancessa 0.00006. Molemmissa näyttää kauppa käyvän.

3 tykkäystä

MOT.

Osasta taasen tullut ilmoitus, ettei kauppaa voi käydä.

1 tykkäys

Aamulla 1/3 suuruinen lisäys BTC kryptosalkkuun @29300€.

1 tykkäys

Eilen LUNA osto osui melko hyvin lankulle(lankku tosin oli umpilaho :laughing:), pari minuuttia oston jälkeen -98%.
Muita ostoja:
BTC
AAVE

12 tykkäystä

Aina kryptovaluuttoihin negatiivisesti suuntautuneena tulipa ostettua ihan kokeilumielessä 100€ bitcoinia :joy:

5 tykkäystä

Ostin 28 eurolla 111 111 kpl Terra Lunaa. Yksikin nolla edestä pois niin saa vuosituhannen vaihteen Toyota Corollan Linea Terra tai Linea Luna -varustelutasolla.

2 tykkäystä

Uijui! Valas!
Minulla on noita vain 50 461kpl ja kustannus yhteensä ehkä myös noin 28 euroa. Ensimmäisestä kappaleesta maksoin 4 dollaria, seuraavasta 2. Suurimman osan ostin hintaan 0.00006, koska olin nukkumassa silloin toissayönä, kun kurssi kävi Binancessa tasolla 0.00000112

4 tykkäystä

Alle 350e Coinbasesta 1kpl solanaa ja useampi kpl cardanoa. Katsotaan miten nää kehkeytyy tässä seuraavan 10v aikana.

3 tykkäystä