Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Dynacert tuplattu justiinsa, (kerkesin vasta nyt pörssiin).
Lottolappu, mutta kokeillaan. :grin:

Ostettu Teliaa.

3 tykkäystä

Päädyin myös ostamaan Teliaa tänään, pitää vielä katsoa, kuinka pitkään pitoon se sopii.

1 tykkäys

Pitkästä aikaa avattu Canopy positio 150 kpl. Aphriaa lisätty 500 kpl.

1 tykkäys

Koronadipissä ei tullut myytyä mitään, koska perheenjäsenten salkuissa mm. Qt:tä, Siiliä, Digiaa, Scanfiliä, Telesteä. Jos olisi ollut käteistä, olisin ostanut kaikkia lisää. Kaikki ottivat osumaa, mutta nythän ainoastaan Teleste enää pakkasella. Vähän olen viime päivinä alkanut kevennellä, kun en usko, etteikö laineet löisi jälkiaaltoja.

Olen pitkään pohtinut salkkuun pientä positiota kohti defence sektoria. Päädyin tänään ottamaan aloitusposition Saab AB:ta.

SAAB AB (PUBL) : Target Price Consensus and Analysts Recommendations | SAAB B | SE0000112385 | MarketScreener + Nordealla tavoitehinta 320 sek, suht. korkea tuottopotentiaali edelleen tämän päiväisestä 216 sek tasosta.

2 tykkäystä

Ostot jatkuu ja jos tullaan alas, niin ostetaan sitten lisää halvemmalla.
Käteistä jäljellä tällä hetkellä 52%.

Tuplasin jo ennestään isoimmat positiot:

Sampo 750 kpl @29,63 e
Fortum 1000 kpl @15,84 e
Nordea 3000 kpl @5,559 e

16 tykkäystä

Konecranes (15,7€) myyty 20,00€ hintaan ja voittorahoilla avattu positiot pariin kokeiluun.

-Resurs Holding AB :sweden:
-Mediobanca :it:

Ajatuksena oli vähän vähentää pikkuhiljaa yritysten määrää(32kpl) mutta vaikeaa on…

Lisäys:
Nyt kun vauhtiin pääsin niin vielä Ostille:
-Tokmannia
-Frontlinea :norway: (Nyt on luottoa tankkereihin kun tämän lisäksi löytyy TNK&Scorpion)

2 tykkäystä

Samaa tuli napattua pirulliseen 36,66 kr hintaan.

1 tykkäys

Kevennetty:

  • Tecnotreetä @0,207 kun keuli tänään +7%
  • Exeliä @4,89 kun ei tähän ole oikein kurssinousu tarttunut

Olen viime aikoina pyrkinyt ajoittamaan tankkaukset punaisille päiville, mutta ne ovat olleet valitettavan harvassa viime aikoina :smiley: Saataisiinkohan vielä loppuviikolle joku pieni Usa-Kiina-eskaloituminen niin pääsisi sipaisemaan lisää täytettä.

1 tykkäys

Olen nyt jonkunlaisessa veivaus vaiheessa, mutta se sopii itselleni ja salkulleni ihan hyvin tässä maailman tilassa. Eli myydään vihreellä ja ostetaan punasella takasin. Tänään myyty Fortum ja ostettu GomSpace.

Securitakset divestoitu käteiskassan kasvattamiseksi. Nyt käteistä on massiiviset 5%.

Mitä kautta sait ostettua Mediobancaa? Itse en Nordnetistä tai Osuuspankista löytänyt.

Itsellä päivän ostot jäi minimaaliseen määrään Clyde Spacea. Ehti vain 1/5 tilauksesta täyttyä ennen kuin kurssi raketoi. Jäin rannalle sekä Clyde Spacen että XMRealityn yli 13 % päivänousuista, vaikka molemmat olivat ostoslistalla :frowning:

Kevensin hieman Talenomia @ 8,00. Alkaa olla merkittävästi downsideä mikäli pörssi yskähtää.

4 tykkäystä

Nordean kautta.

Siellä taas ei ole dynaCERTia kaupan mitä itse voisin vielä sipaista salkkuun :thinking:

Myyty tänään puolet (520 kpl.)Talenom positiosta à 8,00, ostojen keskihinta ollut 5,70€.

DynaCert tulossa Nordeaan vasta kanukkien päälistalle siirron myötä ja ilmoittivat aiemmin, etteivät käy kauppaa siellä nykisessä myyntipaikassa. Oli itsekin pakko varmuudeksi ostaa kasa Nordnetistä ennen kuin hinta ehtii karata😀

2 tykkäystä

Tänään tuplattiin DynaCertit viikon takaisesta. Pitkään oli pilkki 0,72, mutta piti tyytyä 0,73 hintaan :smiley:

2 tykkäystä

Osto dynaCERT Inc 0,74. Jouduttu ostamaan Nordnetistä kun Nordeasta ei pystynyt :face_with_monocle:

3 tykkäystä

Kevensin Fortumia ja Sampoa molemmista 25% pinosta ulkoilemaan, voittojen kotiutusta ja käteisen vapauttamista uusiin seikkailuihin.

Edit: Eipä olisi pitänyt pitää aamulla kiirettä. Ajoitus. Vaikeaa. :sweat_smile:

6 tykkäystä