Ostin/myin juuri äsken (Osa 7)

Myyty noin 5000kpl tecnotree. Jäljelle jäi tasan 2000kpl.

Ostettu kesäkuus omakotitalo ja toho nyt päätetty antaa noi fyrkat ehostukseen ja sisustukseen lisäbudjetiks.

Tätä vauhtia kyl pysyn persaukisena.

Kiitoa Tecnotree. Tappiot tähä mennessä varmaa joku 40ke… Itselläkin usko lopulta meni. Noi 2000 kpl nyt vielä sai jäädä.

39 tykkäystä

Osallistuttu pohjaongintakisaan, eli ostettu eilen noin tonnilla “tuonelaan tallattua” Tecnotreetä.

6 tykkäystä

Orionit myyty veks, sen verran hyvin noustu. Hallituksen jäsenet myi, niin pakkohan se oli itekki myydä.

8 tykkäystä

No jopas, niin taas vierähti kuukausi hujauksessa, siispä perinteeksi muodostuneet automaattiset ostovoimanheikennyskuukausisäästösopimuslisäykset (oih, miten ihana yhdyssana) tilipäivän kunniaksi:

  • OP-Aasia Indeksi (175 €)
  • OP-Maailma Indeksi (175 €)

"Oh my baby, tunnetko sen? Meille soi laulu indeksien,
sä oot vain mun, mä oon vain sun ja indeksi tuottaa bum bum bum,
Hesulin ahdingon kuulethan kai? Tahdon olla sun Shinjuku guy,
sä oot vain mun, mä oon vain sun ja indeksiin luotan bum bum bum…"

20 tykkäystä

Periaatteen vuoksi Nordnetin “kuluton kauppa-tarjouksesta” viilattiin Nordeaa @10.52€ sen verran lisää että saatiin mukava tasaluku salkkuun ettei OCD pääse iskemään. :wink:

Jäi vielä hieman alle keskihinnan :cowboy_hat_face:

jesse-cox-jesse

21 tykkäystä

600 kpl Kempoweria stoppiin @ 12,9€. Hieman ketuttaa kun eräs sijoitusskenen ammattilainen päätti tulla viikonloppuna foorumille suolaamaan orastavaan 1H-nousutrendiin ottamani swing-treidin… :smiling_face_with_tear:

16 tykkäystä

Nordnetin kampanjan innostamana ostin siivun lisää Nordeaa. Näitä on nyt kassissa 1615kpl. Osinkoja pukkaa keväämmällä. :money_mouth_face:

22 tykkäystä

Suomalaista ei estä mikään, kun on ilmaisia ämpäreitä luvassa. Siksipä siis pullorahat kauppaan (ihan kirjaimellisestikin) ja ostamaan 5 kpl Investor B:tä Nordnetin kampanjasta. Saipahan tyydytettyä ostohimoa, kun käteistä isompiin ostoksiin ei juuri nyt ole.

Ja jos käteistä olisi enemmän ollutkin, niin en olisi ostanut Investoria, on mielestäni kalliinpuoleinen tällä hetkellä. Toki, kymmenen vuoden päästä olen luultavasti eri mieltä tästä.

17 tykkäystä

Myyty pieni erä Novo nordisk 911,80DKK yli 500% voitolla.Tilanetta tasaamaan myyty kaikki Kempowerit reippaalla tappiolla

18 tykkäystä

Korteissa on taalan edelleen heikkeneminen syksyn aikana FEDin ohjauskorkojen hätälaskujen seurauksena. Niinpä ostin VDTE.

4 tykkäystä

Nordnetin nollakulun innoittamana ostin Nordeaa 104 kpl kun sitä oli muutenkin tarkoitus ostaa lisää jossain vaiheessa.

12 tykkäystä

Nordnetin kampanjasta pienet höyläykset: Nordea & Fortum

Sotakassaa loppuvuotta varten. Käteistä salkussa nyt 26%.

11 tykkäystä

Pojan salkussa olleet hilut:

Osto:

  • Nordea 43 x 10.51€
15 tykkäystä

Indeksirahastojen kaveriksi Nordea avaus Nordnetin puolelle @10.50.

15 tykkäystä

Osto Rapala 2,54. Osake jäänyt pohjaan kiinni. Käänne parempaan tapahtunut?

8 tykkäystä

Fortum vähennys 170 kpl @14,655e. Jos putoaa taas 13,6e hintoihin, niin ostan takaisin.

9 tykkäystä

Kevennetty kuudesosa salkun suurinta ja ylipainossa ollutta Orionia @46,71€. Osuus salkusta nyt 13,0 %

Tilalle 25 % lisäys Metsoa **9,316€. Osuus salkusta nyt 5,2 %.

Ei dramatiikkaa vaan salkun tasapainotusta ja paremman kasvupotentiaalin etsimistä. Orion on ollut taktisesti ylipainossa, mitä nyt nousun myötä kevensin - ja saatan keventää saman verran lisääkin.

Salkun suurin on nyt annista tuplattu Faron 13,6 % osuudella. Siinä on miettimistä…

11 tykkäystä


Mallisalkun peesissä lopuista Fortumeista voitot kotiin. Cash 10 % → 16 %.

25 tykkäystä

Hyödynnetty Nordnetin kusetuskampanjaa ja lisätty pieni määrä Nordeaa ja tauon jälkeen takaisin hieman Fortumia osinkoja keräämään salkkuun. Mennään mallisalkun vastaisesti, kun se lienee lähivuosina ollut voittava strategia :sunglasses:

35 tykkäystä

Nordnetin juhlapäivien kunniaksi hyödynnetty 0€ kaup.käyntikulua ja ostettu tyttären ost:lle pieni määrä Nordeaa Sampojen kaveriksi osinkoa jauhamaan.

13 tykkäystä