Plug Power ($PLUG)

Plug muutenkin onnistunut väistämään isommat laskettelut lähipäivinä. Pyöri pitkään 15$ ±0.5$. tänään sitten pihisi kunnon rommit kun bullit väsyi :relaxed: taisi nyt tulla vaihtopenkiltä tuoretta lihaa.

2 tykkäystä

En tiedä miten teillä muilla mutta itsellä alkaa pikku hiljaa nykimään otsasuonta tämä erityisesti jenkkiosakkeiden erikoispiirre, shorttailupelleily… fundamentit ois kohdallaan ja kaikki pääsisi nauttimaan nousuhuumasta niin pitää stana väkisin painaa kurssia alas… -keleen negailufriikit!

4 tykkäystä

Vielä kerran, shorttarit on piensijoittajan parhaita ystäviä, jos on vahva usko firmaan niin shorttarien avulla saa lappuja halvemmalla. Lopulta kurssi kyllä peilaa fundaa.

14 tykkäystä

Mielenkiintoista nähdä että mitä käy esim. Jos trump voittaa. Pelästyykö sijoittajat jotka eivät ole aivan kartalla plugista. Iso kasa itellä jo valmiiks, mietin vain minkälainen suhtautuminen sijoittajilla on jos käykin niin että biden häviää ja 2$ trilj. Avustukset jää lykkäämättä peliin. Varmaan mahdollisuus napsia taas alemmalta tasoilta?

Vois lopettaa jo sen kytkimen polttamisen, alkaa käymään nokkaan tämä paikallaan olo ja (kärsivällisyys-)kumin käry… Let´s go! Black lines matter vai miten se meni :slight_smile:

2 tykkäystä

Eihän tämä näytä missään mielessä muulta kuin pitkältä bullrunilta. Vai miten?

• osta nyt, kun saat vielä halvalla Sulo?
15 tykkäystä

No onhan tässä kiivetty aika vauhdilla ja kyydissä olevia hemmoteltu mutta toi äskeinen 14.24$:n tasolla käynti ja sieltä alas luisuminen nostatti taas lämmöt pintaan.

Sorry, off topic… vaimolta ei saisi ymmärrystä tälle kokemalleni vääryydelle :slight_smile:

6 tykkäystä

Eikö se gigafactoryn sijainti pitänyt julkaista lokakuussa? Tuskin viikonloppuna tiedotellaan…

Kirjoituksessa pientä epäilystä plugin suhteen.
Viekö kehittynyt battery technology plugin kakkua näin paljon? Mitä mieltä kirjoituksesta?

1 tykkäys

Jos Biden voittaa vaalit niin lähtee rakettina koiliseen? :sweat_smile:

Luin pari minuuttia ja totesin että enpä jaksa enempää. Akut senkun kehittyy jättiloikalla ja kennot eivät kehity. Jokainen sitten voi pohtia tätä omalta osaltansa, toki jos näin käy niin olen ainakin sijoitusten kanssa täysin metsässä, mutta sen riskin olen valmis katsomaan.

@sillinkutoja Piti mielestäni. Taitaapi jäädä Q3 yhteyteen.

5 tykkäystä

Ihmettelin vähän kun tuli luettua läpi että oonko aivan hakoteillä vai minkälaisten lasien takaa toi artikkeli oli kirjotettu. Mutta teslahan siel oli lopussa mainittu :+1::yawning_face:

2 tykkäystä

Kirjoitus oli surkea ja kirjoittajana Tesla bull.

Aiheen piti olla Plug mutta motiivi taisi olla hehkuttaa Teslaa.

10 tykkäystä

Täysin samaa mieltä ja ei edes osannut hehkuttaa Teslaa :grin:. Ei voi muuta sanoa kuin että voihan AKKU ja teslan akku :joy:. Olisi niiiin paljon kirjoitettavaa aiheesta että!!! tuossa pieni raapaisu aiheesta :wink:.
Not So Fast - Tesla, Other EV Makers Can’t Cut Cobalt Just Yet | INN

8 tykkäystä

Eikö tuota alaviivaa @DayTraderXL sais millään piirettyä tuonne 10,55 :grin: kun minä niiin haluaisin kurssin sinne :slightly_smiling_face: . Ei vieläkään pystynyt ostamaan kun rahat meni taas muualle :upside_down_face:

7 tykkäystä

Voinhan minä piirrellä sulle vaikka mitä, mutta mitäs jos se missataan?
Sovitaan niin, että se VOI laskea tuonne. Itse olen jo ammukset ladannut, mutta voin kyllä sieltä vielä yhden luodin ostaa.

11 tykkäystä

Näin sovitaan ja mulla on sitten niitä paukkuja :grin:

3 tykkäystä

Eli jos haluaa kokeilla, niin näistä hinnoista vois erän sipaista ja jos laskee, niin merin 10 dollarin pintaan sitten seuraavan :wink:

1 tykkäys

PlugPowerInc's avatar

Plug Power Inc.

@PlugPowerInc

PLUG POWER to Announce 2020 Third Quarter Results on 11/9/2020 Time: 10:00 am ET Participant Dial-In: 877-405-1239 / 201-389-0851 Direct webcast:ow.ly/eU9w50C8Ux2 ow.ly/f4qB50C8Ux4

8 tykkäystä

En tiedä onko tällä mitään positiivisten uutisten kaikupohjaa tilastoihin vedoten, mutta itse pidän siitä että firma ilmoittaa tulokset aamulla eikä pörssipäivän sulkeuduttua.

1 tykkäys