Ostin/myin juuri äsken (Osa 6)

Pitkästä aikaa ostoksilla, eli 100 kpl Inmodea hintaan $19.28. Viimeksi näillä hinnoilla tuli päästettyä liian nopeasti irti, nyt täytyy malttaa pitää pidempään ja tuplata potti jos vielä laskettelee. Hajautusmielessä pitäisi varmaan sijoittaa myös sotateollisuuteen :grimacing:

7 tykkäystä

Tänään lähti Elisa salkusta turskaa -19%. Yksinkertaisesti en enää jaksanut katsoa Elisan laskevaa käyrää :sob:

17 tykkäystä

Lisätty Enentoa vielä hieman

6 tykkäystä

Alotettu Kempowerin ostot maanantaina 26,20€ kohdalla kuluineen. Ostettu n. 20% tavotellusta määrästä.

7 tykkäystä

Sai Quutit kevenneltyä tavoitehinnalla hurjassa startissa. Saa nähdä jatkuuko sama virsi päivästä toiseen nyt…

8 tykkäystä

Ostettu lahtelaista hitsauslaite valmistajaa.
Ihan vaan vanhaa kotikaupunkia ajatellen.
Pieni positio joka on noin 5% salkusta. Hinnalla 32.4 jotain 90kpl

15 tykkäystä

Ostin lisää Oma Säästöpankkia hintaan 20,65€/kpl. Tulokset pyyhkivät odotukset mennen tullen ja Inderes ruvaa ennusteita ja tavoitehintaa ylöspäin. Kurssille ei vaan tapahdu mitään. Osinkokin on hilattu ennusteissa jo yli euron. Tuli kiire tankata, kun Inderesin mallisalkku vapautuu huomenna kahleista tämän suhteen ja avaa position😉

Eilisen palkkapäivän kunniaksi myös kuukausilisäykset Ruotsin ja Japanin indeksiin. Tytölle oli vuorossa Indeksirahasto Suomi.

15 tykkäystä

Olin jälleen tippunut Inderesin top 100 omistajalistalta, kun hallintareikisteröidyt omistajat lasketaan mukaan, joten suoritin startegiani mukaisen oston.

Se olen siis minä, joka on tuon päivän ainoan kaupan takana.

42 tykkäystä

KONEtta avattu rivi OST:lle 41,04. Heurlinit kerkes hakemaan alempaa, mutta peesaillaan.

9 tykkäystä

Tecnotree position avaus. On niin paljon punasia lippuja firman yllä että tästä ei voi tulla muuta kuin upea sijoitus :saluting_face:

31 tykkäystä

Pieni kevennys Admicomia ja Reveniota. Viimeisimmille ostoille hyvä tuotto. Pitkällä aikavälillä osakkeet näyttävät omaan silmään erittäin kohtuullisesti hinnoitelluilta ja jäivätkin salkuin isoimmiksi omistuksiksi yli 10% painolla molemmat.

11 tykkäystä

Orstedia lisää. Kävi jo harkinnassa ostaa aiemmin, mutta onneksi ei ostanut. Tuntuu siltä, että kurssiin on nyt otettu kaikki pahimmat skenaariot huomioon.

7 tykkäystä

YIT lisäys aamulla @ kh 1,66 €.

Mikäli reissu omistajien kukkarolle saadaan vältettyä, uskon pohjien olevan lähellä. Sentimentti ollut ja on todella negatiivinen… esimerkiksi poiminta Inderesin aamukommentista oik. liikevoitto laski selvästi (tämä tarkoittaa +21 M → +16 M) ja rahavirta vert.kautta parempi mutta tappiolla (tämä tarkoittaa -3 M, kun vuosi sitten -149 M). Mahdolliset asuntojen pakkomyynnit, ohjeistus vaarassa… Negaa negaa.

Riskiä on reilusti mutta, olen myös valmis istumaan tämän kanssa. Toivottavasti löytyy lainojen erääntymiselle jokin muu kuin kallis ratkaisu. Toimiala kriisissä, mutta ei YIT ole kriisiyhtiö - ainakaan vielä.

20 tykkäystä

Silmäilin YIT:tä ja kuuntelin osarin. Käsi oli jo osto-napillakin, mutta tuli tunne nottei se käänne ihan tänä talvena varmaan tule, vaikka korkohuiput olikin oletettavasti nyt tässä. Ehtii ehkä myöhemminkin mukaan ja mielellään vielä ilman antiriskiä.

Tulikiveä lisätty 0,4700 hintaan, winter is coming.

4 tykkäystä

Lisäsin Constia pirullisesti 66,6% lisää 9,9€:lla. Mielestäni Consti on pärjännyt hyvin ja on taseeltaan vahva.

12 tykkäystä

Kempower myynti.Nämä rahat kiinni Nordeaan ja Omasp ja pikku siivu OP:n Suomi indeksiä. Eiköhän näillä nyt jonku aikaa mennä. Ai niin pitihän se vielä Teliaa ostaa kun osingot kilahti tilille.

8 tykkäystä

YIT lisäys karvan alta 1,7. Jotenkin odottelin droppia tälle päivälle. Alkaako myyjät loppumaan🤷‍♂️

8 tykkäystä

Intrumia muutama eränen tänään.

10 tykkäystä

Bayeria kolmen vuoden pohjilta 50kpl

10 tykkäystä

XPEV, SMCI, AMD long positiot.

E: olipas kova nousu AMD:llä. Olisinpa betannut 10x. Noh, otan $2000 ja olen tyytyväinen.

7 tykkäystä