SPAC merger companies - vaihtoehto IPOlle

Onneksi ei ole vielä myyntihinnoissa, niin ei tarvi soittaa meklarille… (FSR)

Näin viime yönä unta siitä, että juttelin Henkan kanssa. Oltiin yhtä mieltä siitä, että diili Magnan kanssa oli loistava juttu. Olin vielä sanomassa, että sun tarttis työntää niitä muitakin hienoja malleja tuotantoon, sillä muuten arvostus ei ole uskottava, mutta sitten heräsin.

3 tykkäystä

Miten hemmetissä toi Fiskerin tickerin vaihdos voi olla noin vaikeaa. VectoIQ → Nikola vei 3 päivää Nordeassa aikoinaan, mutta ilmeisesti oli mennyt aika kivuttomasti NN puolella. Nyt kuitenkin tämän kanssa on toheloitu NN puolellakin jo perjantaista saakka, ikä valmista vaan tule. Ihan käsittämätöntä, että näkyy oikein seurantalistan päätasolla, mutta se ilo onkin sitten siinä.

3 tykkäystä

Täytyy kehasta Danske Bankia taas tähän väliin. Vaihdos näkyi jo perjantaina ja tänään itse sylkäsin pienen treidiposition ulos (hommattu alle $9). Jäi vielä salkkuun 70% pinosta, itse aloitin ostot vasta $11,5 paikkeilta. Olen kyllä vähän treidimielessä tämän kanssa, en ainakaan vielä usko isoon tarinaan tämän kanssa. Ja omasta mielestäni esim “autoni on vegaaninen” tason jutut menee vähän ohi tässä vaiheessa…

1 tykkäys


Itse ajattelin keventää tuolla 15 pinnassa, toki sitä auttaa, että avg on +10. Mutta ylipäätään, nythän tämä vasta lähti raketoimaan?

1 tykkäys

Vau, mikä treidi! Onnittelut!

Ja asiaan, nyt toimii FSR Norttinetissä. Nyt pääsee tuulipuvutkin myymään.

1 tykkäys

Ihan hyvää nousu yritystähän tämä nyt tekee… Itse ajattelin pitää piposta kiinni ainakin tuonne 17.12 asti. Katsotaan sitten missä mennään :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Volyymi ihan jees 21,3 miljoonaa, ja varmasti on vielä paljon välittäjiä, joissa ticker on vähän miten sattuu.

2 tykkäystä

Jenkeissä ei ole yhtään välittäjää, jolla olisi tämä ongelma. Nämä näkyy meille Euroopassa korkeintaan!

Hyliion on valunut alle 20$. Onko kukaan täällä perehtynyt tuohon ex-spac:iin tarkemmin? Minkälaisia ajatuksia valuaatiosta ja tulevaisuuden kasvunäkymistä?

En ole kovin tarkasti arvioinut, mutta itse ajattelin pienen siivun ostaa alta 20, jos en olisi jo niin rankasti vivun puolella. Mitä olen pomon haastatteluja katsonut, niin ilmeisesti sieltä olisi miellyttäviä soppareita tulossa, mutta niistä kun ei kuulemma saa vielä puhua.

1 tykkäys

En tiedä missä ovat, mutta ainakin iltapäivästä moni valitteli Yahoon laudalla, ettei voi treidata. Siellä tuntuu valtaosa olevan jenkeistä.

Mulla on Nordean osakesäästötilillä kanssa vielä Fisker hukassa. Edelleen näkyy SPAQ, mutta kurssimuutoksia ei, eikä kauppaakaan (yllättäen) voi sillä käydä. Hidasta tuntuu olevan…

Jossain vaiheessa iltaa on myös Nordnetin salkun keskihinta ja kurssi päivittynyt oikeaksi. Nyt ainakin Nordnet näyttäisi olevan Fiskerin osalta kondiksessa. OP:ssa vielä keskihinta ja kurssit hakusessa (nollaa kaikki).

E:
OP:ssa näkyy myös oikein nyt.

Fisker taas mukavassa nousussa premarketissa. Tietty tänään näyttää eilinen ralli jatkuvat muutenkin pörssissä, eli ei nyt juhlota liian aikaisin :slight_smile: Näyttää kutenkin siltä, että tickerin muutosen myötä tämä on tullut suurempien massojen ja rahastojen kohteeksi ja vaihto on varmasti hurjaa tänäänkin. Vielä ei ollut ilmestynyt RobinHooden top 100 listalle, mutte eiköhän sinnekkin nouse Nikolan ja NIOn kaveriksi jos hyvä momentum jatkuu (voisi kyllä pysyä sieltä mieluusti poissa).

1 tykkäys

Mikä rahasto on ostanut Fiskeriä? :open_mouth:

SPAK ainakin (noi tietty ostaneet jo SPAQ aikana). Eiköhän tuo kohta myös joihinkin EV-etfiin nouse mukaan ainakin pienellä osuudella.

En ole viime aikoina Robinhoodeja seuraillut, mutta vähän on fiilis, etteivät ole enää niin aktiivisia kuin kesällä? Tai ainakaan vaikutukset eivät ole niin hurjia (Hertz, Kodak, jne.).

Veikkaan vahvan volyymin jatkuvan, kun nyt alkaa myös jenkkien ulkopuolisilla välittäjillä olemaan Fisker kaupattavissa.

2 tykkäystä

Avasin ketjun ekaa kertaa viikkoon ja nyt vituttaa liian tiukka stoplossi, jonka SPAQ:lle laitoin :worried:

Hankintahinta oli kuitenkin alle $10, niin ois tästä sittenkin saanut kivan treidin aikaan. Täytyy jatkossa olla tarkempi noiden kanssa :sweat_smile:

Kukaan vielä mukana UTZ quality brands, vaikka firma ei enää olekaan SPAC? Hyvin on kasvua 2019 verrattuna, sales up 24.2% :slight_smile: Kelpaa olla kyydissä.

1 tykkäys

Täällä ollaan mukana oltu 13$ tuntumasta. Hyvä homma! :mechanical_arm:

2 tykkäystä