Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

Modulightit ulos 11,29€

Hyzonit sisään pienellä avauspositiolla @ 6,03$

8 tykkäystä

Vincittiä negarin siivittämänä vähän lisää, nyt n.4% salkusta. “Negari” oli aika mieto ja osake vaikuttaa tälle vuodelle ja varsinkin pitemmällä aikavälillä huokeasti arvostetulta nykykurssilla.

4 tykkäystä

Hyzonia swingiin 6.10
Dovresta lainattu siivu

7 tykkäystä

Hyzonia avauksesta. Swingiin tämä :golf:

7 tykkäystä

Embracer Group osto 84,48 sek.

7 tykkäystä

Ostettu lisää Cibusta :shopping_cart: , vaikka ei ihan ilmainen olekkaan Norjan avauksen myötä. @ 206,60Kr

4 tykkäystä

@Hyzon 6,28$ kurssiin, kolmas kerta ostoksilla.

9 tykkäystä

Kasetti ei kestänyt, vaan tankkasin Hyzonia hintaan 6.31$. Kolmas osto ja viimeinen. Toisen position keskihinta 9,5$ ja toisen 6.83$ :smiley:

Katsotaan kuinka äijän käy.

23 tykkäystä

Toistamiseen pieni lisäys Harviaa @ 46,65€. Jos jatkaa vielä laskua 40€ tuntumaan niin valmistaudun lisäämään kolmannen kerran vaikka positio nyt “täynnä”. Keskihinta edelleen karvan alle 39€.

15 tykkäystä

Ostin lisää Evolutionia ensi kerran sitten viime syksyn.

Ostopaikkana tuntuu ainakin yhtä hyvältä, ellei paremmalta. Yhtiö on lunastanut tuolloiset odotukseni ja paljon enemmänkin. Pohjolan kovin “compounder” -yhtiö, eikä tällaisia lukemia sylje kvartaalista toiseen maailmankaan mittakaavassa liian moni yhtiö.

Toisella toimialalla (ja ehkäpä jenkkien markkinapaikalla) olisivat kertoimet jotain ihan muuta. Mutta eipä se haittaa, voin ottaa ihan tyytyväisin mielin vastaan tuloskasvun ja osingonkin, tuotto-odotukseni on joka tapauksessa varsin mellevä keskipitkälle aikavälille (ja uskoakseni myös pitkälle tulevaisuuteen, jää nähtäväksi).

Edellen yksi ylivoimaisimmista yhtiöistä omassa nichessään mihin olen ikinä törmännyt. Tilaa vieläkin kasvaa vaikka hur mycket! Kroonisesti aliarvostettu, arvosijoittajan unelma :wink:

25 tykkäystä

Varovainen Harvia avaus 45,6e

11 tykkäystä

Osto: 100kpl harvia @45.6

Osto Toive15kpl Evolution @1315sek ja 15kpl @1300sek laske laske :laughing:

12 tykkäystä

Harviaa lisää @45.55. Vähän lisää lämpöä salkkuun, kun talvikin tulossa ja ilmat viilenee.

8 tykkäystä

Loput kesätyö- ja synttärirahat laitettu töihin:

Lisäys:
Tecnotree 100kpl
Harvia 2kpl

Osto:
Solteq 20kpl

57 tykkäystä

Hieman ostoja .
VLTA —> Pipe lienee kyseessä kun reilu 20% tippunut
Harvia—> Nyt hinta enemmän minun mieleen.
Edelleen jäi käteistä jos markkinat kyykkää.
Edit :VLTA -29% 8,13 taisi olla minun ostohinta

1 tykkäys

Vincittiä pieni lisäys @7.88, alessa oli jo muutenkin ja 5% lisäale sai ostohousut jalkaan vihdoin.

Jos lievää negaria selittää osaksi se että henkilökunnasta on pidetty huolta vielä vähän enemmän pandemian aikana, ei se pitkässä juoksussa voi ainakaan negatiivista olla alalla jossa kilpailu osaavista työntekijöistä on melko hurjaa.

4 tykkäystä

Lisätty UPM. Kumpiko on väärässä? Minun ja Nallen salonkivaunu vaiko markkinat. Aika näyttää :slight_smile:

7 tykkäystä

Harviaa reilusti lisää 45.50, aiemmat lisäykset tehty 51 hintoihin.
Vaikka salkku muuten punoittaa niin tesla näyttää kantavan muiden tappiot :rose::money_with_wings:

10 tykkäystä

Modut ulos ja Orthexia ja Remedyä lisää

7 tykkäystä

Tecnotreen pari päivää sitten otettu pieni svingipositio täytti tavoitteen ja lähti maailmalle 1,206€ hinnoin. Ostot oli 1.10€. AOT:lla isompi positio pitkässä pidossa edelleen.

Ja Modulight arvostus alkoi hiertää liikaa tuolla pienelläkin 70kpl nipulla, joten 11,10€ laitettu eteenpäin.
Piti ottaa isommin salkkuun kasvamaan ajan kanssa. Kaupankäynnin alusta olin ottamassa lisää, mutta hinta karkasi. Näillä hinnoilla P/E lähemmäs 100 ja useampikin varoitusvalo nostettu ketjussa ansiokkaasti esille :man_shrugging: Seurantaan jää kuitenkin ja Q3 kertoo sitten lisää.

Pitkästä aikaa olisi nyt pelimerkkejä, kun sai salkut parempaan asentoon ja OST:lla pääsee taas treidailemaan :partying_face: .

14 tykkäystä