Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 1)

Mahtavaa MT-analyysiä! Masse-sedälle tulee oikein kyynel silmäkulmaan.

Masse-setä, FA, MT-analyysin dosentti, mihinkähän ne seurakuntalaiset tällä menolla oikein päätyvätkään?

4 tykkäystä

Itse olen sitä mieltä, että nyt ollaan vasta lähtemässä laskuun, joten pitkää salkkua ehtii sitten myöhemmin miettiä. Jenkeissä vielä sinnitellään, mikä pitää kursseja (yritysten tuloksia) näinkin korkealla. Toki voin olla väärässäkin :zombie:

3 tykkäystä

Ostettu leaddeskiä dipistä @8.95. Katotaan jätetäänkö salkkuun vai myydäänkö kurssin palautuessa aiemmille tasoille.

Ostettu aamulla Valmettia 15.76, Inderesin upgraden myötä :heart_eyes:

7 tykkäystä

Myyty Tokmannit hintaan 9,28€.

Remedyn järkyttävää ylipainoa sen kuin lisätty, osakelaiva kyntää jo kyljellään ylipainosta. Roviota myös napattu matkaan - kun laiva uppoaa, voi linnulla lentää lyhyen kananlennon ja päätyä lopulta merenpohjaan.

11 tykkäystä

Remedy uutena salkkuun

3 tykkäystä

ETFS Physical Gold :slight_smile:

4 tykkäystä

Salkkuun siis.

Itse odotan ECB huimaa “Bazooka” syyskuussa jolla taas lennetään pari kuukautta eteenpäin :face_with_hand_over_mouth:

Onnistuivat minua pelottelemaan taantumalla tarpeeksi ja päädyin keventämään Remedyn hulppeaa ylipainoa noin 2/5(10.40€) käteinen jää odottamaan alennusmyyntejä.

1 tykkäys

Myin Siilit kun hinta lähti iltapäivällä maaniseen kiitoon. Tuotto-riskisuhde on osarin jälkeisen kurssinousun johdosta muuttunut neutraalimmaksi, joten houkuttelevampia kohteita löytynee seuraavan laskupäivän tullen.

2 tykkäystä

Pieni 222 kpl lisäys Sampoa pitkäaikaisten postioiden joukkoon (kokonaispositio nyt Sammossa 2000 kpl, keskihinta jossain 39,2€ paikkeilla) :slight_smile: Luotto on kova.

5 tykkäystä

Varovainen possan avaus Wirecardissa. Ostetaan lisää mikäli tulee turbulenssia!

2 tykkäystä

Kova on Johanneksen salkku! Määrääkin ihan kiitettävästi. Toivottavasti Sampo kehittyy hyvään suuntaan.

Ai niin. Osingoista aina kymmenykset seurakunnalle :blush: Pieni vaiva, mutta sillä pysyy jatkossakin salin puolella.

Masse-setä, FA, seurakunnan kirstunvartija :bulb::bulb::bulb:

1 tykkäys

Jaha, ostin näköjään muutaman kappaleen Buffettia (Berkshire Hathaway) hintaan 201,75.

2 tykkäystä

Seisova pöytä.
Ei ihan halvimmasta päästä, mutta masu täynnä pidempään.

5 tykkäystä

Kamux ostettu takaisin salkkuun ja Remedyä lisätty hävyttömään ylipainoon.

2 tykkäystä

ostin SAAB ja lisää Nordea:sunglasses:

2 tykkäystä

Remedyt läks