Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Tänään ostin vaimolle Suomi indeksiä ja itselleni Nordeaa lisää.

Aika moni lappu lähtenyt lujaa pohjilta mutta Nordea jäänyt vielä mörnimään.

Mikä on hyvä pitkän aikavälin öljylong, mikä ei syö sahailusta ja ajasta itteensä?

Kolme viikkoa sitten ostetuista Remedyn osakkeista otettu omat takaisin ja 2/5 osaa jätetty kasvamaan. Jos laskee 14-15 pintaan niin voinen ostaa taas lisää.

Itse käytän ihan unlimited turboa. Ajan kanssa knockki nousee tai laskee (long / short) pikkuhiljaa, mutta jos ostovaiheessa epäilee pitävänsä tuotteen pitkään niin valitsee vaan rajan sen mukaan.

Itse otin reilusti alle 20 knockilla nyt longin, että kestää “varmasti” odotella OPECin ja US tuottajien kokoukset, ja ehkä jopa kestäisi sen, että neuvottelujen tulokset eivät miellyttäisi.

Myyty Cummins. Tykkään yhtiöstä, mutta nyt kun kurssi noussut 100 taalan koronapohjista lähemmäs 150 taalaan ja hieman yli sen mitä vuosi sitten maksoin, tämä jouti pois. Toivottvasti joskus halvemmalla takaisin ja/tai tilalle jotain missä enempi nousupontentiaalia.

2 tykkäystä

Nopee Marimekkoveivi, pikkukolikot get

Avauksesta ostettu Outokumpua hyvä satsi lisää @ 2,29 €.

Ostettu avauksen jälkeen tänään :fishing_pole_and_fish:

  • €CAPMAN,
    CapMan Plc - KK 1,76€

  • €TNOM,
    Talenom Oyj - KK 6,34€

3 tykkäystä

Fortumia ostettu mallisalkkua peesaten :sweat_smile: Ja pääsen nyt osallistumaan meidän järjestämään virtuaaliyhtiökokoukseen :smiley: https://ir.innovatics.fi/ir/fi/fortum/Agm/Registration/2020_1/Accept

29 tykkäystä

hienoa :pray: sulla on ilmeisesti OST, jota ei ole jaettu sharevilleen :wink:

Oikeastaan mul ei oo OST tiliä. :smiley: Mä luotan siihen että tuun vielä tekemään tappiota xD et voin sit vähennellä niitä :stuck_out_tongue:

29 tykkäystä

Outoteciä piti ostaa, mutta vahingossa tuli Outokumpua :joy:

50 tykkäystä

Outokummut tuli sit eilen myytyä pienellä voitolla kun ajattelin sen laskevan muun pörssin mukana. Pitänee ostaa takaisin kalliimmalla…

1 tykkäys

Tänään pieni osakepainon kevennys maailmanindeksistä, 70-30 stock-cash painolla mennään

Hain aamulla K-Raudasta painekyllästettyä 2x4 terassin pohjaksi (50m) ja vielä itse terassilaudat (158m) siihen päälle ruuveineen (hintaa tuli -8% yrittäjäalennuksen kanssa 950€). Reinikaisen sanoin ”porukkaa oli niimman perkuleesti”, joten päätin napata hieman Keskoa salkkuun, toki olin tätä jo aiemminkin pohtinut.

10 tykkäystä

Omien havaintojeni perusteella terassien rakentaminen on nyt in, kuten myös fillarit ja kaikki muu mahdollinen mitä voi harrastaa omissa oloissa.

Eilen myydyt Fortumit ostettu tänään reilu 50 snt halvemmalla takaisin.

5 tykkäystä

Lisätty QT juustotilille.

Myin Sasolit. ostan myöhemmin takaisin. kerkesin myymään ooneksi vielä 15% laskussa

1 tykkäys

Mä myin eilen 117% voitolla pois puolet, eli sen verran että sain omat takaisin. Saa nähdä millä hinnalla saa myytyä loput kun jenkkipörssi aukeaa, vai jääkö lottolapuiksi taskuun…