Plug Power ($PLUG)

Maailmanvalloitus jatkuu :+1:. Välillä tulee mieleen, että ostaisikohan joku google/amazon/tai jopa GE firman pois… TOKI, kunnon preemiolla sitten :heart_eyes: :chart_with_upwards_trend:

4 tykkäystä

Perhana, olit nopeampi :upside_down_face: :+1:

2 tykkäystä

Kyseessä on varmaankin olemassaoleva kiinteistö? Laitteet oli jo tilattu ja pitikö q2 olla jo toiminnassa? Vai muistanko ihan väärin.

18 tykkäystä
18 tykkäystä
11 tykkäystä
8 tykkäystä

https://fintel.io/so/us/plug

Instikoilla nyt lähes 70% lapuista. Viimeksi kun vilkaisin niin oli alle 60%, hyvin kelpaa vielä näilläkin hinnoilla.

21 tykkäystä

Eikö tuo ole syyskuun lopun tilanne?

@jaska1 postasi jo marraskuussa nämä luvut

Eli 15.11.20 —> 4.1.21: 65.39% —> 69.67%

11 tykkäystä

GAUSSIN : creates dedicated subsidiary GAUSSIN NORTH AMERICA Inc. to lead its commercial deployment across the region

8 tykkäystä

https://www.ir.plugpower.com/Press-Releases/Press-Release-Details/2021/Plug-Power-to-Host-Business-Update-Conference-Call-on-January-26-2021-to-Discuss-Preliminary-2020-Results-and-2021-Growth-Plans/default.aspx

Q4 on 5.3. Mikähän tarve on tiedottaa ennakkoon…

5 tykkäystä

On this call, CEO, Andy Marsh, will discuss preliminary results for the full year of 2020, including continual progress versus our business goals. Additionally, Mr. Marsh will outline the company’s plans for 2021.

Vahvasti uskon, ettei boldattu ainakaan negaria meinaa…

8 tykkäystä

Sanoivat Q3 yhteydessä muistaakseni, että ovat slightly ahead 2024 tavotteita. En ihmettele, mikäli nostavat 2024 tavotteita.

Varmasti myös vetytehtaiden ja gigafactoryn osalta kuvioita aukaistaan enemmän. Myös Q1 on huudeltu backup hommista tarkennuksia.

Edit: @Jarppa1 Hyvä pointti tuokin! Toivottavasti kuullaan. Harmi kun on vasta kuun lopulla, ei tässä malta odottaa sinne asti.

9 tykkäystä

Onko Plug vahvistanut tuota Rochesteria gigafactoryn sijainniksi? Ns. varmaahan tuo on, mutta onko Plug sitä itse vielä tiedottanut?

1 tykkäys

Ei ole ja eiköhän tuolloin julkaista myös se uusi asiakas joka piti jo viime vuonna julkaista

1 tykkäys

Olen lukenut tästä uudesta asiakkaasta vain täältä foorumilta :smiley: Onko jossain missä näin sanotaan?

@bar1 Tässä callin scriptissä mm mainittu Plugin toimesta.

Niin, minun mielestä siellä sanottiin että pari potentiaalista US ja pari euroopassa ja odotukset on että saataisiin toinen US suljettua vuoden loppuun mennessä. Mutta nämä oli vaan spekulaatioita?

Andy Marsh

Yeah. I think the number 6. And so earlier in the call, if I mentioned that Jose is working with – Jose Crespo, our EVP of Sales is working with 2 potential pedestal store customers in the United States, 2 in Europe. And we still expect that we’ll have 1 done by yearend.

En mä nyt tuollaista ihan pelkäksi spekulaatioksi sanoisi?

14 tykkäystä