Plug Power ($PLUG)

Close 30.34 päälle niin saadaan HH ja mahdollisuus kääntyä nousutrendille päivätasolla, siinä mielessä on kartalla.

9 tykkäystä


LH 23.93, HL 18.47, HL 21.30, LH 25.52 - daily up trendiin siirryttiin, kun rikottiin 23.93 ja tehtiin LH 25.52 14.5. (korjattu päiväys)
Seuraava vastus on weekly LH 30.34. Nyt odotellaan LH:n muodostumista, sen jälkeen HL suhteessa 18.47 ja sen jälkeen uutta LH:ta, rikkoen tuon 30.34. Tällöin myös weekly on up trendissä.

26 tykkäystä


Itse odottelen, toteutuuko tämä daily iHS, olisi vahva signaali pysyvämmästä käänteestä, koska monthly HL alkaisi varmistumaan.

  • käänteen muodostava käyrä on vain viitteellinen
30 tykkäystä

Plug power on toiseksi haetuin renewable energy -osake, väittää artikkeli (Tesla on #1):

15 tykkäystä

Instikat ovat lisänneet 3-5M osaketta kahden viimeisen päivän aikana (toki ostot ovat voineet tapahtua aiemmin):

20 tykkäystä
23 tykkäystä

Tästä tulee ihan mieleen Teslan diili Jeff Dahnin patteritutkimuslaboratorion kanssa. Hyvä meininki, toki tuloksia ei tulla näkemään vielä aikoihin.

4 tykkäystä

Pääsitkö tämän päivän eventtiin kiinni?

BANK OF AMERICA ENERGY TRANSITION CONFERENCE

May 26, 202109:30 AM EST

SPEAKER(S):

  • Sanjay Shrestha, CSO

e: toki muutkin kuin @Alan_Cali voi tivistää mikäli on jotain infoa heittää

3 tykkäystä

Taisi jäädä inverse head & shoulders tulematta, kurssi karkasi mukavasti. MA(50) myös puhkaistiin.

5 tykkäystä

En ole ehtinyt, vähän kiirus päivä…

1 tykkäys

Vasta eilen pääsin ihmettelemästä näitä instikoita. No tänään hyppäsi sitten kelkkaan entistä suurempi lössi. 10 uutta päivässä! JPMorgan nappasi $24M arvoisen siivun …

11 tykkäystä

Tämä iHS olisi vielä mahdollinen.

14 tykkäystä

On mahdollinen, mutta itse veikkaan että tulee yksiolkapäinen kaveri + FOMO/short squeeze :). Mutta se selviää ihan lähipäivinä.

8 tykkäystä

Ei suinkaan, nythän oikea linja alkaa vasta olla vasemman niskan tasolla. Ihanteellisessa tilanteessa ne muodostuvat mahdollisimman lähelle toisiaan, mutta oikea puoli ei saa ylittää vasenta (silloin pattern muuttuu kelvottomaksi (is invalid)). iHS:n voima nojaa siinä, että kun oikea olka sitten muodostuu, siinä joudutaan breikkaamaan molemmat vastukset yhdellä kertaa (vasen+oikea), jonka on todettu vahvistavan nousun momentumia.

  • edit: @MoneyWalker juuri näin, tätä olen tarkoittanut - tuo väliaikainen HL matkalla ei muuta asetelmaa
11 tykkäystä

Valui näköjään Fintelille vielä lisää loppuillasta. Eilisen lopullinen uusien instituutioiden määrä 17, ja nyt yhteensä 922.

11 tykkäystä

Olen aloitteleva sijoittelija, kuitenkin kohtuullisella pääomalla.
Uteliaana seuraan teidän teknisen analyysin harjoittajia analyyseinne. En kuitenkaan ole vielä oivaltanut miten se eroaa povaamisesta, kädestä ennustamisesta? Pää, peppu, olkapäät, varpaat… ja mitä niitä onkaan.
Itse katson ennemmin substanssia, vai oliko oikea termi fundamentit?
PLUG vetää mielestäni koko sektoria, ja siksi luotan siihen. Uskon asia, toki.
Kirjanpitosotku veti koko vetyalalta ilmat pois, ja jos ne nyt selkiää niin koko remmi nousee. Vai mitä luulette?
Pitkä LONG mielessä.

9 tykkäystä

Eiköhän Plug seurannut nassen laskua. “Kaikki” vety, EV, uusiutuvat tuli tuolloin alas. Korjaus oli jo alkanut ja Plugin kirjanpitosotkut olivat vaan piste iin päälle laskussa. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että monet vetyosakkeet menevät ihan samaan tahtiin ylös ja alas, mutta sektorin alasmeno johtui muusta kun Plugista.

Tähän en osaakaan vastata. Jos joku tietää varmasti, niin saa kertoa mullekin, tällä tiedollahan voisi tehdä kivasti rahaa. :slight_smile:

Katsoin vielä niin Plugin kirjanpitosotkut tulivat 16.3 tietoon. Kurssihuippu 26.1 jolloin hinta oli $73.18. 8.3 käytiin jo $38.11, jonka jälkeen $10 nousu (nasse nousi kans paljon) mutta kirjanpitohässäkkä tuon jälkeen sai taas kurssin laskuun.

7 tykkäystä

Eiköhän Plug totellut vain painovoimaa ja eli ihan omaa elämää. Koko vihreä sektori tuli seurasi samoja polkuja mutta liikkeet eivät aivan näin liioiteltuja.

5 tykkäystä

Jos selaat taaksepäin niin kolmas maaliskuuta kysyin noista Walmart & co sotkuista tällä palstalla. Kukaan ei vastannut, eikä oikein markkinakaan reagoinut.
Pian perään droppasi.
Pitäiskö pitää turpani kiinni?

2 tykkäystä

Toimari vastaili noihin warrant-kysymyksiin analyst callissa pari viikkoa sitten. Ilmeisesti vastaukset kelpasivat kun on noustu 30% sen jälkeen.

3 tykkäystä