Osakesijoittaminen

Peliyhtiö Next Games

Tämäkin vain Apple storessa, millon mahtaa Androidiin saada, sieltä löytyy kuitenkin se suurin osa käyttäjistä. Muutenkin ollut todella iso pettymys tämä ST, vaikka on julkaistu vasta muutamassa maassa niin näkee sen jo että mitä luokkaa arvostelut on. Näitä Puzzle kikkailuja on storet täynnä ja tuskin pelkkä teema tekee siitä yhtään sen tuottavampaa kun ne muut. Nyt olisi varmaan se hetki kun nostetaan se käsi vaan suosiolla pystyyn virheen merkiksi ja myönnetään että vituiks meni, eikä laiteta siihen enää turhaa resursseja… Varmaan jossain vaiheessa taas löytyy jotain kannattavampaa pelin kehitystä kuin tämä.

4 tykkäystä

Itse olen mukana tuon ST pelin takia. Uskon että potentiaalia on aikaisempia pelejä suurempiin pelaaja määriin ihan vaan iän ja sukupuolenkin puolesta. Paljon riskiä sisältyy tuohon st peliin ja ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin katsoa se kortti.

1 tykkäys

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

2 tykkäystä

Perehdyin hieman tarkemmin arvosteluihin. Peliä(ST) ei niinkään moitittu vaan bugeja, mutta nehän on korjattavissa.

2 tykkäystä

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

Aika hyvin näyttäis Blade Runner rullaavan briteissä :ok_hand:t3:

Miten minä mahdan tulkita tilastoja ku mun mielestäni nyt mennään jo alaspäin, ei taida olla kovin pitkäikäinen tämäkään…

Samaa mieltä olen kanssasi mutta arvostelut onneksi edes näyttää ihan hyvältä Briteissä. Pelin niukka markkinointi varmaan näkyy lataus määrissä.

kertokaa viisaammat olisiko tässä syy laskuun?

Tuskin vain. Ostopuolen tasot ovat olleet melkoisen tyhjiä jonkin aikaa. Tämä oli aistittavissa. KCM:llä näyttää myytävää riittävän. Huomenna pitää seurata, että romahtaako lisää. Saattaa kyllä korjatakkin 2,20€

Jos on uskoa tähän, niin onhan se kiva kun alelaarista löytyy ostettavaa :wink: .

Varmaan yleisen paniikin takia meni osalta myyntiin, kun onhan tämä aika riskilappu ja jos kerran korot nousee niin se tarkoittaa, ettei tulevaisuuden kassavirta ole niin arvokas enään, jolloin voi jollain olla syytä myydä.
Sit kannattaa muistaa, että joku saattoi ostaa 0,7€/lappu ja holdata tähän asti, jolloin kotiutettavaa löytyy. Ittellä on keskihinta 2,5-3€ välistä, joten katson tätä nyt ihan rauhassa.

1 tykkäys