Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

Lisäilin vähän Dovre Grouppia, tänään annettiin toinen positiivinen tulosvaroitus noin kuukauden sisään.
Mielestäni erittäin hyvä syy lisätä omistusta.

11 tykkäystä

Aspo possan tuplaus, näyttää vahvalta ja laivapuolen syklistä saattaapi tulla erinomaisen pitkä.
Kiinnostuneiden kannatta tsekata Ollin video.

4 tykkäystä

Aspo position avaus 400kpl 13,08€ hintaan.

Kurkkasin Inderesin kommentit ja ihmettelin kurssireaktiota.

1 tykkäys

Ostettu Oroco Resources 3,07, Nightingale Health 3,4.

6 tykkäystä

Kaikki paitsi Tecnotree myyty. Jospa tämä olisi toisintoa syyskuun indeksidipistä ja kohta pääsisi entistä alempaa ostelemaan.

4 tykkäystä

Volvoa merkattu. Pikavoitot ensisijaisesti mielessä, mutta sovelsin tässä samaa sääntöä kuin muissakin IPO:issa, joihin olen osallistunut. Eli sijoitustarinan täytyy muutenkin vakuuttaa, että osaketta kehtaa holdailla, jos pikavoittoja ei tule. Mielestäni Volvon sähköistymisstrategia vaikuttaa uskottavalta ja uskon yhtiön olevan yksi voittajista meneillään olevassa transformaatiossa. Ja onhan tämä halpaa kuin saippua, jos Teslaan vertaa :wink:

9 tykkäystä

Eipä ottanut Huhtamäki toivomaani pomppua takaisin 40€:n tasolle, joten myyntiin ja tilalle ZignSecia. Kotoisammin olo näiden volatiilisempien kurssikenguruiden kanssa.

8 tykkäystä

Myin SSAB: t pois. Ihmetyttää vähän miksei tunnu olevan virtaa nousta ennätyskvarttaalin jälkeen.

Tai sit olen malttamaton.

4 tykkäystä

Olen myynyt 1/3 rahastosta useammassa erässä lokakuun aikana, kerryttänyt käteiskassaa ja ostanut osakkeita dipeistä. Joidenkin isompien rahaston ostoerien tuotto oli jo yli 70%. Eli hajautan riskiä siihen, että rahaston arvo alkaisi laskettelemaan. Aika näyttää oliko tämä fiksu peliliike.

Siivuja 2000+3000 +1000 kpl haarukassa 0,72 -0,708 ostettu Dovrea 2 salkkuun lisää. Varsin mieluisat olivat luvut ja visiot tänään.

18 tykkäystä

Ostettu lisää TietoEVRYä viime päivien kurssilaskun johdosta ja alennettu keskihintaan. Pari erää mahtuisi vielä salkkuun, jos jostain syystä lasketellaan lisää.

15 tykkäystä

Volvoa merkattu 500kpl ja muuten myyty sitä sun tätä voitollista käteisosuuden nostoa varten. Toivottavasti rytisee kohta.

4 tykkäystä

Ostettu Telia 6000 kpl pohjista. Nyt alkaa olee riski tuotto suhde kohdillaan eikä osinkokaan haittaa.

6 tykkäystä

Merkitsin Synsamin minimin. Olen aina asioinut Synsamilla optikkoasiolla. :nerd_face:

2 tykkäystä

Ostettu 300kpl entry huomiseen Nokialottoon. Jos menee hyvin niin napataan pikavoitot jos huonosti napataan pikatappiot myyntivoittojen vastapainoksi. Eli varma voitto?

12 tykkäystä

Kindrediä lisäilty dropista salkkuun pitkään pitoon

5 tykkäystä

Aspoa lisäsiivu aamusta

2 tykkäystä

Lisää Harviaa salkkuun Arimatin uusimpien kommenttien myötä taas.
Osuus salkusta 16%

25 tykkäystä

Sievit myyty pois salkusta kokonaan. Harvian lisäykseen laitettu pilkki

4 tykkäystä

Ostettu 200kpl Efecteä vaihteeksi omaan salkkuun. Vähän hitaasti mutta varmasti tuo tuloskasvu etenee.

4 tykkäystä