SPAC merger companies - vaihtoehto IPOlle

Tuo on jo aiemmin julkaistu, eli ilmoittivat tällä viikolla vain pitävänsä tuon aiemmin julkaistun BUY ja 23$.

2 tykkäystä

Volyymi premarketissa ei mitään isoa, mutta nyt nähdään saadaanko auetessa volyymiä, jos ei niin varmasti käydään alle 8$ jälleen. Saa nähdä koska breikki tapahtuu, jos on tapahtuakseen. Kaikki ilmesesti TA:n näkökulmasta sille pedattu.

E. Ainakin hyviä ostopaikkoja ilmestyi 7$ pinnasta, jos uskoa on. Tähän väliin olisi hyvä nähdä sisäinen osto :smiley:

1 tykkäys

Vieläkös täällä on THCB holdaajia? Nousut ja laskut nähty. Odottavan aika on pitkä. Tekis mieli myydä laput laitaan, vähän tunnelma hiipuu kun DA:ta ei kuulu.

5 tykkäystä

Veivattu edestakas tällä lapulla, nyt otettu taas pieni satsi salkkuun kun “halvalla” sai.
On tää jännä tapaus kaikenkaikkiaan.
Kyllä tässä vähän epätietoinen olo on asioiden todellisesta laidasta.
Onko ihan huijausta? vaiko rehtiReijon yritys?

Joo vielä on holdattu ja tarkoitus katsoa miten tässä käy. Onhan tämä vaikeaa kun ei oikein mitään virallista infoa tule mistään…

4 tykkäystä

Kyllähän tämä jo kovasti kaipaa DA:ta, alkaa usko mennä itse kullakin. Itsellä suht iso läjä tätä, reilu 3000kpl. Odottelen loppuun asti ja olen jo asennoitunut mahdollisiin tappioihin. Kyllä se sieltä vielä tulee! Luulisi että olisivat jo ilmoittaneet jos neuvottelut olisi keskeytetty.

2 tykkäystä

THCB, ja FIII, ovat salkun syvässä taskussa.

4 tykkäystä

Mullakin vielä Thcb ja Fiii salkussa. Jälkimmäistä 3x määrä tosin. Tänään ostin salkkuuni myötätuulta eli Tailwind Acq.

1 tykkäys

Ihan mennyt ohi SSPK, joka on kovassa nousukiidossa ollut. Kannabis-saas😁

https://www.google.com/amp/s/investorplace.com/2020/12/sspk-stock-why-silver-spike-shares-are-surging-ahead-of-the-weedmaps-spac-merger/amp/

Mä olin ostamassa sspk:ta 10,32, kun ajattelin, että sekin ottaa jonkin muun targetin kuin alunperin aikoi. Ei sitten ottanut ja nousi 13. Näköjään sitä ois pitäny vielä silloinkin ostaa, kun nyt yli 25. Siihen verrattuna esim. FIII, THBR tai CLA olleet mörnijöitä.

2 tykkäystä

Minkähän se nyt on saanut tehtyä, tai mihin tuo sen PIPE liittyi?

Sielläpä lukikin alempana

Reddit veikkaus

https://twitter.com/marty_mcfly_ev/status/1352486450311307266?s=20

Edit. Vai onko sillä 2 eri pipe projektia, jauhavat redditissä, kun tuo ei vissiin ole SaaS pulju.

2 tykkäystä

Saa nähdä kenen kanssa nämä lyövät hynttyyt yhteen jos spac linjalla menevät.

https://www.google.com/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN29Q2NP?fbclid=IwAR1aPKDL9N04anYZK-gHQ4xCsuNhFhR0ZYZla2LeG5Dk2hFE8aXAqsEgPaE

1 tykkäys

Noin klo 15:30 tuo kohde selvinnee. Chamathin toiminta Twitterissä on kyllä aikamoista kurssin pumppaamista. Ajan hengen mukaista toki. Tässähän “vain” mainostetaan hänen 758 800 seuraajalle ja muillekin hänen omaa sijoituskohdettaan, jonka kurssi tulee tämän seurauksena arvatenkin pomppaamaan kymmeniä prosentteja avauksessa.

Itse aion klo 15:30 - 16:30 tutkia läpi kohteen. Kiinnostavia lukuja ovat vuoden 2020 osalta ARR, EBITDA , EBIT, velkaisuus, investointikohteet summineen sekä näiden ennusteet vuosille 2021 - 2025.

11 tykkäystä

On kyllä sellaista pumppaamista, että huhuh😅 Nykytilanteessa nähdään helposti tänään joku 100% alkupomppu tässä. No mielenkiintoista nähdä mikä sieltä tulee.

3 tykkäystä

Joby is developing an all-electric, zero-emissions vertical aircraft which it is aiming to deploy as an air taxi service by 2023 at the earliest. The Santa Cruz, California-based company last month agreed to take over Uber Technologies Inc’s flying taxi unit Elevate. Uber took a stake in Joby as part of the deal.

Uber mainittu! Tämä aktiiviseen seurantaan. Must have, vähintään hypepompun ajaksi!

1 tykkäys

THCB otti myös nousua, tais +8% olla tunti sitten

Tästähän oli jotain spelulaatiota, että tarvitaan lisää PIPE jotta Microvast merger toteutuisi ja herra spac-maagi olisi kiinnostunut. Kuitenkin mainitsi tuosss jo että kyse SaaS-firmasta, eli tuskin on Microvast.

2 tykkäystä

Otin pienen betsin $CLII puolesta, toivottavasti on Chamathin heppa :cowboy_hat_face:

Valuaatio evGolla yläkanttiin muihin latausfirmoihin nähden.
Suosittelen stoplossia. Kurssi voi tippua alle 16. TPGY parempi hevonen.

Joo swingiksi tarkoitettu, suljin $23.00. Taisi nyt olla Chamathin heppa, ei sitä itse ilmeisesti ollut ilmoittamassa :thinking: