Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

2kk poissa markkinoilta, nyt reipas Modulight merkintä.

17 tykkäystä

Sopulina muiden perässä, Modulight 1000 kpl

13 tykkäystä

Modulight 125 kpl. Melki pakko, kun muutkin.

12 tykkäystä

Modulight kanssa minimit merkitty.

@massimake1 pystyt vielä merkitsemään enemmän osakkeita sillä merkintämäärää on mahdollista muuttaa ainakin huomiseen kello 16 asti!

9 tykkäystä

Melkein viikko poissa markkinoilta, eikä sitä romahdusta tainnut tullakaan. Takkiin kyllä tuli jonkin verran tästä veivailusta, myyty pohjilla ja verot vielä maksuun😄 Noh, jokainen virhe on mahdollisuus.

Pikkuhiljaa ujuttelemaan rahoja takas markkinoille, yrittäen kärsivällisesti hyödyntää pieniä dippejä.

Näin alkuun elämäni ensimmäiset merkkaukset, eli Modulight merkattu 1000kpl.

21 tykkäystä

Modulight minimit, koska fomo. Ja laserit on hienoja. Varsinkin taajuusmoduloidut.

Edit: korotettu nordnetin pikkuruisen käteiskassan mahdollistamaan maksimiin, eli suunnilleen triplattu minimi.

12 tykkäystä

Paluu sorvin ääreen ja Modua maksimit merkattu huvin ja urheilun vuoksi :slightly_smiling_face:

39 tykkäystä

Merkkasin 750 kpl modulightia, mutta en oleta saavani paljon enempää kuin minimit merkanneet.

16 tykkäystä

Modulight 500kpl. :+1:t2:

10 tykkäystä

Katsoin vasta nyt uusimman Star Wars leffan. Hirveetä kuraa oli kyllä itse leffa, mutta on ne laserit vaan hienoja vehkeitä kuitenkin. Merkkasinkin siis Modulightia 200kpl odottamaan planeetan tuhoaja lasereiden massatuotantoa😁

29 tykkäystä

Merkitty 250 kpl Modulight.

Pakko oli laittaa nyt, koska huomenna klo 16.00 jälkeen ei enää pysty :hammer: ← Paras arvaus jne.

14 tykkäystä

Modulightia merkitty 135 kpl

10 tykkäystä

Modulight

Ei tätä FOMOksi voi laskea, mutta jos kehtaisin sanoa suoraan, niin sanoisin iso vaikuttava tekijä tähän osallistumiselle on ollut, koska te muutkin. :upside_down_face:

Käteisen puutteen takia merkkasin 155 kappaletta osakkeita, olisin voinut enemmänkin, mutta koska minulla on pienet säännöt sille, että kuinka paljon minulla pitää olla käteistä ja puskuria, niin tällä kertaa nyt näin. Pidän säännöistäni kiinni. :slight_smile:

Kyllä kieltämättä toimitusjohtaja Seppo Orsilan puheet ja esiintyminen ovat tehneet minun vaikutuksen, mutta suurin kiitos kuuluu Foorumin tietäjille. :pray:

image
(@Vodel1 n kommentista tuli idea tälle kuvalle)

25 tykkäystä

Modulightia merkattu alkuviikosta 115 kappaletta.

12 tykkäystä

Kamuxia ostin posariin ja sitten pieni askel pimeälle puolelle, missä voittaminenkin on kirous…

5 tykkäystä

Merkitty Modulightia yleisöannissa. Todella potentiaalinen yhtiö ja tuote hyvällä asialla.

10 tykkäystä

Merkitty Modulightia minimit.

6 tykkäystä

Modulightia lopulta (sain päätettyä) 200kpl…

7 tykkäystä

Modulightia 300 kpl. Toivottavasti ““jos”” tänään klo: 16:00 menee merkintäaika kiinni, niin kerrotaan miten isosta ylimerkinnästä oli kyse :smiley:

11 tykkäystä

Modulight 250kpl. Tunnistan omalta kohdaltani pienen FOMOn…

7 tykkäystä