Ostin/myin juuri äsken (Osa 6)

Tein ihan saman liikkeen, eli Palo altoa 10 kpl. Ihmeellinen kurssi reaktio tulosjulkistukseen.

4 tykkäystä

Reveniot myyty pois @26,62 €. En mielelläni myy mitään (viime vuoden saldo: 1 myynti), mutta nyt katsoin, että perusteita kertyi sen verran vankasti, jotta myyntiratkaisu oli lopulta ainoa vaihtoehto.

  • Patenttisuojia on raukeamassa.
  • Revenion arvostus on kroonisesti korkea, vaikka kasvu on hiipunut.
  • Määritän omat ostotasot osakkeille ja Reveniossa ollaan toooodella kaukana määrittämästäni hyväksyttävästä ostotasosta.
  • Sisäpiiri myy laajalla rintamalla.
  • Höyläsin näistä koronan aikaisista ostoista -21 kuplassa suurimman osan pois ja paino salkussa oli enää 0,8%.

Revenio tuotti minulle 86%. Onnittelen itseäni jo tässä vaiheessa tästä aamuisesta myynnistäni, kun huomasin nyt ketjua selatessani, että myös @Verneri_Pulkkinen oli päätynyt samaan ratkaisuu.

17 tykkäystä

Nössöpanoksella lippu pikkulauantain lottoarvontaan

image

45 tykkäystä

6kpl Palo Alto Networksia myös tänne @263 USD. Uskon että keskipitkällä aikavälillä nousee hyvin

6 tykkäystä

Ostettu lisää Faronia. Omasta mielestä itse päätuote eli lääke ei ole muuttunut negatiiviseen suuntaan vaikka mutkia tulikin matkaan rahoituksen osalta.

7 tykkäystä

Kevensin Better Collectivea ennen osaria 319sek.

Jälkikäteen oli fiksu päätös.

13 tykkäystä

Norrhydroon 50% lisäys. Keskihintaa alas ennen huomista raketointia.

9 tykkäystä

Myyty salkusta Omnicar jämät (n. 35e). Ihana tonni turskaa tästäkin Ruotsiseikkailusta kun konkurssi kutsuu.

10 tykkäystä

Ensimmäinen pala näistä Intrum-lisäyksistä ulos hintaan 36,7X SEK, toinen vielä kaupan.

5 tykkäystä

Incap 7,20 myydyt takaisin salkkuun 6,80. Kassa ja sen virta hyvällä tasolla. Sijoitus sai lisää varmuutta mielestäni ja siksi palaaminen rapsan jälkeen. Aiempi myynti johtui pitkälti käteisen puutteesta. En myöskään halunnut ratsastaa raporttiin täydellä positiolla. Käteistä siunaantui taas lisää, joten päätös lopulta helppo

8 tykkäystä

Avasin DAX shortin äsken. Tuosta 17 370 tasolta kun oltiin noustu 1,5%. Pienen tosin, mutta olen valmis kasvattamaan sitä. Toki sormi liipaisimella koko ajan jos huima nousu jatkuu. Ihmeellisen vahvaa menoa, mutta itse odotan että pian hyytyy…

5 tykkäystä

Lisätty Adobea ja Salesforcea, tosin itse olen näihin sijoittanut EUR-määräisesti Saksan kautta, mutta on jäänyt tutkimatta mikä vaikutus USD-sijoittamisen kautta olisi. Jos joku on perehtynyt, niin mielipiteet tervetulleita.

6 tykkäystä

Viimein luovuin 2020 koronapohjista ostetuista Vincit lapuista. Ylämäki oli joskus kovaa, mutta alamäelle ei näy enää loppua, joten otetaan ne vähät pois mitä näistä lapuista vielä saa.

Lisätty samalla Fortumia. Halvalta näyttää ja osingot on huikeat.

14 tykkäystä

Ostettu pienehkö aloituspositio Volvo AB. Pitänee itsekin ryhtyä osinkopuolueen jäseneksi, kun ei tällä kasvusijoittajastrategialla tule muuta kuin turskaa :smiley:. Fortumiin tai Nokiaan en silti koske. En pitkällä tikullakaan.

15 tykkäystä

Incap avauksesta ja tukevan itävaltalaisen aamiaisen jälkeen harmitus pienestä määrästä :flushed:

11 tykkäystä

Incap myyty 7,8 hintoihin. Ehkä hieman yllättävä pomppu… ottaen huomioon vuodeksi -24 huonot näkymät.
Palaan todennäköisesti omistajaksi myöhemmin.

7 tykkäystä

Incapin avauksesta myöhästytty, työt häiritsee sijoitustoimintaa :sweat_smile:
Toki alkaa Incap positio olemaan myös aika suuri jo ennestään.

Myyty salkusta pois Intia ETF ja ostettu Kesko B @ 17,67e. Tarkoitus lisätä ja myydä salkusta pois sälää mitä ei jaksa tai kiinnosta enää seurailla.

6 tykkäystä

Myyty tammikuu-ilmiötä varten hankitut Tecnotreet 3000 kpl @0,3280

7 tykkäystä

Ja suljin tuosta 17 300 tasolta. Siinä on nyt sahattu ja haettu suuntaa.

5 tykkäystä

Tein pienen “tasapainotuksen”, josta tuskin tienaa kukaan muu kuin välittäjä. AOTille oli jäänyt pieni tonnin setti EVOa. Olen keskittänyt sen OSTille, joten myin pois ja lisäsin Neste-positiota 800 eurolla ja loput laitoin Faronin torstai-arvontaan.

6 tykkäystä