SPAC merger companies - vaihtoehto IPOlle

Tässä on kyllä sen verran yhteneväisyyttä QS kanssa, että luulisi Alusin nousevan jo puhtaasti sen takia, että porukka odottelee samanlaista raketointia. Tämä kun on myöskin valikoitunut ARKin etfiin mukaan.

3 tykkäystä

Koronassa kaikilla voi olla lockdown samaan aikaan, mutta ehkä tarkoitit lock-uppia…

1 tykkäys

Tämä. Itse kun mietin sijoittavani tähän vuosien tähtäimellä, niin tuollainen +1000 % - 70 % pomppiminen lähinnä häiritsee…

No, pitää alkuun keskittyä kaivelemaan mitä 2021 - 2022 aiotaan tehdä (ja myydä!). Jos tehdas on valmis vasta 2024 niin mistä halvatusta revitään satojen miljoonien vaihtoa jo ennen sitä… ei tarvitse vastata, koitan itse kaivella :wink:

Uusi SPAC tuloillaan. Kovia nimiä taustalla ja bisneskin vaikuttaisi järkevältä. Ei vielä vahvistettu joten se pitää ottaa huomioon. Ostin pienellä panoksella.

Itse kiinnitin huomion tuohon osaan $ALUS tiedotteessa:

“* 100% of FREYR’s existing shares will roll over into in the combined company”

FREYR osakkeella käytiin tänäänkin kauppaa Norskien privanetissä 20 NOK pintaan, eli reiluun 2,30 USD hintaan. Tulee melkoinen tilipäivä nykyomistajille, jos / kun merge toteutuu ja FREYR osakkeella saa yhden ALUS osakkeen… nyt yli 14,50 USD.

Eli nykyarvostus Norjassa ei olisi kummoinen. Mitä olen nyt ymmärtänyt tässä väärin?

Edit: Olihan siellä se jakosuhde, vanhalla osakkeella saa n. 0,179031 uutta osaketta, en puusilmä ollut huomannut sitä. Kiitokset @Hypnos

No niin, tässäpä teillekin päivitetty ostoslista. Itse tuolta ostelin tänään VCVC ja SAII. Uutena nosteltu mukaan viimein eVTOL:t ja pitäähän se olla paikka niille romupattereillekin :smile: AQMS hoitaa kurat kierrätykseen. :expressionless:

9 tykkäystä

Instikat kauhoo lisää Triterrasia ja mm. Fidelity liputtanut tänään yli 5% omistuksen. Free floatti pienenee koko ajan, mutta edelleen suuri osa shortattuna. Tästä voi tulla ihan kunnon squeez, jos nyt saisivat omien ostot rullaamaan.

6 tykkäystä

The transaction implies an equity value of FREYR of approximately $410 million. Current FREYR shareholders (fully diluted) are expected to own approximately 30% of the combined company after transaction close, representing an exchange ratio of approximately 0.179031 of shares of the combined company for each share of FREYR based on the currently available information and assuming a $600 million PIPE.

Noin siellä SEC-filussa lukee

2 tykkäystä

$ARYA

1 tykkäys

Kiitos tästä, oli hyvä tunnin peli

1 tykkäys

THBR ja Indie Semiconductor ovat ns.lyöneet hynttyyt yhteen ja viimeinen niitti on lupailtu ensimmäiselle vuosineljännekselle. Kurssi mollijohteinen ja tankkasin lisää. Onko jollakin muulla enemmän tietoa? Yritin netistä hakkeroida tietoa ja Indien kotisivuilta sain tämän verran https://www.indiesemi.com/investors

Mulla oli tätä vähän aikaa kun pyöri 13 hinnoissa, luovuin kun ei ottanut tuulta alleen. Katotaan jos tää joskus vielä pääsee nousuun niin vois sit kokeilla uutta peliä. Nyt ei näytä markkina kiinnostuvan tästä tällä hetkellä

Joo. Kummaa matalalentoa. Odottelen tän kans kevättä, kun kerran sille linjalle oon lähtenyt :slight_smile:

Niin se vaan markkina joskus yllättää. Tarkoitus oli kauhoa Indie Semiconductoria, mut nopee check-check ja painelin siis Otonomoa.

Olin suunnitellut kehuvani Semiä, mut se jäi sit torsoksi. :woozy_face: Tuossa sen saman bostonilaisen ukon analyysi, jota meinasin käyttää pohjana. Sieltä löydätte kyllä hyvin ja nopeesti specksit.

https://twitter.com/PetcashInvest/status/1356972399309193219

4 tykkäystä

Ei tainnut NGAC osua aviation puolelle, mutta muuten kyllä markkinan hermoon

Xos Trucks Inc huhuissa, PIPE rahoitusta haussa, mahdollinen julkistus tämän kuun aikana

@Hanauer : Kiitos vinkistä :partying_face: :+1:

6 tykkäystä

Kelpaa tämäkin :partying_face:

@kettunen ole hyvä! Amerikkalaisittain voisi todeta, että giving back to the community, josta oma orastava SPAC-harrastukseni alkoi :sweat_smile:

3 tykkäystä

Näitä ev pelejä tulee kyllä kun sieniä sateella, katotaan lähempänä klo 23 paljon hinta et ottaisko huomiseen yön yli ja myynti

1 tykkäys

Sen verran karhu-uutisia, että eikö tuo $2 miljardin backlogi ole snadisti harhaanjohtava, koska kyseessä on :v: strategic backlog :v: eli mutusteltu tulevien tilausten määrä, josta vain osa jo sovittua? Lidaritki on vasta tuotekehitysvaiheessa.


Strategic backlogin selitys sijottajapresestä.

Varsin härkämäinen projektio tämä 85% CAGR. En ole pätevä arvioimaan Indien teknologista yli- tai alivoimaa.

1 tykkäys

GRNV

DCRB->Hyzon lisää huhuja Bloombergilta
Muutamia lainauksia kun maksullinen

Participants in the private investment in public equity, or PIPE, include BlackRock Inc., Fidelity Management & Research Co. and Wellington Management, among others, said the people, who asked not to be identified because the information was private

Fuel-cell truck startup Hyzon Motors Inc.’s deal to go public through blank-check company Decarbonization Plus Acquisition Corp. will include a $400 million investment, according to people familiar with the matter.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-02-09/hyzon-spac-merger-is-said-to-include-400-million-investment

5 tykkäystä