Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3)

Myin SSAB: t pois. Ihmetyttää vähän miksei tunnu olevan virtaa nousta ennätyskvarttaalin jälkeen.

Tai sit olen malttamaton.

4 tykkäystä

Olen myynyt 1/3 rahastosta useammassa erässä lokakuun aikana, kerryttänyt käteiskassaa ja ostanut osakkeita dipeistä. Joidenkin isompien rahaston ostoerien tuotto oli jo yli 70%. Eli hajautan riskiä siihen, että rahaston arvo alkaisi laskettelemaan. Aika näyttää oliko tämä fiksu peliliike.

Siivuja 2000+3000 +1000 kpl haarukassa 0,72 -0,708 ostettu Dovrea 2 salkkuun lisää. Varsin mieluisat olivat luvut ja visiot tänään.

18 tykkäystä

Ostettu lisää TietoEVRYä viime päivien kurssilaskun johdosta ja alennettu keskihintaan. Pari erää mahtuisi vielä salkkuun, jos jostain syystä lasketellaan lisää.

15 tykkäystä

Volvoa merkattu 500kpl ja muuten myyty sitä sun tätä voitollista käteisosuuden nostoa varten. Toivottavasti rytisee kohta.

4 tykkäystä

Ostettu Telia 6000 kpl pohjista. Nyt alkaa olee riski tuotto suhde kohdillaan eikä osinkokaan haittaa.

6 tykkäystä

Merkitsin Synsamin minimin. Olen aina asioinut Synsamilla optikkoasiolla. :nerd_face:

2 tykkäystä

Ostettu 300kpl entry huomiseen Nokialottoon. Jos menee hyvin niin napataan pikavoitot jos huonosti napataan pikatappiot myyntivoittojen vastapainoksi. Eli varma voitto?

12 tykkäystä

Kindrediä lisäilty dropista salkkuun pitkään pitoon

5 tykkäystä

Aspoa lisäsiivu aamusta

2 tykkäystä

Lisää Harviaa salkkuun Arimatin uusimpien kommenttien myötä taas.
Osuus salkusta 16%

25 tykkäystä

Sievit myyty pois salkusta kokonaan. Harvian lisäykseen laitettu pilkki

4 tykkäystä

Ostettu 200kpl Efecteä vaihteeksi omaan salkkuun. Vähän hitaasti mutta varmasti tuo tuloskasvu etenee.

4 tykkäystä

Myyty kaikki bittiumit salkusta. Ensi vaikutelma fiiliksistä on helpottunut. Useita vuosia nielty katteettomia lupauksia ja katsottu surullista taaperrusta. Olen valmis palaamaan omistajaksi kallimmaalla hinnalla hyviin uutisiin tai 3-4euron paikkeilta.

Edit. Olisi pitänyt tehdä tämä jo kauan sitten

19 tykkäystä

Mowi kevennys 250,02 NOK, tuottoa 79% alle vuodessa. Piikkasi tälle pv ath.

1 tykkäys

Evoa kevennetty 1580 SEK. Lopuilla osariin, kevään ralli olisi kiva mutta tässä markkinatilanteessa en sitä jotenkin näe. Toivottavasti silti väärässä.

3 tykkäystä

Täällä myös lisätty Innofactoria tänään, kelpaa odotella parempia arvostuskertoimia

1 tykkäys

OST kaupankäyntiä.

Kesäkuussa ostettu Titanium positio 13,40€ hinnoissa, jota tankattu lokakuun dipistä 13,50€ hinnoissa myyty kokonaisuudessaan tänään 15,85€. Palaan ehdottomasti takaisin, kun kurssiheilunta palaa ja koen nykykurssin olevan lähellä todellista arvoa.

Capmania ostettu positio osariin perjantaina 2,81€. Tänään takaisin kiertoon 3,035€.

1 tykkäys

Ostettu Ubisoftia osakesäästötilille, tipahti 3 vuoden pohjiin. Tuli tutustuttua tämän myötä myös transaktiomaksuihin joista en ollut ennen kuullutkaan… lienee Ranskalainen erikoisuus tuo 0.3% maksu?

2 tykkäystä

Aspoa lisätty salkkuun aamun notkahduksesta.
Turhan oloinen tipahdus, joten tuli miettimättä liiemmin käytettyä se paikka.

1 tykkäys