Spekulaatio-osakkeet ("penniosakkeet", "hypeosakkeet", "pump and dump")

Jos leikitään ajatuksella, että tuo target price olisi laadittu perustuen johonkin järkiseikkaan, niin kuinka yleistä tämmöinen noin kymmenkertaistumisen arvio on? Onko vastaavia toteutunut?

Onhan noita vaikka kuinka vaikka kuinka paljon esim viime vuoden ajalla. Toki, ainahan näissä on kyse siitä, että missä ajassa.

Target price on vuoden päähän.

On tottakai mutta eihän näistä ikinä tiedä. Tähän vaan itsellä tälläinen yksi kokeilu,ei kuulu ns “isoon suunnitelmaan”. Just for fun and kicks

No, sittenhän tässä on hyvää aikaa pistää osto :jeans:- t kunnolla jalkaan. :grin: Tosin… vähän tässä :fire: haisee… Mutta ei ainakaan tule tylsä maanantai (tonkaan lapun kanssa) olemaan :upside_down_face:

1 tykkäys

Tuolta bloombergin sivuilta löytyi tälläinen…Advaxis Announces Listing Transfer to Nasdaq Capital Market and Additional 180-day Extension by Nasdaq to Regain Compliance with - Bloomberg
Jännä maanantai tulossa… heh

2 tykkäystä

On noihin kynttilöihin jotain odotuksia leivottu. Tämän historiasta löytyy paljon hypeä. Jopa 1300 dollarin kurssia.

Mietteitä workhorsesta?

Tämä poistunee penni osakkeista kun tulee käänteinen split kuten Norskille.

Ilouutisia niille jotka tähän arpalappuun lähti mukaan. Yksi suurista huhuista mikä tämän kurssia lähti nostattamaan joulukuussa on nyt varmistunut.

4 tykkäystä

Yllä kun ollut Advaxis-keskustelua niin itse ostin 2000kpl @0,29$ black friday päivänä kun sai oston tehdä ilman kuluja. Hyvältähän tuo nyt näyttää ettei mennyt rahat hukkaan. Tänään kai uutisia tulossa niin saa nähdä. Jotain hypeä tuon osalta aistittavissa päivätreidauksenkin määrien noustessa.

Itse olen tämän kanssa ekoista nousuista asti viritellyt stop lossia koska luotto tähän arpalappuun ei vielä ole kovalla tasolla. Toimeksiannon hintaa sit nostellut kurssin mukana. Mukavaa +82,54% on nyt positio noussut.

Onko näistä tietoa kollegoilla? Mukavasti paisuu tämä zomedica varsinkin…

1 tykkäys

Ihan vaan vuosiraporttia tiedossa. Saattaa mennä huomisellekin. Se, että yhtiö nyt täysin velaton lienee se suurin uutinen. Pieni mahdollisuus uudelle yhteistyökuviollekin on huhuiltuna.

2 tykkäystä

Eipä oo vielä tullut. Mikähän kestää?

Tuli tuossa vastaan sellainen firma kuin Avinger. Onlo joku perehtynyt siihen? On ilmeisesti nyt kaupallistamassa valtimosairauksien hoitoon suunniteltua laitettaan. Kurssi on aikakin ottanut reilusti etukenoa, mutta markkina-arvo on vieläkin todella pieni.

1 tykkäys

15.1 on uusin tieto. Tällä viikolla siis kuitenkin.

1 tykkäys

Jaahas kyllähän tämä sitten lähtikin

Olisi pitänyt ottaa omasta viestistä koppi😁 Ostiko joku tätä puhelintoimarilla?

2 tykkäystä

Tällainen nikkeli kaivosyhtiö tuli vastaan tuossa joulukuun lopuilla ja oon seuraillu tuota nousua. Ei vaan ole uskaltanu panoksia laitella :grimacing:

1 tykkäys

Pystyykö Nordnetistä ostamaan puhelinsoitolla noita OTC lappuja? Kun lueskelin jostain, että alle viiden dollarin lappuja ei voi ostaa.

Ei saa NN ostetuksi tätä HYSR lappua! E. Ainakaan kun soittelin kurssin ollessa 0.07$ joku tovi sitten.

1 tykkäys