Siili Solutions sijoituskohteena

Nythän kaikki luvut meni kaupan myötä uusiksi onko Inderesiltä päivtystä tulossa.

1 tykkäys

Tämä on hieno juttu! Erinomaista reagointia yhtiöltä nykyisessä tilanteessa.

8 tykkäystä

Ei kai tuossa hirveän dramaattisesti muutu, 50 cnt epsiä lisää, toisaalta pitkällä aikavälillä epsiä tulee vähemmän myynnin takia.

1 tykkäys

Niin jos 0,66 tulee ylimääräistä mitä Indersin ennusteessa on eli 0,41+0,66= 1,07. Eli muuttaa se aika paljon esim. PEtä joka ennusteessa on jotain parikymmentä nythän se on siis alle kympin.

Todella hieno juttu tuot uusi tulosjulkistus tätä on odotettu.

Kai Siili sentään veroja maksaa?

Saatta olla että maksaa saattaa olla että ei maksa mene ja tiedä häntä. Jokatapauksessa ennusteen luvut saa nyt heittää ainakin tältä vuodelta Lassila&Tikanojan kuormaan.

Tulisiko Siililtä osinkoa nyt keväällä, vai onko rahoille kenties parempaa käyttöä :thinking:

1 tykkäys
3 tykkäystä

Ensi viikolla Q1-liiketoimintakatsauksen yhteydessä! Hyvä, että aloittavat kvartaalikatsaukset.

8 tykkäystä

Ilmeisesti tämän kanssa pitää myös katsoa sekä rahakasan että koronan yli? Siilin kova kasvu on paineessa, kun asiakkaita ei voi tavata kasvokkain – ”Kauanko se kestää, sitä ei ­tiedä” | Arvopaperi

Aika hyvältä näyttävät luvut minun silmään eikä tj kommentitkaan kovin negatiivisia. Inderesin tämän vuoden ennusteesta jo Q1 jälkeen yli puolet kasassa, joten aika huonosti (tappiolle) saa Q2 mennä ja korona jatkua pitkälle syksyyn, jotta ei tuohon 2,5M päästäisi tänä vuonna?

10 tykkäystä

Oikein hyvältä vaikuttaa mielestäni, kun huomio vielä maksamattomat osingot ja hiljattain saadun 66 snt/osake myyntivoiton.

7 tykkäystä

Hyvät luvut kyllä! Antaa puskuria loppuvuoteen. Meidän ennuste vuoden 2020 EBITA:lle 4,0 MEUR ja Q1:n jälkeen siis kasassa 1,6 MEUR. Huomiselle tulossa päivitystä analyysiin.

12 tykkäystä

Jos saa veikata niin huomenna EBITA ennuste viimevuoden tasolle ja Robo myynti lisäksi.

→ tavoitehinta lähelle kymppiä ja osto suositus.
Aamulla tiedetään.

3 tykkäystä

koittakaa ennustaa yhtiötä älkää mun analyysiä :joy:

26 tykkäystä

Menee vain niin, että sinun analyysi yhtiöstä heiluttaa enemmän kurssia kun minun. :sunglasses:

10 tykkäystä

Kiitos tarkennuksesta, mulla meni EBIT- ja EBITA-ennusteet sekaisin :+1:t2:

Nyt target 9,70. Peereihin verraten nousuvara noin +40%

12 tykkäystä

Niin myös Ford ilmoitti avaavansa EU alueella tehtaitaan. Eikö toikin ole plussaa?