Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

https://finance.yahoo.com/news/sasols-response-covid-19-071300276.html

Ei kai tuo nyt konkkaan ihan heti mene?

Ei ihan heti, mutta nää pikku heilahdukset on varmaan taas jotain -75% :smiley:

Kuullostaa että kohta tulee siis uusi ostopaikka kun kaikki panikoi ja pistää laput laitaan :smiley:

Panikoi ensimmäisenä. Kumpaankin suuntaan…

2 tykkäystä

Tulipahan FOMOiltua oikein kunnolla tuossa aamulla. Osakepaino nousi viidestä prosentista viiteentoista :smiley: Melkeen jännittää. Nooh, eipä tule elämästä liian tylsää kun on käyriä mitä katsella.

Tuli siis ostettua…
Sampo
Fortum
Citycon
Evli

Osittain osinko idealla noita tuli ostettua. Ainakin Fortumin kohdalla olin myöhässä tämän vuoden osingoista (EDIT: En sittenkään), mutta ajattelin että nyt on halpaa niin antaa mennä. Ei kuitenkaan ole mitään pikavoittoja tarkoitus tehdä että nuo luultavasti pysyy salkussa jonkin aikaa.

1 tykkäys

Yhtiökokous 23.4. eli eikös irtoaisi sitten 24.4. perjantaina

Tarkistin asian ja näinhän se on. Meni Nesteen kanssa päivät sekasin.

Ostettu eilen OST:lle Sampo ja Fortum :star:

2 tykkäystä

Eikös Evlistä ole jo osinko irronnut tälle vuodelle, vai olenko väärässä?

Remedyjä myyty pois ja LeadDeskiä lisää tilalle :slight_smile:

1 tykkäys

Airbusia ostettu. Käynyt nyt kahdesti kokeilemassa pohjat viidessä kympissä.

5 tykkäystä

Avasi ihan kunnon nousuun mutta nyt lähti pieneen luisuun

Toi meni aika klassisesti toi omalta kohdalta. helvetin turhaan myin. Palautui täysin. Noh, tuotti se minulle kuitenkin +60%, mutta kun olisi 85% kin ollut tarjolla :slight_smile:
Onhan toi toki joka tapauksessa aika riski kuponki lyhyellä välillä

1 tykkäys

Onneks tuli Sasoleista myytyä vaan puolet eilen, ja kun nää loput laput on nyt käytännössä ilmaisia, niin en sit lähtenyt myymään enää toista puolikasta avauksesta. Muistin että oon tehnyt samansuuntaisia virheitä ennenkin. Kolmosen päältä vois ostella vähän takaisin jos käväisis tässä illan aikana siellä asti.

Kevensin Remedypositiota, vielä jäi noin 75% jäljelle osakkeista. Tarkoitus ostaa tilalle 5g osakkeita, kun osakkeet tulevat taas alaspäin

1 tykkäys

Möin fortumia ja sammot pois… Katotaan… Saatto olla virhe, niitä on tullut tehtyä

6 tykkäystä

Intrumia ostettu tänään aamusta OST:lle.

Ps. Koko nippu Sasolia pidetty… myydään sitten siellä 10$ korvilla :top::wink:

3 tykkäystä

Se on ollut yli 50 dollarin osake silloin kun öljy on ollut huippuhinnoissa, mutta voi olla että sitä aikaa saadaan hetki odotella.

1 tykkäys

Tänään tuli kevenneltyä 319kpl. Remedya 18,20€ kappalehintaan, vielä jäi n. 200kpl. seuranta possa. Jos noustaan vielä lähiaikoina yli 18€ niin lähtee varmaan loputkin myyntiin :man_shrugging:

ostin Cityconia vähän ja Baswarea takas (olin myyny n. 25-26 eur paikkeilla pois)

Isohkon osan mun Moleculin Biotech (MBRX) omistuksista myin “lääkesalkusta” pois. Kävi hiton korkealla tänään, ja jos en parhaalla hinnalla myynytkään niin itselläkin tuotto +150%:n paikkeilla noissa.

Vielä innostuneempi olen siitä että heidän lääke vähensi labrakokeissa koronaviruksen replikaatiota 100%! Toivotaan että toimii potilailla yhtä hyvin.

1 tykkäys