Spekulaatio-osakkeet ("penniosakkeet", "hypeosakkeet", "pump and dump")

Ladies and gentlemens,

Milläs hevosella tänään ratsastetaan? :slight_smile:

SNDL ja NAKD out :arrow_down:

2 tykkäystä

Itse otin TGC jos menee muut taas kaupankäyntikieltoon, niin tuo ampuu ylös niinkuin eilenkin…

1 tykkäys

Voluumit on kovia tänäänkin, mutta tasaisesti kaikki näyttää valuvan alaspäin, eli olisko jenkkilästä puhti loppumassa näiden osalta, kun ei ole mitään takeita siitä, etteikö välittäjät taas vetäisi töpseliä seinästä.

1 tykkäys

Oli kyl kivaa olla mukana, osan onnistuin myymään just oikeeseen hetkeen ja lopuilla olis kannattanu ootella😂taidankin olla peluri luonne😂

1,85 sain NAKDista tänään. Ei raketoinut samalla tapaa alussa kuin eilen ja meni tuo ihan huippu ohi.Vähän noista tuntuu olevan puhti poissa. Sundial on ainakin ihan nuupahtanut, vaikka osa yrittää sitä saada nousuun.

1 tykkäys

Sundialissa volyymi on ainakin aivan hirvittävä.

GME:n voluumi näyttää omaan silmään alhaiselta, “vain” 15 miljoonaa vaihdettu ensimmäisen tunnin aikana? Taitaisi olla tarve aika paljon isommalle läjälle… :wink:

Ei kai ne GME:n osakkeet loputtomasti voi liikkua, jos WSB:n väki holdaa niitä shorttauksen loppuun asti? Ei tuohon junaan tuolla hinnalla enää ihan loputtomasti väkeä löydy.

Nyt otti pienen pompun ylöspäin. Volyymi tosiaan valtava.

“Robinhood #stock purchase limits for today: $AAL - 55 shares $AMC - 115 shares $BB - 65 shares $BBBY - 30 shares $CTRM - 1650 shares $EXPR - 200 shares $GME - 5 shares $KOSS - 25 shares $NAKD - 750 shares $NOK - 110 shares $SNDL - 1200 shares $TR - 25 shares $TRVG - 400 shares”

KOSS huitelee 130% nousussa

2 tykkäystä

RH poisti rajoitteet SNDL. Voi tapahtua jotain…

2 tykkäystä

Tänään hieman seurasin Advaxisin osalta kaupankäyntiä. Volyymi normaali, mutta pisti afterin osalta silmään kaksi peräkkäin tehtyä kauppaa. 433k ja 338k. Mitä mahtaa olla tekeillä?

Ps. Mulla on tuosta aftermarketista myös acreenshot, ettei kukaan luule minun kurssimanipulaation vuoksi nostattavan hypeä :grin:

Kuvakaappaus lisätty.

1 tykkäys

Toivottavasti joku tietää jotain. Onhan tässä katalyyttiä tulossa

2 tykkäystä

Tällänenkin ryhmä laitettu pystyyn äskettäin. Joutuukohan maanantaina kokeilla vielä…https://www.reddit.com/r/nakd/

2 tykkäystä

Koska tää on kerta spekulaatioketju niin pohdin tuossa päissäni, että mikä näistä WSB-osakkeista voisi olla oikeasti sellainen, jolla vielä tulevaisuutta. …siis kunhan tämä härdelli on ohi.

NAKD taisi haistaa tilaisuuden järjestämällä annin. Ihmettelen suuresti, jos ei kohta ole joku WSB NAKD mallisto tulossa. Jos täällä peräpohjolassa jotkut hankkiivat jo Plug Powerin mukeja ja lippiksiä. Saattaisi muutama :rocket:-lippiskin ja HODL-paita mennä kaupaksi.

Kunhan spekuloin…

2 tykkäystä

Vois kait sitä muutamalla hakea vielä hupia ja kokeilla. Semmonen positio, että edellisestä veivauksesta jää edelleen voitolle, vaikka nyt ei ottaiskaan tulta. Vähän pölijää, mut jos muut, ni miksen minäkin… jäi tuo GME testaamatta, ni josko nyt sit vielä kokeeksi vähäsen nakuilisi :thinking:

2 tykkäystä

Itse pidin tiukasti nakd kiinni vielä perjantaina, itseasiassa lisäsinkin. Ensi viikko kertoo, onko hotti vai huti. Mielellään näistä eroon kyllä pääsisi. Alkaa käydä pumpun päälle.

5 tykkäystä

Mulla meni parin päivän pidolla 11k ku pidin yhtä hypeosaketta vastoin omaa suunnitelmaa… toki seuraavana päivänä sain pienennettyä tuota tappiota lähes puolella veivaamalla lappuja ees sun taas.

1 tykkäys

Biljoona :open_mouth:

1 tykkäys