Plug Power ($PLUG)

Kirjoituksessa pientä epäilystä plugin suhteen.
Viekö kehittynyt battery technology plugin kakkua näin paljon? Mitä mieltä kirjoituksesta?

1 tykkäys

Jos Biden voittaa vaalit niin lähtee rakettina koiliseen? :sweat_smile:

Luin pari minuuttia ja totesin että enpä jaksa enempää. Akut senkun kehittyy jättiloikalla ja kennot eivät kehity. Jokainen sitten voi pohtia tätä omalta osaltansa, toki jos näin käy niin olen ainakin sijoitusten kanssa täysin metsässä, mutta sen riskin olen valmis katsomaan.

@sillinkutoja Piti mielestäni. Taitaapi jäädä Q3 yhteyteen.

5 tykkäystä

Ihmettelin vähän kun tuli luettua läpi että oonko aivan hakoteillä vai minkälaisten lasien takaa toi artikkeli oli kirjotettu. Mutta teslahan siel oli lopussa mainittu :+1::yawning_face:

2 tykkäystä

Kirjoitus oli surkea ja kirjoittajana Tesla bull.

Aiheen piti olla Plug mutta motiivi taisi olla hehkuttaa Teslaa.

10 tykkäystä

Täysin samaa mieltä ja ei edes osannut hehkuttaa Teslaa :grin:. Ei voi muuta sanoa kuin että voihan AKKU ja teslan akku :joy:. Olisi niiiin paljon kirjoitettavaa aiheesta että!!! tuossa pieni raapaisu aiheesta :wink:.
Not So Fast - Tesla, Other EV Makers Can’t Cut Cobalt Just Yet | INN

8 tykkäystä

Eikö tuota alaviivaa @DayTraderXL sais millään piirettyä tuonne 10,55 :grin: kun minä niiin haluaisin kurssin sinne :slightly_smiling_face: . Ei vieläkään pystynyt ostamaan kun rahat meni taas muualle :upside_down_face:

7 tykkäystä

Voinhan minä piirrellä sulle vaikka mitä, mutta mitäs jos se missataan?
Sovitaan niin, että se VOI laskea tuonne. Itse olen jo ammukset ladannut, mutta voin kyllä sieltä vielä yhden luodin ostaa.

11 tykkäystä

Näin sovitaan ja mulla on sitten niitä paukkuja :grin:

3 tykkäystä

Eli jos haluaa kokeilla, niin näistä hinnoista vois erän sipaista ja jos laskee, niin merin 10 dollarin pintaan sitten seuraavan :wink:

1 tykkäys

PlugPowerInc's avatar

Plug Power Inc.

@PlugPowerInc

PLUG POWER to Announce 2020 Third Quarter Results on 11/9/2020 Time: 10:00 am ET Participant Dial-In: 877-405-1239 / 201-389-0851 Direct webcast:ow.ly/eU9w50C8Ux2 ow.ly/f4qB50C8Ux4

8 tykkäystä

En tiedä onko tällä mitään positiivisten uutisten kaikupohjaa tilastoihin vedoten, mutta itse pidän siitä että firma ilmoittaa tulokset aamulla eikä pörssipäivän sulkeuduttua.

1 tykkäys

Pahoittelut off-topicista, mutta mikä tässä toiminnassa on hyvää? Itse en mitenkään ymmärrä pörssin aukioloaikojen puitteissa tehtyjä ilmoituksia, ne kun suoraan sorsivat piensijoittajia. Ainoita voittajia ovat botit.

Siinä ajassa kun olet ehtinyt avata tulokset, niin kaupat on jo käyty.

3 tykkäystä

Voihan se olla näinkin. Itse en ole tehnyt koskaan kauppaa pre-marketissa.

1 tykkäys

Gigafactoryn suhteen tapahtuu

7 tykkäystä

Just tuonne energia-ketjuun kommentoi tuota FSR/SPAQ muunnosta. Ja premarketin puuttumista OMXH:ssa, kuitenkin ollaan osa Nasdaq:qia. Sen vuoksi US osakkeet kannattaisi omistaa jenkkibrokerin kautta.

3 tykkäystä

Edit: Cramer ollut tänään äänessä. Onko hän kenties saanut tankkauksen jo tehtyä?

https://www.thestreet.com/video/jim-cramer-says-investors-should-absolutely-buy-plug-power

12 tykkäystä

Oisinkohan mä nyt muutaman viikon sisään viitisen kertaa kuullut/nähnyt Cramerin mainitsevan Plugin vähintään sivulauseessa ja aina positiivisessa valossa. Olettaisin että joku positio löytyy kun se pitää aina mainita, mutta enpä omistajana laita mainostamista pahitteeksi.

1 tykkäys

Onkohan Cramer (tai mä) ihan tajunnut, mitä GREEN hydrogenilla tarkoitetaan…? Tuliko muille semmoisia viboja?

1 tykkäys

Tuli. Pihalla asiasta, puhui blue hydrogenista eli maakaasulla tehdystä vedystä josta CCS:llä vedetään CO2:t talteen.

Hyvä että puhuu, jenkit on aina vähän suurpiirteisiä.

2 tykkäystä