Remedy Entertainment Oyj -ketju (Osa 1)

505 käänsi kelkkansa Ultimate Edition -sekoilun kanssa?

13 tykkäystä

Voisiko olla, että Steam-myynti ja tulevat ennusteet ylittäneet odotukset ja nyt nähty taloudellisesti mahdollisena tämä good will eleenä toteuttaa?

EDIT: Reddit keskusteluissa nämä hävinneet 30 minuutissa omistajilta. Xboxilla ei vastaavaa ole. Todennäköisesti (kiusallinen) virhe.

https://www.reddit.com/r/controlgame/comments/ipyx09/ive_bought_control_and_season_pass_in_preorder/

Tästä toki voi aikamoinen p*skamyrsky taas nousta, jos ihmiset kokevat että 505 mukaan ilmaisen CUE pelin antaminen olisi mahdollista (tätä eivät ikinä sanoneet, mutta keskusteluissa jo viitettä tästä).

4 tykkäystä

Onko viisaammilla tietoa, että milloin Steamin myyntimääristä saadaan mustaa valkoisella?
Vai saadanko sitä edes ennen seuraavaa osaria?

Tuskin saadaan mitään tarkkoja lukuja, kun ei ole vielä mitenkään kommentoitu edes konsolimyyntejä tähän mennessä. Steamdb arvioiden haarukka on 84 700 - 280 000 :slight_smile:

2 tykkäystä

505 Games accidentally does what they said was impossible: Upgrades Digital Deluxe owners of Control to Ultimate Edition, then revokes it.

Jälleen vahvaa suorittamista 505 gamesilta

16 tykkäystä

Kylläpäs Remedyn kurssi hoipertelee. Jokos näkyy kurssissa asti tämä 5-zero-5:n zero-tason ammattitaito hoitaa julkaisijalle kuuluvia vastuita.

Melkein tekisi mieli ostaa lisää taas. :sweat_smile:

1 tykkäys

Eikö nämä kurssien päivittelyt mene enemmän kafferoomin puolelle? 2% lasku matalavaihtoisessa osakkeessa ei paljoa kerro. On siinä aika paljon vielä varaa jos vertaa esimerkiksi kesä-heinäkuun 22e hintoihin :thinking:. Tämän jälkeen yhtiössä ei mielestäni ole tapahtunut mitään muutosta tai tullut uutta tietoa, minkä varaan tuon nousun voisi laittaa. Enemmänkin vain yleinen pelialan arvostuskertoimien paukkuminen.

En usko että 505 Gamesin toilailut paljoa näkyvät Remedyn kurssissa, ellei nyt oikeasti puhuta tapauksesta jossa tulevaa peliä ei markkinoitaisi ollenkaan.

6 tykkäystä

Tulevaa (no, juuri julkaistua vanhoilla konsoleilla) Ultimatea hoidetaan kuraisesti, se tuossa oli pointtina että jokos tämä alkaa näkyä jo kurssissa asti vai onko ylianalysointia.

Niinkuin sanottua, likviditeetti-, jopa sanoisin -trapin kanssa, en ihmettelisi laskupäivinä rajun nousun jälkeen laskua. Pörsseissä kurssit voi laskeakin. :sweat_smile:
Mitä tulee tähän 505&UE- soppaan, tarvitsee jo happea. Käsittämätön farssi ja reagointi siitä ollut ja tulee edelleen olemaan sitä luokkaa ettei vain enää jaksa oikein reagoida niihin eikä ole missään muodossa sen arvoistakaan.

E. Menen pikkupäikkäreille ja mulla on oikeesti cpappi naamalla. :joy:

giphy

4 tykkäystä

Näkyvyys taattu :man_facepalming:

9 tykkäystä

Toivoin puoli v sitten enemmän näkyvyyttä Controllille ja Remedylle. Mutta en nyt ihan tätä tarkoittanut. Vähän aikaa sitten jo huokaisin helpotuksesta kun näytti next gen pörhellys laantuneen, mutta ei. 505 ei petä

10 tykkäystä

Mitä nyt Remedyn twiittejä olen seurannut, niin jokaisessa on useampi kommentti tuosta Ultimate Edition -asiasta. Kaikki eivät valitettavasti tajua kyseessä olevan julkaisijan päätös.

Sillä ei ole mitään väliä. Control on Remedyn tuote ja Remedy on sopinut asiasta sopimuksen 505 Gamesin kanssa.

Vaikka se ei ole (oletettavasti) Remedyn vika, ongelma kuitenkin liittyy Remedyn tuotteeseen.

Tälläkin hetkessä melkein 200k katsojaa

Ainakin tulee sitä julkisuutta :sweat_smile:

23 tykkäystä

Jim Sterlingiltä tulee toiset 200k helposti. Tästähän saadaan markkinoitua peliä varmaan miljoonalle ihmiselle täysin ilmaiseksi. Veikkaan että viikon päästä tulee taas joku pähkähullu lehdistölausunto ja saadaan vielä kaupan päälle yksi kierros mediassa lisää mainosta.

Ovat siellä 505 Gamesilla melkoisia mestaristrategikkoja :smiley:

22 tykkäystä

Nyt voi kaikki fiilistellä viikonlopun kunniaksi.

12 tykkäystä

Aloin laittaan lataukseen macille… gigan peli… öh, muistaakseni mulla ei menny alkuperäiseen versioon ihan nuin montaa diskettiä :grimacing:

loistava peli oli kyllä aikanaan. Nyt työmatkoille mukavaa puuhaa ku voi pelkällä näppäimistöllä pelata (läppäri ku on käytössä) :slight_smile:

Edit: Eipä onnistunu koska liian uusi mäkki :pensive:

3 tykkäystä

Catalina? Sitäpä ei ihan peruslate downgradekaan alas takaisin. :v::sweat_smile: Itse tosiaan vaihdoin samasta syystä (yksi syistä) macin veks.

Asiasta jos mulla oli jotain sellaista, oon neljä chapteria pelaillut 10v tauin jälkeen Alania, ja on huippukamaa edelleen ja etenkin pcllä. Ehdottomasti uskon että Control on aivan erilainen kokemus mitä konsolilla. Ehkä olen vain huono konsolipelaaja, mutta nämä ajatukset vähän ovat aika ristiriitaisia. Remedyllä on jonkinlainen focus, tai sitten kuvittelen vain näin, konsoleilla.

Tuo nichemäisyys onkin se mikä mietityttää pc- puolella. Toisaalta myös konsolipuolella vaikeustaso Controllissa (olenko edelleen ainoa…) ja myöskin niche nostaa edelleen kysymyksen onko focus sittenkään kohdillaan? Massaa ei tavoitella, eikä puhutellakaan. Mitään puhdasta pc- focusoitumista en toivo toki.

En sano että pitäisi alkaa vääntämään kasvottomia mmo- pelejä massaa varten, mutta ehkä odottaisin silti jotain hillitysti muitakin puhuttelevaa. Olettaen että tämä silti linkitetään vahvasti Remedyverseen. Yhtälö toki vaikea.

Tajunnan virtaa.

2 tykkäystä

Remedyn köörillä useampi speaker slot Digital Dragons pelikonferenssissa tällä viikolla. Näyttäisi olevan ilmaiseksi katseltavissa.

8 tykkäystä

Videogame sales accelerate again in August, up 37%

19 tykkäystä