Plug Power ($PLUG)

Tälläinen uutinen löytyi vielä interjnetin ihmeellisestä maailmasta.

14 tykkäystä

No nyt! Tästähän tulee vielä Ameriikan Vety-EHang! :joy:
Kiitti!

22 tykkäystä

Puhujana huomenna Symposiumissa: “Andrew Forrest, Fortescue: Electrolyzer Business & Green Hydrogen Applications” :thinking: osto-:jeans: :popcorn:

17 tykkäystä

Tuosta Phillips 66 -diilistä, on erittäin kova juttu. Kyseessä erittäin suuri öljynjalostaja ja polttoainejakelija. Esim. Kaliforniassa erittäin yleiset “76”-huoltoasemat kuuluvat tälle pajalle. Jos jokaiselta alkaa saamaan plugin vetyä tankattavaksi niin huh huh tytöt ja poijaat.

32 tykkäystä

Varovainen arvaus että mcap on 5x vuoden päästä. Mutta se jää nähtäväksi. Huomenna saadaan suuntaviivoja.

13 tykkäystä

Miksi markkina arvottaa sen niin äärimmäisen väärin tällä hetkellä? Puuttuuko siltä jotain oleellista informaatiota, vai eikö se osaa arvioida sitä lainkaan?

4 tykkäystä

Mielestäni ollaan juuri vihreän vedyn läpimurron kynnyksellä. Uskoa siirtymän tapahtumisesta ylipäänsä, tai sen nopeudesta on varmasti puuttunut. EV:t vievät ehkä liikaa huomiota siitä mitä kulisseissa tapahtuu. Mutta viimeistään USA:n infrastructure billin myötä “markkinat” alkavat hoksaamaan jutun juonen. Näin mä tämän itselleni selitän :). Joku saa selittää paremmin.

13 tykkäystä

Tiivistettynä ajoitus? Ensi vuonna alkaa näkyä pikkuhiljaa liikevaihdossa työn tulos, joka näkynee arvostuksessa. Itse odotan että vuonna 2023 on edessä tuo reilumpi arvostustason nosto.

Tämä on rehellisesti sellainen pitkän kantaman osake. Itse pidän Plugia erittäin potentiaalisena moninkertaisena arvonnostajana.

6 tykkäystä

Hyvä tiivistys :slight_smile:

Minun vuoden pää myös sisältää ensi vuoden Symposiumin, ja siinä avautuvat 2023-näkymät.

5 tykkäystä

Kannattaa katsoa myös osakkeen käyttäytyminen vuosi sitten 2020 Symposiumista eteenpäin. Historia ei välttämättä toista itseään, tietysti, mutta sekin on mahdollista. Olen samaa mieltä että ylillyönti on tulossa ja pullback, mutta en usko että pari päivää riittää lähellekään huippuun. Plugilla on pitkä lista analyst fire side chatteja skeduloitu ensi viikolle jonka jälkeen tullaan näkemään lujasti PT-nostoja.

5 tykkäystä

Onko muuten Stellantis-asiakkuutta vielä julkistettu tiedotteella? Tiedän kyllä, että sellainen on.

Joo, ehkä toi pari päivää oli vähän huonosti ilmaistu. Mutta pullback tulee, toivottavasti ei vielä noin nopeasti. Annetaan rallata vaan, tyytyväisiä olemme :sunglasses:. Eikä todella ollut tarkoitus olla nega Plugia vastaan. Ja mukava tietää että analyst calleja on tulossa. Markkina on vaan niin herkkä.

4 tykkäystä

Kannattaa myös huomioida, että infra bill tulee ennemmin tai myöhemmin. Sen määrä on vielä auki ja se jakaantuu +10v ajalle, mutta siitä on ollut erilaisia juttuja esim. CNBC:ssä viime viikkoina. Uskoisin, että nykyisestä bull runista PLUG:in osalta on vain yksi osa Symposiumin syytä. Jos seuraa Solar-lappuja, niin ne on tuon infra billin ennakoinnin syytä nousseet ainakin osittain. Andy viittasi myös tähän Cramerin haastiksessa.

10 tykkäystä

https://www.hyvia.eu/#a-propos

14 tykkäystä

Oho, aika nopea aikataulu :eyes:

20 tykkäystä

Symposiumiin pystyy vielä rekisteröitymään, ja se on ilmainen. Mainostivat vielä äsken Twitterissä, niin päätin osallistua.

3 tykkäystä

Pystytkö tännekin laittamaan fiiliksiäsi? Itse en pääse EHKÄ osallistumaan ollenkaan, joten muiden tietojen varassa ollaan.

2 tykkäystä

Reilu tunti ja lähtee käyntiin :slightly_smiling_face:

7 tykkäystä

https://www.ir.plugpower.com/Press-Releases/Press-Release-Details/2021/Plug-Power-to-Partner-with-Fortescue-Future-Industries-to-Manufacture-Electrolyzer-Technology-in-Australia/default.aspx

Taas tiedotetta

E: Ja uutta heti putkeen

https://www.ir.plugpower.com/Press-Releases/Press-Release-Details/2021/Plug-Power-Announces-Execution-of-Definitive-Agreement-to-Acquire-Applied-Cryo-Technologies/default.aspx

18 tykkäystä

No huh huh! Mä en uskaltanut toivoa, että Fortescuen gigahankkeet tehtäisiin Plugin kanssa :open_mouth:
Kiva olla väärässä :money_mouth_face:
Eipä ihme, että jotkut anaalit on odottaneet tuntuvaa revenue forecastin nostoa. Tai siis gross billings, kun revenuet nyt on menneet aikaisemminkin vähän niin ja noin…

11 tykkäystä