Spekulaatio-osakkeet ("penniosakkeet", "hypeosakkeet", "pump and dump")

Yo
His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy
There’s vomit on his sweater already, mom’s spaghetti
He’s nervous, but on the surface he looks calm and ready
To drop bombs, but he keeps on forgettin’…

Puolet välittäjistä temppuilee, kurssisivustot kaatuilee vähän väliä, marketwatch ei auennut. Fiilis on kun -30luvulla. Nyt odotellaan jääkö Hitler Tshekkoslovakiaan vai meinaako se jatkaa Puolaan.

4 tykkäystä

40000kpl satsi vielä hallussa, pakko tää on katsoa “loppuun” :smiley:

6 tykkäystä

Nakedissa minuuttitasolla aika selkee H&S ja kovaa alas. Päteeköhän TA säännöt samalla tavalla näiden kanssa :smile:

Edit: tais mennä halttiin? @Shuvi joo on monella välittäjällä tuota ja myös briteissä tais olla Trading212 alusta estänyt hypeosakkeiden oston.

1 tykkäys

Menikö NAKD halttiin? Jossain oli huhuja, että vain myyminen sallittua jossain palvelussa jenkkilässä. Mene ja tiedä.

EDIT: Ja homma jatkuu.

Ihan kuriositeettina, mikä noissa välittäjäpalveluissa määrittää sen, että mitä saa myydä ja mitä ostaa? Onko se valvovasilmä (valtio), vai pörssin omistaja joka tekee ko. linjauksen?

Hyppäsin itse sittenkin pois kelkasta. Kivat reilun kuukauden normipalkat ja hyvää sotakassaa mahdollissiin tuleviin dippeihin. Tästä näkyi hyvin esimerkkinä, että alas voidaan tulla ja lujaa. 3$ → 2$ jossain minuutissa

2 tykkäystä

Onko $SNDL jotain WSB-dataa saatavilla vai mistä bongasitte?

Amc poistettu nordean listoilta

AAL ja SNDL blokattu RH:sta, tauti leviää :open_mouth:

E: WTF, Nordea lähtenyt sensuurikelkkaan? Tähän varmistus, kiitos!

1 tykkäys

kyllä mä saan ostettuu AMC Nordean kautta

1 tykkäys

Sama. En kyllä ihan loppuun asti vienyt, mutta vahvistamiseen pääsee ainakin.

Suattaapi humppa loppua kohta (vaikka en keksi mikä sen lopettaisi)… AMC -50 % puolessa tunnissa, Nokiakin taalan verran alas, GME reilut sata taalaa.

Jos olisin geimeissä niin alkaisin tilata :taxi:

Heitti ton herjan kun myin viimiset pois. Nyei kyl herjaa mitään kun testasin

Edit. Meni se toimari läpi nyt

Hmmm. Eilen mun AMC:t oli 20, nyt 7.13 osake holdissa. Aika rapsakkaa menoa ylös ja alas. Taitaa tulla kunnon WSB wipe kun eivät voi enää ostaa.

Onkohan noitten brokereitten ja rahastojen tarkoitus ajaa tavallinen kuluttaja kokonaan pois osakemarkkinoilta? Tämmöisillä tempuilla se ainakin onnistuu.

Miksi hypätä peliin mukaan, jos peli on rigged? Ihan kuin väellä ei olisi jo tarpeeksi syytä olla katkera wallstreetin jupeille.

Itellä vielä aika monta eilistä NAKD:iä kyydissä. Harmittavasti en myynyt puolia pois huipulla. Tuo manipuloitu pudotus on kyllä laskenut arvoa ikävän paljon.

7 tykkäystä

SNLD vaihto 1, 64B Jonnekin nuo laput kelpaa vaikka RH estäny ostot

https://keskustelut.inderes.fi/t/ostin-myin-juuri-asken-ketju-osa-2/12554/223?u=markakorva

@NEA @Pysyva_aloittelija Jatketaan tätä vaikka täällä hypepuolella :wink:

1 tykkäys

Jos nuo ostorajoitukset yllättäen poistuisivat, niin olisikohan vielä edessä isommat nousut?

1 tykkäys

Samaa tässä nyt itse punnitsen. Johonkihan rahat jossain määrin RH:sta siirtyvät, mutta millä aikataululla ja mihin suuntaan?

Ongelma ei ole vain RH. Vaan useampi muukin taho on estänyt ostot noihin osakkeisiin USA:n puolella, joka vähemmän yllättäen rampauttaa noita markkinoita. Olisi kiva nähdä missä lukemissa nämä osakkeet pyörisivät, jos siellä ei olisi niin valtavaa manipulaatiota meneillään.

Itse dumppasin vielä voitolla, mutta selvästi pienemmällä sellaisella NAKDia ulos ja jätin huomiselle vielä pienen potin, jos tuo kurssi tuosta afterissa ja pre-marketissa elpyisi.

3 tykkäystä

Myös Interactive Brokers ja WeBull ovat blockanneet näitä. Täyttä korruptiota.

2 tykkäystä