SPAC merger companies - vaihtoehto IPOlle

Pieni opetusvideo spack yhtiöistä, miten järjestelmä toimii, miksi spack reitti valitaan ja miten ne menestyy yhdistymisen jälkeen verrattuna IPO:n kautta tulleisiin yhtiöihin.
Vähän aiheesta ohi, voi liputtaa jos siltä tuntuu.

9 tykkäystä

$AVAN pitää varmaan ostaa ihan spekulaation vuoksi. Klarnan IPO:sta on vaan puhuttu niin kauan jo että koko prosessi on varmaan jo sinettiä vaille valmis. UI Path ja Klarna tulee varmaan olemaan alkuvuoden tuottoisimmat IPO:t.

3 tykkäystä

Taidankin huomenna laittaa GIK:stä tulleet rahat CFII joka mergessä muodostuu Viewiks, älyikkunoita, kuulostaa hyvältä hypeltä alkuvuoteen 2021 eikä ole vielä kummosemmin noussut vaikka ollut tiedossa jo jonkin aikaa

2 tykkäystä

Tämä on minulla ollut pitkään tutkan alla. Tästä oli tarkoitus puhua vasta omien ostojen jälkeen. Tässä nyt kuitenkin pari videota. Katselusuositus.

Menköön nyt nämäkin sitten… :expressionless:

16 tykkäystä

Onhan toi kyllä melkoinen disruptor ja kaivattu uudistus, jos ei enää erillisiä näyttöjä tarvitse ripustaa mihinkään. Kovasti näyttää velkaa olevan ja myynnin kustannukset aikamoisia… Onko tarkempia ajatuksia jakaa? Tai no siis, jos hype jatkaa menoaan, niin väliäkös noilla :smiley:

Siittä hieman israelista ev-settiä, vieläkö hype painaa päälle, saa nähdä.

1 tykkäys

Joulun jälkeen näyttää taas premarket komealta. Tällä hetkellä omista spaceista

BFT +6.24%
VGAC +3.14%
FUSE +15.00%

Iltapäivällä sitten AVAN ja RTP salkkuun :smiley:

3 tykkäystä

Stock of the week. Näkyvyyttä lisää. Enää puuttuu DA. :man_shrugging:

14 tykkäystä

Tässä vähän on jännät paikat, keskihinta nyt 14$ ja aika isolla oon mukana. Möiskö osan ja minimois mahdollisen tappion vai holdaisko ja riskillä et DA nyt sieltä tulee.

Odotin jo isompaa droppia kun DA ei ilmestynyt

Itse olen aika herkästi trimmannut voitollisia SPACceja. Vaikka välillä harmittaa katsoa kuinka voitot olisivat voineet olla entistäkin suuremmat, pidän pitkässä juoksussa parempana strategiana kotiutella voittoja ja siirtää niitä toisiin SPACceihin jotka ovat lähempänä NAVia. Varsinkin kun SPACit ovat selkeästi kuplassa tai kuplaantumassa.

3 tykkäystä

Annan neuvon: Älä tee mitään. Näin olisin itse tuhansia euroja vauraampi tässä kuussa…

1 tykkäys

joo tätä vekslailua tullu tehtyä vähän liikaa. Viimeisin tuo rmg kyydistä pois hyppääminen. Ei siinä, voitoista pitää olla aina tyytyväinen.

1 tykkäys

Onko joku ehtinyt paremmin tutustumaan Thunder Bridge AC. (THBR) joka yhdistyy Indien kanssa?

Yahoon foorumilta napatun tekstin perusteella, ei mitenkään huonolta vaikuta ja on kyllä juuri tämän hetken megatrendissä mukana:

”Indie has a backlog of over $2 billion in deals and a pipeline of $2.5 billion in possible opportunities.

Revenue is estimated at $23 million for fiscal 2020. Revenue is expected to ramp up beginning in 2023, with estimates of $204 million, $349 million and $501 million, respectively, for the years 2023-2025.

From 2020 to 2025, Indie sees revenue growing at a compounded annual growth rate of 85%. Over 60% of aggregate revenue through 2025 is already at the shipping or won stage for the company.

Growth: The deal is expected to fund pent-up demand for additional programs, according to the company. Indie said its target market is $16 billion and will grow to $38 billion by 2025.”

Kovaa on tämänkin osalta nousu pressä.

4 tykkäystä

Kuplaantuvista Spaceista tuli minulla mieleen, et on varmaan vuoden alussa myyntipainetta. Monikaan ei viitsi myydä tämän vuoden puolella, et saa sit ensi vuoden alussa myydessään siirrettyä veroja vuodella eteen päin.

Itsekin yritän kärvistellä ensi vuoteen kevennysten kanssa, muutenkin joutuu niin paljon veroja makselee myyntivoitoista.

6 tykkäystä

Juuri tämä tilanne itsellä. Tällä hetkellä oma salkku menee turhan suurella spac painolla ja kovien nousujen jälkeen kevennysnappi hohtaa kuin graali konsanaan, mutta pakko toivoa parasta ja koittaa saada kevennykset tammikuun puolelle. Toivottavasti kovin moni ei ole samalla linjalla, ettei tule mitään spac droppia alkuvuoteen.

6 tykkäystä

Jokos FUSElla on target vai mistä tuo keuliminen johtuu?

1 tykkäys

Kyllä, äänestys meni läpi. :cowboy_hat_face:

4 tykkäystä

@Meri tule pitämään kädestä uskossaan heikkoja, koko ajan tekisi mieli myydä Tuscanit mutta päätin että nyt en myy liian aikaisin.

Tai ainakin kerro kun sulla alkaa myyntinappula käydä liian houkuttelevaksi.

13 tykkäystä

Kuin paljon täälä on joilla rmg:tä? Mitä meinaatte tehdä, myydä vai pitää mergerin läpi?

Ei tulisi mieleenkään myydä Tuscanit vielä.

5 tykkäystä