Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Relaisia tarttui koukkuun 788 kpl hintaan 7,75€. Loput 1562 kpl tarkoitus lisäillä lähiaikoina, mahdollisesti jo huomenna takaisin. Jos onnistuu <=7,75€ kalastelu huomenna, niin ainakaan myynti 7,90€ ei ollut täysin epäonnistunut :slight_smile:
EDIT 1: Relaisin ostotoimeksiannosta hintaan 7,75€ 1562 kpl on toistaiseksi toteutunut 1365 kpl. katsotaan jos joltakulta likenisi vielä vähän alle 200 lappua minulle
EDIT 2: Nyt on Relaisit kaikki (ja 40 osaketta lisää) palanneet salkkuun hintaan 7,75€, semmoiset 1,5% alempaa sain position takaisin. 2350 osaketta Relaisia löytyy nyt.

Ostettu lisää Wärsitlä :wink:

3 tykkäystä

Nokia-peli jatkuu. Ostot heti aamusta @3.0815. Karkasi vähän ylös, mutta minkäs teet.

Nyt saattaa tulla Johannekselta ja kumppaneilta “näpeille”, mutta luulen olevani oikeassa, kun väitän, että MA teki “golden crossin” viikkotasolla. Vielä kun vihreä näyttää olevan päivän teema muutenkin, niin ostoiksi meni.

ostaa hujautin 1000 kpl Hoivatiloja hinnalla 14,85 :slight_smile: katotaan, tuleeko sitä korkeampaa tarjousta, mielipidettäänkin kun saa muuttaa.

Vaikkakin mielenkiintoista, että ostotarjoushan ei tule menemään läpi. vain korotettu tarjous menee.

4 tykkäystä

Realisoin ainoat tappiot salkustani: nordea -20% sekä citycon -15%, positiot olivat alkujaankin n. 2-4% salkusta ja ostettu aivan ensimmäisten osakkeiden joukossa eivätkä sovi tämän hetkiseen portfolioon, joten rahat tuottamaan jonnekin muualle👍🏼

2 tykkäystä

Jos nopeasti katsoin oikein, niin MA100 itseasiassa ylitti MA50, joka on itseasiassa death cross, eli juuri päinvastainen signaali kuin golden cross. Täytyy ottaa huomioon, että golden- ja death cross -signaalit tulevat kurssikehitykseen nähden todella jäljessä - jokainen voi pohtia kuinka paljon painoarvoa näille sitten antaa.

1 tykkäys

Omaan TA-kykyyn luottoa ei ole. :smiley: Mutta golden crossin katsoin MA50 ylittäessä MA200:n. Hyvä alku oli päivälle, mutta sitten hyytyi totaalisesti. Noh, päivää vielä jäljellä. Toivottavasti Trump twiittaa pelkästään sisäpolitiikasta.

2 tykkäystä

Admicom Oy:ta lähti nippu uudelle omistajalle hintaan 56,00 EUR/kpl.

Periaatteella kevennä, kun sisäpiiri keventää :slight_smile:

2 tykkäystä

No niin hoivatilojen hinta lähti nousuun, kiva !

3 tykkäystä

Myyty Nokia @3.104 19k kpl. Neljä hunttia Nokia-tappiorahaston täytteeksi. Näyttäisi olevan nousutuulella, mutta kun treidiksi oli tarkoitettu niin laitoin kierrätykseen (ettei vahingossakaan jää ystävystymään turskien kanssa). Olin vielä aamulla kahden vaiheilla laittaisiko tänään Wärtsilään. Valitsin tietenkin väärin.

4 tykkäystä

Kaikki loput Nokiat myyty, ja lisää ei tule.

3 tykkäystä

Qt myyty, ostellaan myöhemmin halvemmalla takas

tänään ei muuta toimintaa kuin hoivatilojen lisäys heti aamusta. Vähän sellainen kutina, että ensi viikolla pakko aloittaa Siltronic takaisin ostot heti ma… ja harkita pientä Nokian lisäystä…?

1 tykkäys

ei kun hei, myynti Harvia! Se 8,78 potti myyty 9,04 hinnalla ja tavoite palata ainakin osalla. pikku taskurahoja, oli kyllä helpoin taskuraha ikinä…

Kamuxistakin pikkuinen erä irronnut 7,14 tasosta… koitetaan kalastaa takas.

Yllä olevat eivät tosin ole kannan ottoja firmoista.

2 tykkäystä

Fodelian palautukset tuli näköjään. Nyt on henk koht puolella hyvät käteiset yllä mainittuihin.

Hmm… Mikäköhän mulla on pielessä kun ei ole rahat tulleet takaisin. Luulisi, että kaikille tulisi samoihin aikoihin?

1 tykkäys

Et ole yksin. Ei ole tullut myöskään minulle.

mulla op tässä tapauksessa.

Mulle palautui myös (OP)

Ei ole mullekaan palautettu. Nordnet on ilmeisesti hitain tässä.

3 tykkäystä