Relais - Sarjayhdistelijä ajoneuvojen jälkimarkkinoilla

Arvauksia miltä tasolta lähdetään kauppaa käymään? Veikkaan 8e pintaan.

Vaikea on arvata, mutta veikataan nyt 7,80e, josta nousee päivän aikana 8:20 euroon ja pörssin sulkeutuessa palaa 7,90:een. :slight_smile:

Jää alle antihinnan


Ainakin tässä vaiheessa näyttää kurjalta :slight_smile:

No alku 7,502 plussalla kuitenkin :slight_smile:

odotellaan ihan rauhassa Erkki vesolan laajaa raporttia relaisista ja olisko siellä noin 9erkin tavoitehinta :wink:

3 tykkäystä

Erkki on tunnetusti negistelijä, joten 9 euron tavotehinta taitanee olla utopiaa :smiley:

2 tykkäystä

7,50 eli 1,4% yli antihinnan. Kun ylimerkintä oli 58% luokkaa, niin ostopuolella on painetta. Taitaa olla myyjät vielä pikavoittojen rahastajia (NON).

2 tykkäystä

Non niin, nyt olis antihintaan osaketta taas myynnissä.

7,35 myös jo käyty katsomassa

Siellä se on: 9e ja osta

1 tykkäys

Hieman yllättävää että noinkin isolla vaihdolla kurssi ei sukeltanut avauspäivänä. Huomenna +13 prosenttia on veikkaus.

1 tykkäys

Aika kova veikkaus. Itse veikkaisin ehkä kuitenkin +1,3%
Toivotaan, että olet oikeassa :slight_smile:

Itse en ainakaan hötkyile. Nousee ja laskee aina välillä. Jos 5 ssä vuodessa tavoitteena 2x liikevaihto. Eli kasvuyritys.

1 tykkäys

Erinomaisesti hoidettu anti. Ekana päivänä johtoryhmän jäsen myy 40 000 osaketta. Antiesitteeseen jaksetaan silti kirjoittaa jotain “oletuksesta” että johtoryhmä sitoutuu olemaan myymättä kuten pääomistajat. Ilmeisesti näitä asioita kannattaisi kysyä antitilaisuuksissa. Seuraavaksi meille selviää että instituutioannissa on suurelta osin haamuja jotka eivät merkitse osakkeita? Koska sielläkin puhutaan että osakkeet saa rahaa vastaa 21.10. alkaen. Evlille melkoinen sulkahattuun kun hoitaa tällä tavalla antia.

Tietysti voi osoittautua että olen väärässä. Fiva herää ja rankaisee yhtiötä tai johdon jäsentä? Ja sitoumus myymisestä pitäytymistä on tehty. Instituutioannissa kaikki merkitsevät osakkeet.

Inderesin aamukatsaus 18.10. “Aloitamme Relais Groupin seurannan osta-suosituksella ja 9,0 euron tavoitehinnalla.”

2 tykkäystä

Jos tämänpäiväinen suositus aiheuttaa markkinalla liikettä niin sitten mielestäni markkinaa voidaan kutsua hyvin tehottomaksi Relaiksen kohdalla. Inderesin antiraportin arvohan Relaikselle oli 9,18 per osake. Eihän sellainen olisi ollut maineen kannalta mahdollista, että tänään lätkäistään esim. 7,60 ja vähennä-suositus?

Kohta nähdään miten käy. Itse tankkasin lisää.

1 tykkäys

Nuo 40.000kpl olivat annissa luovutettu merkintään. Elu 1 kauppapäivänä ne ei tapahtunut.
Nyt myyntejä kun katsoo, niin 2 ulkomaisen pankin kautta myyjillä on paljon myytävää ja myydään melkein suoraan vasempaan laitaan. Eli ei edes haluta kurssin nousevan.

2 tykkäystä

Tätähän on velvoitettu ostamaan jo tuon suositushinnan takia. Ei nyt muuten, mutta kaipa nonneroilla vielä puhdasta ruutia riittää :grin:

1 tykkäys